Oranje Casino

De helpdesk is bereikbaar van 9.00 – 00.00 uur via telefoonnummer 0800 0222257 of 00356 – 22603931 (Nederland) en 0800-39014 (België)??.
Overige landen: 00356 – 22603931
En 24 uur per dag via email support@oranjecasino.com

live videochat op https://bml-nl.custhelp.com/app/chat/oranjecasino/form
en op https://customer-service.betsson.com/en/
Adres:
Betsson Experience Centre,
Ta’Xbiex Seafront,
XBX1027 Ta’Xbiex,
Malta. e-mail op support@oranjecasino.com (of per telefoon op 00356 – 22603931 )

Wij zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen als speler.

In april 2014 is dit casino overgenomen door Betsson Services Ltd

Meer informatie op gamehammer.nl en https://www.goedecasinos.nl/

Geef je reactie of stel je vraag hieronder.

67 gedachten over “Oranje Casino”

  1. Hallo,

    Waarom kan ik gewoon inloggen en krijg dan vervolgens wit beeld in plaats van de te kiezen spellen?????
    Graag spoedig antwoord

    mvg Marcel

    1. Dag Marcel,

      Wij zijn niet van Oranjecasino, misschien opnieuw opstarten ofzo, ander apparaat gebruiken?
      cach legen?
      Bij anderen zijn geen problemen, anders contact opnemen met hen zelf

      succes!

  2. ik raad iedereen af hier te spelen het is een grote scam.
    laatste maand 2000€ gestord in totaal ik heb meerdere dagen achtereen gespeeld maar kon niet eens wat van mijn eigen geld terug winnen.
    ik speel op de live roulette uit Georgie Shangri la. ik moet zeggen dat ik er gelijk een naar gevoel bij had . de dealers worden elke 10 ronden gewisseld ,de bal vliegt constant uit het wiel.hele vreemde nummerreeksen ,er wordt de hele avond zelfde nummers grepeteert en als je op die nummers zet verdwijnen ze..laatste avond werd de dealer gewisseld en hij gooide de kogel in de 13 en ik zette op 20 met buren en de bal viel wederom in de 13 dus ik wou nog eens de nummers repeteren was de knop verdwenen dus kom ik niet spelen en de bal viel in de 20 dus ik wou weer zelfde nummers spelen maar de bet knop was nog steeds weg en kom niet inzetten en de bal viel in de14 en toen kwam de bet knop weer tevoorschijn .toen ben ik bij 28 met buren gaan spelen met alleen op 28 wat extra geld gezet en de dealer spinde de bal en tot mij verbazing werd mijn inzet geweigerd en de 28 viel.toevallig dit?nee het is een script wat ze afdraaien en de computer weet al welke nummer gaat vallen en als jij niet mag winnen een ander wel wordt je gewoon van het spel gegooid.ik verdenk ze ook dat ze vooropgenomen videos draaien om je te laten verliezen.ik heb OC gevraagd of ze een digitaal klok naast het wiel kunnen plaatsen om dit uit te sluiten .ik heb ze een email gestuurt om al mijn stortingen naar mijn skrill account terug te stirten ben erg teleurgesteld ik heb namelijk hele grote bedragen weg gespeeld bij veel online casino .treurig wel.ik vertrouw geen een meer en heb alle accounts gesloten.Dat ze een licentie van een of ander commisie iis gewoon bull shit ik zelf kan morgen ook een licentie kopen als ik wil.
    ik hou van gokken ,winnen en verliezen hoort erbij .ik kan tegen mijn verlies maar als je 12 jaar verder bent en hele grote bedragen hebt weg gespeeld zonder dat je een keer 1000 kan winnen dan is er iets fout!zo verl pech kan een mens niet hebben en zoveel geluk kan een casino ook niet hebben.
    Dus niet alleen OC maar alle online busines is scam!!!

    1. Jano,

      Dankjewel voor je uitgebreide verslag.
      Natuurlijk verlies je op de lange duur bij een online casino.
      Je moet ook nooit meer verspelen dan dat je voor je vermaak kunt missen.
      Dat er knoppen verdwijnen, of ze videos afspelen geloof ik niet. Dit casino is echt betrouwbaar.

      Wellicht goed dat je overal je accounts gesloten hebt.

      Succes!

      1. NIET BETROUWBAAR NIET MEER SPELLEN IK BEN OOK OPGELICHT!!!!
        VROEGER KON JE NOG WAT WINNEN NU NIKS MEER!!!!!!

        DAT IA GEEN CASINO MEER!!!

        1. Ik heb echt hele grote bedragen weggespeeld en heb nooit 1000€ kunnen uitbetalen.zoveel pech kan iemand toch niet hebben met mijn 30 jaar ervaring in roulette .
          het is gewoon een hele grote leugen .
          er worden hier honderden milioenen mee verdient over de ruggen van mensen die van een gokje houden en geloof mij overheden weten het maar staan het toe door hebzucht.

          1. Ja, iemand kan wel veel pech hebben. met je 30 jaar ervaring heb je je toch wel eens verdiept in kansberekening?
            Uiteindelijk wint het casino altijd. je moet het alleen zien als vermaak, niet met doel om te winnen.

      2. ik zie het al je neemt het op voor de casino je zal wel je brood mee verdienen .je maakt my gelijk uit voor een leugenaar.dat de knop verdwijnt daar is een topic over op youtube met opgenomen beelden en wel bij blackjack .ze wimpelen je af met standaart antwoorden zoiets van een technish error wat zo en dan zich voordoet.gelul man we worden gewoon genaaid .ik weet zeker dat er nooit iemand is langs geweest in die casinos om alles re checken.de check wordt naar de commisie overgemaakt en dat iis doe maar wat jullie willen!

        1. Heb je een link naar dat youtube filmpje?
          En de casino’s worden wel degelijk serieus gecontroleerd.
          Verder zeg je dat je geen enkel casino meer vertrouwd en al je accounts opgezegd hebt. dat lijkt me een goed besluit in jou geval.
          Ik snap dat je boos bent.
          Sterkte!

    1. dag Ali,

      Het zijn geen oplichters hoor…
      Waarom storten ze niet terug, wat bedoel je?

  3. waarom word er niet gereageerd op een mailtje als je er 1 stuurd naar jullie

      1. Blijven oplichters stop maar anders zonder voor je geld,

        Nu zins kort je kan niet een keer iets winnen vroeger was het nog iets
        Nu niks meer.
        !!!

  4. Ze rekenen zichzelf rijk en de ettelijke verschillende contactpersonen die je aan de “chat” te spreken krijgt, spreken elkaar tegen.

    In mijn geval is, bij vermeend vals account, mijn uitbetaling (225) niet uitbetaald maar wel het gestorte geld van 125, waarmee de boeven dus 100 euro in eigen zak steken.
    Ik ga er werk van maken, bah wat een stelletje geldwolven.

    1. Dag Erik,

      Die 100 euro was al van hen.
      Waarom zou je account vals zijn?

      1. Dag beheerder,

        Ik ben verslaafd, heb 1e account laten verwijderen, toch weer gaan spelen met 2e account, daarna 2e account laten verwijderen….en je raad het al, na een bakkie op, 3e account aangemaakt met, vanuit schaamte, gemanipuleerde gegevens.
        Dit account heeft slechts half uurtje bestaan, waarin ik 125 heb gestort, en 225 had gewonnnen.
        Daar zit ‘m de diefstal.

        1. Dag Erik,

          Dat is erg vervelend voor je.
          En goed dat je je eigen probleem onderkent in ieder geval.
          Maar het is geen diefstal. Je mag geen valse gegevems opgeven.
          Je hebt nog geluk lijkt me dat je je inleg wel hebt teruggekregen.
          En nu als de wiedeweerga wat aan je verslaving gaan doen.
          Neem contact op met Jellinek of de Agog
          http://www.agog.nl/
          http://www.agog.nl/contact/aanmelden-bij-een-agog-groep
          https://www.jellinek.nl/meld-u-aan-voor-een-intake/

          Succes en sterkte kerel!

          1. kkr boeven zijn het en niet anders…heb geen hulp nodig, bedankt beheerdert!

            Bonussen worden op ip geblockt, het zou sieren als ze ook betalingen van IBAN’s die hebben aangegeven verslaafd te zijn te blokkeren.
            Tipje.

  5. Oplichters hier niet meer spelen zo kan ik ook rijk worden heb 800 gewonnen betalen niet uit omdat mijn gegeven niet klopte onzin bull shit dus zal zorgen dat heel Nederland op fb en omstreken zal weten dat oranje casino oplichting casino is zal hier zaaak van maken

    1. Dag Damy,
      de gegevens die je opstuurde zullen echt wel niet goed zijn.
      Ze zijn verplicht die documenten op te vragen in verband met witwassen etc.
      daarom moet bv een kopie paspoort enzo ook goed duidelijk zijn

  6. Echt wat een oplichterij ! ik heb ruim 60,00 overgemaakt en heb niks gewonnen ! Dan gaat het weer een klein beetje berg op met een paar euro’s en dan ben je helemaal failliet ! Deze site laat je eerst 10,00 winnen zodat jij denkt yes we kunnen honderden euro’s verdienen en dan pakken ze alles van je af ! Zo hebben die dat ingesteld die gok spelletjes van hun ! Zo kan ik ook millionair worden en ben bijna aan het denken om hier werk te gaan maak om een rechtzaak of dergelijks aan te spannen ! Want die nerds die deze site’s hebben gemaakt die lachen zich kapot !

  7. Ik heb gisteren een bedrag uitbetaald. Hoelang duurt het dat het op mijn rekening komt?

  8. Wat een stelletje vieze oplichter.
    Kijk uit voor deze criminelen want ze beroven je van je geld.
    Hier moet je echt nooit gaan spelen want je wordt keihard belazerd…1000 procent zeker.

  9. ik had prijs en wel dat uit laten betalen, maar nu vragen ze om een bankafschrift is dit normaal en is het save.

    1. Dag Teus,

      Dit is zeker normaal en veilig.
      Dat zijn ze zelfs verplicht.
      (Om witwassen tegen te gaan enzo)
      Soms vragen ze zelfs nog meer documenten.

      succes!

  10. Geachte heer en mevrouw van Holland
    Casino. Ik zit al tijd niet goed in me vel ben 34 en veel mee gemaakt had alles.
    Goed voor elkaar . Maar was laatste tijde depresief en zit niet goed in me vel worstel met problemen uit me verleden is bij ptsss uitgekomen en werk nu hard aan . Maar omdat ik niet goed in me vel zat ben ik uitvlucht gaan zoeken en gaan gokken. Zo dat ik nergens aan dacht. Maar is zo uit de hand gelopen raak meschien me huisje en alles kwijt. En de kinderen waren net zo blij dat ze weer bij mij konden komen vecht al zo lang met me zelf en nu heb niet alleen dat ik met me problemen van vroeger zit die ik heb verwerkt. Word gek van iedee als ik me woning zou kwijt rraken waar ik zo hard voor geknokt heb .had al paar keer om hulp gesmeekt. Dat ik hulp moet hebben. Ga bewind in maar dat duurt te lang. Dus ik vraag smeek jullie dat ik niet meer kan gokken bij jullie en me kunnen helpen . Heb geen ouders of wat dan ook alleen kids . En als jullie denken dat niet zo is jullie mogen nummer hebben van me contactpersoon van gzz en van bewindvoerder. Hoop dat jullie beetje in kunnen beelden in mijn situatie om alles kwijt te raken waar je zo hard hebt moeten knokken. Hoop uhm ik mailtje terug krijg mvg Melvin

      1. Dag Melvin,

        We hebben dit doorgegeven aan de klantenservice daar.
        (En je ook persoonlijk gemaild)
        Ze zullen contact met je opnemen om je accounts te sluiten op responsible gaming.
        Succes en sterkte met alles!

  11. Hoi heb jullie een reactie gestuurd, met daarin
    Mijn nieuwe email : xxxx
    Want degene wat ik jullie door heb gegeven kan ik niet meer op en heb 850 euro over laten boeken naar mijn bankrekening, en sindsdien kom ik ook niet meer op jullie site! Terwijl ik alles goed invul, heb al emails gestuurd naar Support@oranjecasino.com met alle bijlagen en info naar wil zeker weten dat dit goed gaat net het bedrag vandaar bedankt alvast…
    Oude niet werkende email is xxxx. Dus vandaar een bevestiging op de nieuwe email.
    Gerry Scholten
    xxxx
    Bedankt alvast

    1. Dag Gerry,

      Heb je persoonlijk geantwoord op je email
      verder persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht.
      succes!

  12. Dag,

    Ik heb vanacht 2x geld gestort op oranjecasino 1x €27 en 1x €25 het is van mijn bankrekening afgeschreven maar het is nooit op mijn account van oranje casino gekomen!

    Zou het graag op mijn account willen aub!
    Hoor graag van u!!

    1. Dag Deniz,

      Daarvoor moet je ccntact opnemen met Oranjecasino zelf,
      Zie informatie bovenaan deze pagina
      succes!

  13. Goeiendag ik heb 300 euro gewonnen en kan niet meer inloggen krijg geen berichten meer in me gmail kan me pincode niet veranderen

    1. Dag Yamile,

      Check even of je geen ander emailadres hebt gebruikt?
      Anders contact opnemen met de helpdesk

  14. Wat een drama…nummer niet in gebruik…bovenstaand nummer alleen muziek wordt niets gezegd ook..na 10 min wachten maar opgegeven… email en wachtwoord constante foutmelding..dan maar nieuw wachtwoord aangevraagd. Succesvol bericht..ook met nieuwe ww niet in te loggen….

    Nog even en ga met mijn centjes naar ander casino…jammer want was erg tevreden.

  15. Dag Patrick,

    Dat lijkt me niet goed idd, we zullen dit gaan uitzoeken.
    Edit, zelf getest, je moet gewoon even wachten, dan wordt er opgenomen!

  16. Ik bel naar dit nummer 08000222257 maar krijg alleen maar een bandje te horen?

  17. Hallo allemaal, refnr:(Referentie: 160613-004846)

    ik moest jullie van alles sturen, kopie rijbewijs, kopie nota e.d. dit heb ik allemaal netjes gedaan, maar omdat mijn emailadres is verandert en ik dit vergeten ben door te geven (denk ik) mijn emailadres is: elma@grenzboot.nl krijg ik alleen maar dat mijn account en email samen niet kloppen, maar ik speel al een tijdje met dit email-adres, dus ik begrijp het niet.
    Is er iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik het geld van mijn account elma@grenzboot.nl terug kan krijgen?

    1. Ik kan niet meer op mijn account. Ook als ik een ander wachtwoord aanvraag. Kan ik nog niet op mijn account.

  18. Hoi Patrick,

    Ander telefoonnummer: From the Netherlands: 0800 0222257

    Een nieuw profiel aanmaken mag ook niet, denk ik…

    Weet je zeker dat je het goede wachtwoord gebruikt?
    Heb je je oude wachtwoord nog geprobeerd?

    Verder kun je nog dit proberen live videochat op https://customer-service.betsson.com/en/

  19. Wij kunnen niet inloggen hij zegt dat wachtwoord niet klopt terwel wij hem
    Juist net veranderd hebben wij proberen te bellen maar nummer is momenteel niet in gebruik en als ik een nieuw profiel wil aanmaken lukt ook niet
    Zegt ie error service

  20. Goedendag
    Probeer al n hele tijd tabellen is tot 1.00 open?
    Maar word niet gereageerd
    En waarom word ik er uitgegooid?
    Kan dan weer opnieuw inloggen????

      1. Heb 2 dagen trug 800 gewonne

        maar elke x als ik id enz stuur klopt er iets weer niet word er dood moe van was nieuwe speler

        is dat normaal bin dit casino of puur oplichting heel vreemd allemaal dat er zoveel klachte zijn
        Over deze casino en er staat betrouwbaar ? Wacht nog even af

        1. Dag Damy,

          Ze zijn echt betrouwbaar.
          maar inderdaaad moeten ze wel kritisch zijn op de documenten die je instuurt.
          Dat zijn ze verplicht bij een uitbetaling, vanwege witwassen

          succes!

  21. Ik bel al uren wordt niet beantwoord en me geld wordt niet over gemaakt!!!!!!!

      1. Waarom moet je nu ineens alles laten zien met een uit betaling was vroeger nooit . Is dat bij elke bedrag of alleen grote uit betaling

        1. Dag Sien,

          Ja het is normaal dat je iID, bankafschrift etc moet laten zien bij een uitbetaling.
          dat zijn ze zelfs verplicht.
          Is tegen witwassen.
          Soma hoeft het bij kleine bedragen niet.

          gr

    1. Ik heb ook laatste tijd alleen gezeik
      Site uit de lucht je kan niet terug komen op je spel
      EEN DRAM !!!!!!

  22. ja klopt helemaal oranjecasino is betrouwbaar.

    speel al een aantal jaren met plezier en spanning.

    eenvoudig en leuke casino.

  23. Ik probeer jullie al half uurtje lang te bellen maar niemand neemt op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *