Warning: copy(/home/nlcasino42/domains/nederlandscasino42.nl/public_html/wp-content/wflogs//GeoLite2-Country.mmdb): failed to open stream: No such file or directory in /home/nlcasino42/domains/nederlandscasino42.nl/public_html/wp-content/plugins/wordfence/lib/wordfenceClass.php on line 1743
Unibet adres- en contactgegevens

Unibet

Unibet is een zeer groot en beursgenoteerd bedrijf.
Unibet is van oudsher bekend om de sportweddenschappen dat zij aanbiedt, maar daarnaast ook door de pokerroom, die onder meer bekend is om zijn live-toernooien zoals het Unibet Open, dat jaarlijks gespeeld wordt.
Daarnaast biedt Unibet ook alle casinospellen een livecasino en bingo aan.
Mariacasino valt ook onder Unibet.

Unibet Group plc
Kantooradres: Camilleri Preziosi, Level 2, Valletta Buildings, South Street, Valletta, Malta.
Company No: C 39017.

Unibet (London) Ltd
4th Floor, Wimbledon Bridge House
1 Hartfield Road, London SW19 3RU

De klantendienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend, in 19 talen

Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779
Internationaal nummer (niet gratis) +44 203 725 3779
Fax: +356 2343 1510

Email: info@unibetsupport.eu

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

laat op het formulier hieronder je reactie achter:

Author:
Published:
Name:
Unibet
Rating: 4 / 5 stars

{ 308 comments… read them below or add one }

henk broek november 30, 2018 om 12:41

ik moet mn legitie matie opsturen maar het lukt niet hoe kan ik dit evt mailen naar hun

Beantwoorden

Beheerder november 30, 2018 om 12:59

Dag Henk,

info@unibetsupport.eu

er is ook livechat op de site

succes!

Beantwoorden

Jurjen december 4, 2018 om 18:42

Ik vroeg me af waarom de live chat niet werkt, kan iemand mij met een werkende link helpen naar de livechat?

Beantwoorden

Beheerder december 4, 2018 om 19:45

Dag Jurjen

Op de helppagina, klik p een vraag in het rechter groen vak
dan zie je een chat knop
succes!

Beantwoorden

Roel november 26, 2018 om 22:10

Kan mailen wel in het Nederlands ?

Beantwoorden

Beheerder november 26, 2018 om 22:30

Zou ik gewoon doen.

Zij (of jij) kunnen het in Google translate gooien als ze het niet kunnen lezen.

succes!

Beantwoorden

Dogan november 12, 2018 om 15:55

Ik wil contact opnemen met unibet , maar ik krijg ze wel aan de lijn alleen ik ken geen engels , hebben ze ook mederwerkers die engels sprekwn alvast bedankt

Beantwoorden

Beheerder november 12, 2018 om 16:39

Dag Dogan,

Misschien wil een vriend die wel Engels spreekt je helpen?
Of probeer noh eens te bellen en dan zeg je dat je geen Engels spreekt, misschien is er dan wel iemand in de buurt die nederlands spreekt daar?
Je kunt ook mailen natuurlijk naar info@unibetsupport.eu
Er is ook een livechat op de website, die is ook engels, maar dat kost je tenminste geen belkosten.

Succes!
laat weten hoe het afloopt?

Beantwoorden

Ali oktober 28, 2018 om 19:02

Dat telefoon nummer is ook niet braikbar

Beantwoorden

Beheerder oktober 28, 2018 om 19:08

Probeer de livechat dan!

Beantwoorden

Ali oktober 28, 2018 om 19:01

Ik heb geld naar mijn rekening gestort vraht identiteit bewijs dat heb ik ook gedaan maar ik heb geld nog niet

Beantwoorden

Minciye gemici oktober 23, 2018 om 17:45

Hey

Jullie vragen een banaschrift en een identiteitskaart van de acoount op naam gemici minciye maar de rekeining nummer iz van mijn broer als het moet sturen we een foto van zijn pas

Mvg

Beantwoorden

Beheerder oktober 23, 2018 om 18:08

Dag,

Wij zijn niet van Unibet.
Dit moet je met hen oplossen, contact gegevens staan hier boven.
Ik hoop dat je wel je echte persoonsgegevens hebt ingevuld.
Succes!

Beantwoorden

aliceyhan38 oktober 17, 2018 om 12:17

Gode morgen ik heb nog steeds mijn boon open wesdrij gisteren 16.45 afgelopen maar nog niet betaald

Beantwoorden

Beheerder oktober 17, 2018 om 12:48

Beste,

Wij zijn niet van Unibet, je moet hiervoor contact met hen zelf opnemen.
Gegevens staan hierboven.
(En let een beetje op je spelling…)

Succes!

Beantwoorden

en korthof oktober 6, 2018 om 14:53

Ik heb 3 weken geleden 50 euro op me account gezet.
Nu blijkt dat ik een verkeerd email adres heb geïnstalleerd.
Kan niet bij me geld of dat email adress.
Hoe krijg ik me geld terug ????

Beantwoorden

Beheerder oktober 6, 2018 om 16:12

Je weet dat emailadres dus niet meer?
dan wordt het lastig.
Contact met Unibet opnemen iig.

Zie hierboven voor de gegevens.

Succes!

Beantwoorden

Rebecca september 26, 2018 om 20:39

Ik heb perongeluk de verkeerde gegevens ingevuld en nou kan ik mijn geld niet meer overmaken!! Het is erg veel en ik wil het graag hebben !! Zouden jullie me alsjeblieft willen helpen

Beantwoorden

Beheerder september 26, 2018 om 21:38

Kun je het niet overnieuw doen met de goede gegevens?
Sorry, maar ik weet niet precies wat er gebeurd is.
Trouwens wij kunnen je daar niet mee helpen, moet je echt bij Unibet zelf zijn.
Email: info@unibetsupport.eu

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

succes!

Beantwoorden

Jan september 18, 2018 om 18:45

Hoi ik kan niet in loggen op superscore via mijn mobiel ik had contact op genomen met de site en zo ben ik bij jullie gekomen.

Beantwoorden

Beheerder september 18, 2018 om 20:39

Dag Jan,

Geen idee…. sorry
Overigens zijn wij niet van Unibet, dat moet je echt aan hen zelf vragen

Beantwoorden

Muhammed september 2, 2018 om 11:50

Mijn unibet account is uit niets geblokkerd maar ik had geld erop geef mijn geld oplichters

Beantwoorden

Beheerder september 2, 2018 om 19:49

Dag Muhammed,

Daarvoor moet je bij Unibet zijn.
Wat zeggen ze, waarom je account geblokkeerd is?

Beantwoorden

Van Gool augustus 30, 2018 om 12:36

Wij zitten al 8 weken op ons gewonnen geld te wachten en iedere x als je belt verzinnen een kut smoes….. er wordt aan gewerkt er wordt aan gewerkt. Geloof he het zelf.
Geld hoord er binnen 3 a 5 werkdagen op te staan.
Een oplichters zooitje .

Beantwoorden

Beheerder augustus 30, 2018 om 13:15

Beste,
Wat voor reden geven ze aan?

Beantwoorden

Abdel mhaouch augustus 29, 2018 om 23:39

Hallo. Ik heb een bon gemaakt van 11 wedstrijden waar 10 van goed zijn. Maar de 11de wedstrijd staat niet meer op . En als ik op internet terug kijk heeft die ook gewonnen.

Beantwoorden

Beheerder augustus 30, 2018 om 09:34

Dag Abdel,
Daar moet je met Unibet zelf contact over opnemen.
Succes!

Beantwoorden

Burhan augustus 29, 2018 om 00:22

Hallo mijn acount is zomaar uitgelogt en ik weet de wachtword niet meer en ik had behoorlijk geld opstaan hoe kan ik dat trug krijgen

Beantwoorden

Beheerder augustus 29, 2018 om 10:12

Naast de inlogknop, staat forgot
Als je daar op klikt moet je je emailadres invullen en krijg je een nieuw wachtwoord.

Beantwoorden

Berrie augustus 28, 2018 om 14:01

Ik ben mijn wachtwoord kwijt van mn unibet acount en ook van mijn hotmail . Hoe kan ik nu een amder wachtwoord aanmaken? Gr

Beantwoorden

Beheerder augustus 28, 2018 om 15:11

Naast de inlogknop, staat forgot
Als je daar op klikt moet je je emailadres invullen en krijg je een nieuw wachtwoord.

Beantwoorden

Richard smit augustus 27, 2018 om 12:51

Hallo ik heb 24 augustus 20 euro gewonnen maar staat nog niks op mijn rekening? Richard

Beantwoorden

Beheerder augustus 27, 2018 om 13:27

Dag Richard,
dat kan ook niet zo snel, met het weekend er tussen

Beantwoorden

Justin Wallensteijn juni 23, 2018 om 11:44

Beste Unibet,
Ik speel sinds een weekje geleden unibet live casino en heb dan ook €51,- gewonnen, mij vragen ze nu ook naar mijn account, om het te verrifieren, wat zouden de oorzaken hiervan kunnen zijn?

Beantwoorden

Beheerder juni 23, 2018 om 12:30

Dag Justin,

Dat zijn ze wettelijk verplicht, dat verifiëren.
Dat is om witwassen tegen te gaan.
Heel gewoon hoor!
(Wij zijn niet van Unibet trouwens)

Succes!

Beantwoorden

Hb van zanten juni 21, 2018 om 19:31

Beste unibet,
Ik speel al een tijdje bij jullie nu heb ik n keer wat gewonnen maar heb problemen met de uitbetaling
Mijn spelers naam is johnacht.
Mijn mailadres bij mijn account is niet goed ik kan er niet meer in komen helaas.
U mag anders het geld terug storten in mijn account zodat ik verder kan spelen

Met vriendelijke groet
John van zanten

Beantwoorden

Beheerder juni 21, 2018 om 19:38

Dag John.

Wij zijn niet van Unibet.
Je moet met hen zelf contact opnemen.
Email: info@unibetsupport.eu
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.
Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779

Succes!

Beantwoorden

M juni 20, 2018 om 16:04

Ik heb mijn gewonnen geld overgemaakt naar mijn rekening maar het is nog steeds niet op me rekening al 3dagen

Beantwoorden

Beheerder juni 20, 2018 om 16:15

Dag M.

Dat kan wel een paar dagen duren altijd, en de weekenden niet meetellen.
neem anders contact op met Unibet, je kunt er ook over nalezen in de Help

succes!

Beantwoorden

Dylan mei 27, 2018 om 10:30

Hoe werkt funds overzetten naar cash

Beantwoorden

Dylan mei 27, 2018 om 10:30

Hoe werkt het uit betaal systeem ik heb 58 euro funds hoe zet je dat over naar cash?

Beantwoorden

Beheerder mei 27, 2018 om 11:57

Dag Dylan, bedoel je dat je het uitgekeerd wilt hebben?
kijk eens hier https://www.unibet.eu/help/myaccount/money

Beantwoorden

Vanmackelbergh Berlinda april 10, 2018 om 16:37

Inloggen bij jullie kan dat

Beantwoorden

Beheerder april 10, 2018 om 17:01

Dag Berlinda,

Bij Unibet bedoel je?
Ja zeker kan dat als je je geregistreerd hebt.

Beantwoorden

Nico2424 december 27, 2017 om 22:35

Ik heb op dart gewed Vincent van de voort vs Raymond van Barneveld.aan de rechter kant was duidelijk van Barneveld en was duidelijk 3.25 gequoteerd en heb daar duidelijk gedrukt.en voor dat de wedstrijd begon had ik op gewed.en nu wordt aangegeven dat ik op Vincent van de voort heb gewed.dit is niet de eerste keer.wat is er aan de hand??????mijn naam is Nicole Satta 25 05 1971 usernummer 3622979.

Beantwoorden

Beheerder december 27, 2017 om 22:55

tsja, hoe bewijs je dat…?
In ieder geval contact opnemen met Unibet

Beantwoorden

Jeffrey december 21, 2017 om 13:19

wat een oplichters. ik win 1650 euro en jullie keren mij maar 533 euro uit.

Beantwoorden

Beheerder december 21, 2017 om 13:28

“jullie” ?
Wij zijn niet van Unibet hoor.
Je moet dit bij hen vragen.

Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779
Internationaal nummer (niet gratis) +44 203 725 3779
Fax: +356 2343 1510

Email: info@unibetsupport.eu

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

En waarom is je account gesloten?

Beantwoorden

Jeffrey december 21, 2017 om 09:31

beetje vreemd dit. ik win een bedrag van 1650 euro. mijn account word ineens gesloten. nu krijg ik een mail dat er maar 533 euro is over gemaakt. waar is die andere 1117 euro

Beantwoorden

Beheerder december 21, 2017 om 11:29

geven ze een reden voor sluiten van je account?
neem contact met ze op
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Jeffrey december 21, 2017 om 11:32

vind het een beetje raar dat als je het bedrag wint. dat er maar 533 woord uit gekeerd waar is de rest van het bedrag

Beantwoorden

Wim van der Wielen december 18, 2017 om 09:15

wat moet ik doen.
ik heb 1000 laten uit betalen.
maar ik krijg mailtje dat ik nog met een rekening gestort heb erop.
help en nu

Beantwoorden

Beheerder december 18, 2017 om 10:25

Dag Wim,

Wat bedoel je met “dat ik nog met een rekening gestort heb erop” ???

je moet trouwens met Unibet contact opnemen hierover

succes!

Beantwoorden

Cico december 13, 2017 om 20:50

Hoe kan ik my bonus overzette naar echt geld

Beantwoorden

Beheerder december 13, 2017 om 20:59

Dag Cico,

Daar moet je eerst heel veel mee spelen voordat dat kan, 25 keer het bedrag waarschijnlijk
https://www.unibet.eu/help/myaccount/bonuses
Het kan ook niet op alle spellen en er is waarschijnlijk een maximum per inzet
Vraag de helpdesk bij Unibet anders eerst
succes!

Beantwoorden

Elizabeth december 11, 2017 om 12:18

Ik zou een bones krijgen van 100 maar heb die niet gekregen ben zeer ontevreden daarover

Beantwoorden

Beheerder december 11, 2017 om 12:38

Dag Elizabeth,

Was het je eerste storting bij Unibet?
Had je ook zelf 50€ gestort?

Beantwoorden

Beheerder december 7, 2017 om 14:29

Als er succesvol stond, zal het wel binnenkomen, kan een paar dagen duren lijkt me.
Maar waarom is je account geblokkeerd?

Beantwoorden

frans december 7, 2017 om 14:50

nou kijk mijn vriend heeft account en heb op hem ze gespeeld maar mijn vriendin is zo grappig geweest om mijn eigen te blokken maand gelden voor facking 6 maanden maar ik ging op hem ze spelen dus en heb op eergisteren 1.029.32 over gemaakt naar mijn bankrekening toen stond er heb er een screenshot van Withdrawal succesful en paar uur later is dat account geblokkeerd. en gisteren ging op andere toen won ik 900 en zelf de verhaal maar dan krijg ik toch gewoon mag ik hopen haha

Beantwoorden

Beheerder december 7, 2017 om 15:11

Kon wel eens lastig worden dan.
Op het account van je vriend zijn dus verschillende bankrekeningen gebruikt.
En ze kunnen zien dat er vanaf verschillende ip’s op is gespeeld.
Ook mag je maar 1 account per huishouden hebben.

ik zou contact met ze opnemen.
Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779
Internationaal nummer (niet gratis) +44 203 725 3779
Fax: +356 2343 1510

Email: info@unibetsupport.eu

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

frans december 7, 2017 om 15:20

maar er stond al paar uur succesvolle dan is toch al over gemaakt ? haha

Beantwoorden

Beheerder december 7, 2017 om 15:36

laten we dat maar hopen dan

Beantwoorden

frans december 7, 2017 om 15:52

dus gewoon nog even wachten vandaag en morgen en anders maar bellen dan denk ik

Beantwoorden

Frans december 7, 2017 om 13:49

ik heb eergisteren 1029.32 naar mijn rekening over gemaakt en heb nog niks binnen en ze hebben mijn account geblokkeerd krijg ik nu wel me geld want die had ik dus al over gemaakt en er stond toen succesvolle maar heb nog niks gekregen

Beantwoorden

Florence december 6, 2017 om 16:50

Mijn wagetworde vergeten

Beantwoorden

Beheerder december 6, 2017 om 17:29

Daar waar je inlogt zit ook een knopje “forgot”

Beantwoorden

Nico november 29, 2017 om 20:30

Waarom kan ik niet voortijdig outcashe tijdens de weddenschappen

Beantwoorden

Beheerder november 29, 2017 om 20:48

Geen idee Nico, vraag eens bij Unibet zelf?

Beantwoorden

Bas.brommer november 22, 2017 om 23:29

A make a account but i have no double mney

Beantwoorden

Beheerder november 22, 2017 om 23:38

Dat is helemaal niet erg.
dan hoef je het ook niet tig keer in te zetten.
maar je moet Unibet daar zelf even over contacten.

Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779
Internationaal nummer (niet gratis) +44 203 725 3779
Fax: +356 2343 1510

Email: info@unibetsupport.eu

succes!

Beantwoorden

tom november 8, 2017 om 16:33

Mijn account is vergrendeld en nu kan ik er niet meer op terwijl ik nog 13 euro erop had

Beantwoorden

Beheerder november 8, 2017 om 16:59

Dag Tom,
Waarom is je account vergrendeld?
Neem contact op met hun helpdesk
succes!

Beantwoorden

Samir Aoulad ben Said oktober 22, 2017 om 22:07

Goede avond

Ik had een account daar kom ik niet meer in en ik krijg mijn restirende bedrag wat ik heb gewonnen ook niet meer gestort. Ik kom niet meer in mijn account ik zou graag zo snel mogelijk geholpen willen worden.

Beantwoorden

Beheerder oktober 22, 2017 om 23:06

Direct contact met ze opnemen.
Livechat is het snelst, Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

De klantendienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend, in 19 talen

Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779
Internationaal nummer (niet gratis) +44 203 725 3779
Fax: +356 2343 1510

Email: info@unibetsupport.eu

Beantwoorden

A.YILDIRIM oktober 12, 2017 om 18:53

I paid 20 euro twice in the last year, but the money did not come to my account. I made a phone call twice and wrote a letter, I could not write it.

Beantwoorden

Beheerder oktober 12, 2017 om 19:15

Hi,
Try Email: info@unibetsupport.eu

Livechat on the contactpage

Beantwoorden

R Mellema oktober 10, 2017 om 19:18

Hallo hier met inlognaam 369870 mijn naam is René Mellema en mijn account is geblokkeerd omdat ik in het verleden een keer een fout heb gemaakt met een rekeningnr en nu had ik niet alles ingevuld dus ik wil ff zeggen dat er nog iets meer als 200 euro op staat en die mogen jullie terug storten op rek nr NL83ABNA09xxxxx tnv R Mellema en dan mag het account gewist worden mvg

Beantwoorden

Beheerder oktober 10, 2017 om 19:38

Dag rene,

Wij zijn niet van Unibet, je moet met hen zelf contact opnemen.
Gegevens staan bovenaan deze pagina.

Beantwoorden

Engel koerts oktober 1, 2017 om 19:51

Hallo ik ben mijn wachtwoord kwijt engelkoerts@hotmail.com

Beantwoorden

Beheerder oktober 1, 2017 om 21:19

Dag Engel,

Schrijf dat dan ook op!
Anyway, wij zijn niet van Unibet, dat moet je bij hen vragen, trouwens, er staat een knop “wachtwoord vergeten”= “forgot”naast de inlogknop

succes!

Beantwoorden

Barth september 27, 2017 om 10:38

Hallo
Ik heb geld gewonnen maar nu betalen ze niet uit ivbm verify van account heb foto van me bankpas gestuurd en van id maar van de id accepteerd die niet

Beantwoorden

Beheerder september 27, 2017 om 10:49

Dag Barth,
Wat gaat er fout dan bij accepteren van je id?

Beantwoorden

Sam zomerdijk september 22, 2017 om 15:12

Goede middag,

Ik heb een unibet account bij jullie en had er daarvoor ook al een maar omdat die uit het niets het niet meer deed en ik contact met jullie wilde opzoeken ( en dat niet lukte want jullie telefoon en chat zijn niet bereikbaar) heb ik maar een nieuw account aangemaakt.
Ik heb om dit account geld gezet en gesleept uiteindelijk heb ik geld er nog op staan en wilde het eraf halen. Toen moest ik dingen opsturen en ook dat heb ik gedaan. Alleen omdat jullie nu mijn account uit het niets hebben geblokkeerd kan ik er niet meer bij. Dus ook niet bij mijn geld. Mijn vraag is dus of jullie mij hierbij willen helpen?

Ik hoop snel reactie terug te krijgen

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2017 om 15:56

dag sam,

Wij zijn niet van Unibet, maar kunnen je wel alle contactgegevens geven:
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
0044 207 949 0088 (Internationaal)
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

je mag inderdaad niet twee accounts hebben, dat kan de oorzaak zijn.

Succes!
Laat weten of het gelukt is?

Beantwoorden

Kevin augustus 31, 2017 om 17:15

Er staat dat ik een mn id moet verifieeren.
Waar moet ik mn id kaart kopie naar toe sturen????

Beantwoorden

Beheerder augustus 31, 2017 om 19:11

Ik denk hier https://www.unibet.eu/help/myaccount/verify-account
en dan onderaan op de link klikken en uploaden

maar neem anders even contact met ze op

succes!

Beantwoorden

Hasan augustus 28, 2017 om 10:44

Ik had vorige week maandag geld gestord via unibet naar me rekening maar heb nog niks ontvangen.

Ik hoor zo snel mogelijk antwoordt van u

Met vriendelijke groet

Hasan akhan

Beantwoorden

Beheerder augustus 28, 2017 om 11:18

Dag Hasan,

Wij zijn niet van Unibet.
Je moet met henzelf contact opnemen.
info-nl@unibetsupport.com
0044 207 949 0088 (Internationaal)
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

succes!

Beantwoorden

Sukru september 25, 2017 om 11:02

De nummer dat je geeft is niet in gebruik en al dat andere 0800 nummers, en jullie zeggen dat jullie 24 uur bereikbaar zijn, wat moet ik doen flashers. Ik krijg ook account verifieren. Wil
Mijn geld betaald krijgen

Beantwoorden

Beheerder september 25, 2017 om 12:45

Hoi,
ja als je wilt laten uitbetalen, moet je je account verifieren.
dat moeten ze vragen, tegen witwassen enzo.
Dus dan moet je documenten opsturen/emailen/uploaden

op deze pagina staat een livechatknop en andere contact info

Beantwoorden

Sukru september 25, 2017 om 12:54

Jah dat heb ik ook gedaan, het account is van mijn broertje, en het geld gaat van mijn bankrekening is dat een probleem dan

Beantwoorden

Beheerder september 25, 2017 om 13:22

Dat zou best wel eens een probleem kunnen zijn, want de naam van diegene die het account heeft, kan wel dat ze vinden dat dat hetzelfde moet zijn als van de bankrekening.
hier zijn de correcte contactgegevens van hen:
Telefoon: vanaf 1 uur ‘s middags,
Gratis nummer: 00800 377 93 779
Internationaal nummer (niet gratis) +44 203 725 3779
Fax: +356 2343 1510

Email: info@unibetsupport.eu

Beantwoorden

glenn augustus 22, 2017 om 19:05

ben al meer dan een keer bekocht geweest
850 euro op twee dagen
op het zelfde spel
je speelt voor bonussen die in prenciepe hoge bedragen uitbetalen.
juist niets als u dan de chat informeert krijg je als antwoord je krijgt als antw
we geven je een bonus als compensatie.
geen bonus gezien vraag je nadien waar je bonus blijft wordt je nog uitgemaakt voor leugenaar dat ze dat niet gemeld hebben alhoewel ik de chat nog heb.
eens een goed artikel laten maken en in de pers zetten .

Beantwoorden

Beheerder augustus 22, 2017 om 20:05

Tjee, wat vervelend.
Niet meer spelen daar dan zou ik zeggen
succes!

Beantwoorden

herman van der plaats juli 19, 2017 om 10:42

wanneer krijg ik dat geld wat ik gewonnen heb dan een x .ik heb alles versonden en ben al drie weken aan het wachten . is niet meer leuk zo en hoe zit dat met die bonusen ? . en dan qua gegevens opsturen is er dan elke x gedoe in afwachting van uw reactie mvg herman vd plaats

Beantwoorden

Beheerder juli 19, 2017 om 10:47

Dag Herman,

Je moet contact opnemen met Unibet zelf.
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Succes1

Beantwoorden

Miranda alberts juli 5, 2017 om 13:21

Goedenmiddag even een vraag? Heb via unibet een uitbetaling laten doen maar het bedrag word vastgehouden ivm gevraagde documenten. Ik heb de documenten opgestuurd maar is het aan gekomen? Lan iemand mij iets laten weten? Mvg

Beantwoorden

Beheerder juli 5, 2017 om 13:26

Dag Miranda,

Dat moet je bij Unibet zelf vragen…

succes!

Beantwoorden

Mourad maart 27, 2018 om 16:39

Ik zit Percies in het zelfde schuitje nu , wanneer je wil en kan storten ken je alles doen maar wanneer je gewonnen geld wilt uitkeren blokkeren ze je avcount want dan zijn er obstakels want ja je moet je ACcverifiëren

Beantwoorden

Beheerder maart 27, 2018 om 16:53

Dat zijn ze door de wet verplicht Mourad, dat is tegen witwassen

succes!

Beantwoorden

Beheerder juni 25, 2017 om 00:06

Unibet is echt wel te vertrouwen normalerwijze.
Klantenonderzoek negatief invullen lijkt me wel op zn plaats als hij iets niet kan terugvinden

Succes!

Beantwoorden

Des juni 24, 2017 om 23:57

Heb nu een afschrift van een privé rekening gestuurd kan ie het niet meer vinden of terugzien ben nu weer een week verder en hij wil ook dat ik een verklaring ga afleggen. Die Daan (medewerker) die doet er alles aan om de boel opzettelijk te vertragen. Ik zal dat klantenonderzoek zeker invullen wat een amateur. Ondertussen nog steeds geen geld en kan nog steeds niet in mijn account.
WAANZIN!!

Beantwoorden

Marissa juli 13, 2017 om 12:35

Aan jullie heb je ook niks joh. Je neemt contact op om te helpen bij een discussie met Unibet, zeggen dat ze je gaan helpen en vervolgens gaan ze je nog beschuldigen dat het je eigen schuld is dat unibet welgeteld 9 maanden lang mijn eigen geld van 800,- vast houden!

Maar het is geregeld hoor, schijnbaar dus toch niet mijn eigen fout! Net zulke drollen als unibet joh jullie!!

Beantwoorden

Beheerder juli 13, 2017 om 12:46

Hartstikke goed!
Wij hebben ook echt ons best gedaan hoor1

Beantwoorden

Marissa juli 13, 2017 om 13:06

Nou als uiteindelijk de schuld bij mij gelegd wordt, vind ik niet dat jullie juist handelen!
Het is schandalig dat unibet 9 maanden 800,- heeft vast gehouden. Jullie hebben gezegd dat jullie gingen helpen, vervolgens hoor je niks, alleen hooghartig dat het mijn fout is. Noem ik geen helpen.

Beantwoorden

Beheerder juli 13, 2017 om 13:29

Hebben wij gezegd dat het jou fout was????

Beantwoorden

Marissa juli 13, 2017 om 13:55
Ramin juni 21, 2017 om 08:29

Goeie dag ik had van morgen 2600 euro nog op me salda en site is tijdje er uit geweest nu geeft hij mij saldo niet aan hoe kan dat

Beantwoorden

Beheerder juni 21, 2017 om 09:23

Ramin,
Geen idee,
Neem contact met ze op
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Des juni 17, 2017 om 02:02

Wil geld gestort hebben maar duurt al maand. Storten ging in 1 minuut zonder controlle. Heb geen privé rekening alleen zakelijk/eenmanszaak rekening op eigen naam. Ze storten niks en hebben me account geblokkeerd. 200 euro weg en ze openen me account niet tenzij ik een privé bankrekening open die ik nergens voor nodig heb. Roepen ze voorwaarde terwijl dat er niet in staat. Pure diefstal en ik ga morgen ff aangifte doen, ook van chantage.

Beantwoorden

Beheerder juni 17, 2017 om 10:41

Kan me wel voorstellen dat ze niet willen dat je zakelijk gokt?
Heb je geen priverekening???

Beantwoorden

bryan juni 10, 2017 om 14:19

inderdaad ayoub stelletje dieven zijn het kijk maar op youtube blackjack en roulette is gew rigged as fck he beheerder de tyfus voor jouy kk homd

Beantwoorden

Ayoub juni 7, 2017 om 15:56

De grootste fraudeurs van nu. Blokeren mijn account omdat ik eerder al een account had waarop ik nooit een bonus op heb gekregen of uberhaupt een keer gewonnen te hebben. Oplichters

Beantwoorden

Beheerder juni 7, 2017 om 16:25

Het is gewoon tegen de regels om meerdere accounts te hebben…..

Beantwoorden

Diana juni 4, 2017 om 09:23

Hoi

Ik heb net ingezet bij roulette 3 Euro op een nummer en ik heb dat niet uitbetaald gekregen. Dat is echt niet oké. Want dat is 108 Euro en ik wil nu weten want de bal was al gedraaid en gevallen en toen moest hij mij die 3 Euro op 17 uitbetalen en dat deed hij niet nu wil ik er een oplossing hiervoor want ik vind dat echt niet kunnen. Ik speeloop zo vaak maar als ik ineens hoog op dat nummer zet dan betaald hij hem niet uit wat Nu? Want ik wil wel mijn uitbetaling krijgen.

Beantwoorden

Beheerder juni 4, 2017 om 10:17

Dag Diana,

je moet contact opnemen met unibet zelf.
Ze kunnen zo nagaan in de geschiedenis wat er gebeurd is

succes!

Beantwoorden

wiebe juni 1, 2017 om 02:28

ik heb ook regelmatig gegokt op unibet op live roulette.
Mijn ervaring is dat je inderdaad vaak verliest maar dat het wel eerlijk gaat.
Als ik geld uitkeer krijg ik het ook altijd binnen een paar dagen terug.

Beantwoorden

Beheerder mei 25, 2017 om 22:10

Dat is vervelend.
Ik begrijp dat je geld gewonnen had, maar had gestort vanaf een andere bankrekening en daarom niet uitbetaald krijgt?
Misschien willen ze wel uitbetalen naar die andere bankrekening?

succes iig en houdt ons op de hoogte

Beantwoorden

sander mei 25, 2017 om 21:54

Geef nooit meer geld uit in een casino dan dat je kunt missen. Copyright nederlandscasino42.nl © 2011–2017

dit staat onder aan deze pagina en dat klopt als een bus want hoe dan ook als je bij unibet inzet en wint krijg je geen cent uitgekeerd en ben je dus uiteindelijk alles kwijt via de chat krijg je steeds een ander waar je je verhaal moet uitleggen en dan geven ze je gelijk en snappen ze het en dan krijg je dus te horen dat je even je gegevens moet doorgeven wat je dan doet. vervolgens geen uitbetaling dus ga je weer op de chat en begint het verhaal van voor af aan. en dat alleen omdat ik een keer via een andere bankrekening had gestort op mijn unibet acound. via de telefoon zijn ze al helemaal niet te bereiken ik heb nog nooit zo een oplichting meegemaakt en ga dan ook gerechtelijke stappen ondernemen.

Beantwoorden

Furkan mei 16, 2017 om 09:57

Your account is currently unavailable. Find out more. Wat moet ik doen wachten?

Beantwoorden

Beheerder mei 16, 2017 om 10:54

Nee, find out more.
Dus contact met ze opnemen lijkt me

Beantwoorden

Joey mei 24, 2017 om 13:51

Ik heb 960 euro gewonnen moet je dan belasting betalen

Beantwoorden

Beheerder mei 24, 2017 om 14:55

Officieel moet je 29% kansspelbelasting betalen bij een prijs hoger dan 450€.
Dat zou je zelf aan moeten geven.

Beantwoorden

Vanessa mei 12, 2017 om 12:09

Ik word helemaal gek van Unibet en hun rare antwoorden ik heb geld gewonnen alles toe gestuurd me account is geblokkeerd en ben nu al anderhalve week aan het wachten Heletijd bijdehanten opmerkingen ze willen niet eens moeite doen mijn account is geblokkeerd terwijl me documenten wel goed zijn maar uitbetalen ho maar last hun mij geld wat ik heb opgewaardeerd gewoon terug geven dan kut oplichters

Beantwoorden

Beheerder mei 12, 2017 om 12:18

Wat voor reden geven ze op Vanessa?

Beantwoorden

Serge mei 12, 2017 om 07:13

Unibet Poker stuurt nooit email terug , geraak niet meer op account. Toch niet omdat ik te weinig speel of een ietjse had teruggewonnen ? grts , STUUR DIE EMAIL !!! zolas bij vergeten wachtwoord zou MOETEN !!!

Beantwoorden

Beheerder mei 12, 2017 om 11:12

heb je gemaild

Beantwoorden

Ryan mei 9, 2017 om 18:02

Beste beheerder,

Een aantal jaar geleden heb ik een unibet account aangemaakt (ja, als minderjarige). Een maand geleden won ik een bedrag €500 + waarop vervolgens het account werd geblokkeerd. Unibet vroeg om verificatie van mijn gegevens die ik vervolgens heb opgestuurd. Na lang niks vernomen te hebben heb ik zelf maar het initiatief genomen en heb ik gebeld.

Uitkomst hiervan: Ik krijg de stortingen – opname terug van de tijd die ik heb gespeeld als minderjarige. Ook konden ze mij geen antwoord geven op de vraag wanneer ik het bedrag terug zou krijgen wat ik recent had opgenomen van mijn account. Na vandaag opnieuw gebeld te hebben kreeg ik hetzelfde antwoord.
Ik snap dat het spelen als minder jarigen simpel weg niet toegelaten kan worden m.b.t. tot de strenge regels waar unibet mee te maken heeft.

Het lijkt mij echter van de zotten dat ze het bedrag wat ik gewonnen heb kunnen achterhouden.

HELP!

Groet,
Ryan

Beantwoorden

Beheerder mei 9, 2017 om 18:52

Dag Ryan,

Zijn je opnames niet toevallig groter dan je stortingen?
Verder is het gewonnen bedrag ook niet rechtmatig verkregen als minderjarige.
Wel kunnen ze je je stortingen teruggeven waarschijnlijk.

Beantwoorden

M.G.GORDON april 26, 2017 om 15:28

Waarom kan ik niet inloggen

Beantwoorden

Beheerder april 26, 2017 om 16:32

juiste gebruikersnaam en wachtwoord?

Beantwoorden

Sharonski april 23, 2017 om 17:30

Hallo ik heb een aantal keer gespeeld op Unibet ongeveer 150 euro gestort nu had ik 115 terug gewonnen dus ik dacht dat laat ik storten nee dus ze hebben t bedrag op hold gezet heel raar dit is gewoon ons eigen geld nu gaat t maar om 115 euro maar t zijn oplichters speel nooit bij Unibet want als t op betalen uitkomt betalen ze niks vg s

Beantwoorden

Beheerder april 23, 2017 om 17:47

Wat voor reden geven ze aan?
Je hebt het over “ons” , heb jullie meerdere accounts aangemaakt misschien?

Beantwoorden

Behroez april 22, 2017 om 15:20

Ik heb gewonnen punt 8 set 2 game 9
Ramos-vinolas. Albert maar ik kreeg niks .
Zelfs mij geld is ook weg hij zegd de weg kwijt.

M.v.g behroez

Beantwoorden

Beheerder april 22, 2017 om 16:21

Wij zijn niet van Unibet…. hiervoor moet je echt contact met hen zelf opnemen
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Nnordin010 april 19, 2017 om 18:06

Ik ben me wachtwoord vergeten wat kan ik doen ??

Beantwoorden

Beheerder april 19, 2017 om 18:17

Voor de site van Unibet:
Op het knopje “forgot” klikken,
dat staat naast de plek waar je je wachtwoord moet invullen als je in wilt loggen

Beantwoorden

Nnordin010 april 19, 2017 om 19:19

Ik ken alleen me inlognaam maar wachtwoord niet ?

Beantwoorden

Beheerder april 19, 2017 om 20:46

precies, daar is die knop voor, dan sturen ze je een nieuw wachtwoord

Beantwoorden

Faried april 18, 2017 om 16:40

Hi Unibet..

Ten eerste uitstekende service en nooit problemen gehad ,alleen met live casino maar dat speel ik ook niet meer.. ik bet alleen op wedstrijden.. nu is het zo dat ik voor het eerst als klant meemaak dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn.. ik had een bedrag laten uitbetalen op de 13e van April.. het staat na 3 dagen nog steeds niet op mn rekening en omdat er niets op mn rekening staat ,moet ik nu geld lenen bij anderen.. dit vind ik echt vervelend ,omdat ik het bedrag eerder dan de 13e had gewonnen en ik ervoor koos om het de 13e uit te laten keren ,zodat ik mn geld na het weekend ontvangen zou.. nu heb ik helemaal niets ontvangen en kan ik jullie niet bereiken wat ik vrij zeldzaam vind.. wat is er aan de hand mensen ?

Beantwoorden

Beheerder april 18, 2017 om 17:38

Dag faried,

Wij zijn niet van Unibet…. hiervoor moet je echt contact met hen zelf opnemen
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

de livechat lijkt me het snelst, vooral als het telefonisch niet lukt

Succes!

Beantwoorden

Elbert april 18, 2017 om 14:23

Goedendag ik had rond de 220 euro op mijn rekening staan en nu kom ik niet meer in mijn account want er staat nu currentlu unavaible wat moet ik nu doen?

Gr wlbert

Beantwoorden

Beheerder april 18, 2017 om 14:31

Dag Elbert,

Dit moet je aan Unibet zelf vragen..
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Beheerder april 16, 2017 om 23:01

ik denk dat je gewoon je inzet terugkrijgt?
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com

0044 207 949 0088 (Internationaal)

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Hans april 16, 2017 om 22:05

Een wedstrijd die ik had voorspeld is afgelast. Wat gebeurd er nu met de rest?

Beantwoorden

Amsterdammer april 13, 2017 om 21:11

Hun zijn echt drama met uitbetalen, wanneer je geld wilt laten overboeken wat je gewonnen hebt gaan ze ineens moeilijk doen over documenten. Waarom vragen ze geen documenten wanneer je geld op je account gooit. Mensen stop met Unibet

Beantwoorden

Beheerder april 13, 2017 om 21:24

Dag Amsterdammer,

Het vragen naar documenten bij uitbetaling zijn ze wettelijk toe verplicht.
Dit is o.a. om witwassen tegen te gaan.

Beantwoorden

Ruud hack april 13, 2017 om 09:36

Hoi allen ik probeer unibet te bellen maar krijg iedere keer dat de telefoonlijn buiten gebruik is.. welk nummer moet ik bellen vanuit nederland

Beantwoorden

Beheerder april 13, 2017 om 10:23

Dag Ruud,
er is ook een livechat op de contactpagina
en dit is een gratis tel. nummer 00800 377 93 779

Beantwoorden

Ram april 10, 2017 om 09:49

Kom er ook in Weekend Geld binnen heb vrijdag uit betaald ?

Beantwoorden

Beheerder april 10, 2017 om 10:00

nee, in het weekend werkt sowieso je eigen bank al niet, duurt wel een paar dagen

Beantwoorden

Aziz april 10, 2017 om 00:48

Hallo,

Ik had een account aangemaakt bij unibet ( mijn eerste keer) . Omdat het de eerste keer was, dacht ik dat het niet nodig was om meteen alle gegevens correct in te vullen, dus had ik mijn naam beetje anders geschreven en mijn geboorte datum met een maand verschil in gevuld. Maar de rest klopte wel allemaal, zoals adres ect. Nou had ik 1200 euro gegokt en niks wonnen, ik had besloten om maar door te spelen en won uiteindelijk maar 400 euro terug van de 1200 euro die ik had ik gelegd ( 800 euro verlies dus) . Ik had voor de zekerheid contact opgenomen en uitgelegd dat mijn account naam iets afwijkt, dit zou geen probleem moeten zijn aldus klantenservice. Paar dagen later was mijn account geblokkeerd en al het geld was bevroren. Ik heb hun zelfs kopie gestuurd van ban en legitimatie..maar het besluit is volgens hun ontbindend. Mag dit wel wat ze doen. Ik overweeg een advocaat hier op te zetten en grotere maatregelen te nemen. Zij nemen te weinig om dit op te lossen en klantenservice is net zo slecht ! Iemand hier oplossing zonder verdere maatregelen?

Beantwoorden

Beheerder april 10, 2017 om 09:54

Dag Aziz,

Ik ben bang dat dit wel mag wat ze doen.
Het is niet maarzo een online winkel ofzo, waarbij je gegevens niet zo belangrijk zijn.
Online casino’s moeten wettelijk de juiste persoonsgegevens hebben, tegen witwassen e.d.
Probeer gewoon nog ens contact met ze op te nemen.

succes!

Beantwoorden

Beheerder april 7, 2017 om 13:56

Dag Said,
Dan heb je nog geluk denk ik, dat ze je zo goed behandelen.
Je mag namelijk nooit meer dan 1 account hebben….

Beantwoorden

Said april 7, 2017 om 13:16

Wat en kut b.v. 1000 euro gewonnen ik krijg maar 250 van omdat ik toevalig op mijn oude account wachtwoord niet wist en nieuw gemaakt

Beantwoorden

Beheerder april 5, 2017 om 14:36

Dag Roy,

Ik heb het emailadres van je vriendin verwijderd, voor je eigen privacy.
verder…. Unibet is echt een betrouwbaar bedrijf.
Je vertelt ook niet waarom je account bevroren is.
Dat doen ze namelijk alleen als er een goede reden voor is.
Had je misschien meerdere accounts binnen één huishouden?

Succes in ieder geval!

Beantwoorden

Roy april 5, 2017 om 16:17

Beste beheer
Nee er was niks mis ik zal mijn verhaal nogmaals uitleggen voor de 100ste x
Ik roy heb een acount gemaakt bij jullie unibet
Ik heb een rabobank rekening en had mijn kastje niet bij me ik was namelijk bij dave
Die heeft toen via zijn abn rekening geld op het acount gestort
Ik heb dit netjes aangegeven en er werd gevraagd of wij beide onze gegevens konden opsturen per mail dit hebben we beide gedaan.
Vervolgens na veel mail contact zou ik gebeld worden
Dit gebeurde ook alleen omdat ik op dat moment niet begreep waarom er naar mijn 1r auto werd gevraagd werd zo de verbinding verbroken
Toen ik naar de klantenservice belde werd het mij netjes uitgelegd dat dat was omdat ik die vraag als beveiliging vraag had opgegeven en dat was ik allang vergeten
Meteen een mail gestuurd en alles uitgelegd en ook gezeg dat ik echt wel weet welke auto
Niks meer gehoord tot paar dagen terug
Dat de 60 euro wer gestort
Maar ik wilde het gehele bedrag waar ik recht op heb en me acount wilde ik ook behouden

Beantwoorden

Beheerder april 5, 2017 om 16:36

Aha, het wordt al iets duidelijker.
Wij zijn niet van Unibet hoor trouwens….
Dit moet je echt met hen zelf oplossen.

Beantwoorden

Roy april 5, 2017 om 13:41

Zo gister op radar al verontrustende berichten en nu hier. Net met de live chat gesproken ene bob.al maanden bezif me geld te krijgen alle papieren gemaild iedere keer was er wel wat uiteindelijk alles gedaan wat er gevraagd was en nu krijg ik 60 euro terug van de 1300 die er op me account staat.
Nu krijg ik te horen me account is bevroren en het resterende bedrag blijft erop staan en krijg ik dus niet.
Ik wil bij deze alle gedupeerde contact op te nemen met opgelicht dat ga ik ook doen namelijk je mag mijn vriendin ook een mail sturen die gaat hier werk van maken xxx@xxx.com

Beantwoorden

Matthijs april 1, 2017 om 08:45

goede morgen,

Ik had gister ( vrijdag) ingelegd op mijn Unibet acount en zag mijn verbazing dat ik nog maar 5 euro op mijn rekening stond. Het rare is dat er donderdag nog 58 euro erop stond en ik heb daarna geen weddenschappen afgesloten. Als ik onder het tap Money kijken en dan acount beheer heb ik een melding waarbij ook 53 euro is afgeschreven. De melding is : Bonus money forfeit due to cancelled or expired bonus. Ik heb nog nooit iets gedaan met een bonus. Heb alleen een welkomst bonus gehad maar dat was geen 53 euro.
Ik heb al geprobeerd te bellen maar dat wordt niet opgenomen.
Hopelijk kunnen jullie verder helpen

gegroet Matthijs

Beantwoorden

Beheerder april 1, 2017 om 10:24

Dag Matthijs,

Wij zijn niet van Unibet, maar misschien wordt je wijzer als je de livechat even gebruikt:
Livechat op de website op de contactpagina.

Het zou kunnen dat je ongemerkt toch met het bonusgeld hebt gespeeld waardoor het bedrag veranderd is?

succes!

Beantwoorden

Demuelenaere filip maart 12, 2017 om 19:21

You fucked me timl tje last minute begpte the match rorselare antwerp yoi prommmesd me free livefootbal the last minute i hzdto pay and bet. So i did not saw foot my team fuck gick fick you all. Now you have a big ennemy i willfight the law against you O wiim atack you t high court thirffs

Beantwoorden

Beheerder maart 12, 2017 om 19:38

Dag Filip,

Je moet Unibet zelf daarover contacten

Beantwoorden

H.wanmaker maart 9, 2017 om 18:16

Kan niet inloggen of wachtwoord veranderen .telefoon van jullie werkt niet hoe krijg je nu antwoord

Beantwoorden

Beheerder maart 9, 2017 om 23:04

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Bilal yazir maart 6, 2017 om 16:02

Hallo mijn naam Bilal yazir ik wil mijn acount
Weer gebruiken maar ik weet niet meer wat is mijn gebruik naam was en welk mail adres
Kan je mij helpen

Beantwoorden

Beheerder maart 6, 2017 om 17:27

Daar kunnen wij je niet mee helpen helaas.
Zoek even goed in je emailaccounts, of neem contact op met de helpdesk van Unibet.
Een tweede account aanmaken mag meestal niet

Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Succes!

Beantwoorden

Beheerder maart 1, 2017 om 10:49

Dag Marissa,,

We zullen eens kijken of we je hier verder mee kunnen helpen.
We gaan actie ondernemen.
Je hoort van ons

Beantwoorden

Marissa april 12, 2017 om 16:05

Beste, hebben jullie als iets uit kunnen zoeken wat mij zou kunnen helpen?

Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder maar ik heb nog steeds mijn geld en niet ze bellen mij ook niet.

Mvg Marissa

Beantwoorden

Beheerder april 12, 2017 om 16:16

Marissa,

We hebben op 1 maart hierover gemaild naar Unibet.
maar ook geen aantwoord gekregen.
Wij proberen het nog een keer bij meerdere personen

Beantwoorden

Marissa april 20, 2017 om 19:41

Oke dank, graag verneem ik iets als jullie wat horen.

Vr gr Marissa

Beantwoorden

Beheerder april 20, 2017 om 21:05

Ben een trapje hoger gegaan daar, wie weet….

Beantwoorden

Beheerder mei 5, 2017 om 09:18

Nog steeds niks….

Beantwoorden

Marissa mei 5, 2017 om 14:04

Verassend inderdaad. Zijn echt de grootste oplichters. Ik hoor nu iedere week dat ze mij nog moeten bellen, maar ze vertikken het. Telkens hetzelfde en ben nu 7 maanden verder. Wat voor stappen kan ik nog nemen? Word er moedeloos van maar ik laat hun er echt niet mee wegkomen.

Mvg Marissa

Beantwoorden

Beheerder mei 5, 2017 om 16:14

Heb nu contact,
Wegens privacy kunnen ze mij niks zeggen natuurlijk.
maar laat weten hoe het verder gaat svp

Beantwoorden

Marissa mei 5, 2017 om 17:00

Jullie hebben contact bedoel je?

Beantwoorden

Beheerder mei 5, 2017 om 17:18

Soort van… ja
We hebben je zaak onder hun aandacht weten te brengen.

Het is echt een betrouwbaar casino, dus het kan wel zo zijn dat er wat anders aan de hand is..

Laat svp weten hoe het afloopt.

edit: heb je gemaild

Marissa maart 1, 2017 om 10:34

Hallo,

Ik ben nu al vanaf september 2016 bezig om mijn saldo 800,- terug te krijgen!

Telkens is er weer gezeik. Ik heb al meerdere keren mijn kopie paspoort gestuurd, bankafschriften, andere rekeningen, zelfs een zwangerschaps bewijs. Allemaal doorgestuurd op te bewijzen dat ik het ben!

Telkens reageerden zij niet terug, en pas als ik na een week contact zocht werd er weer iets aangeven dat ik moest opsturen. Iedere keer weer gezeik en ze blijven aan de gang.

Uiteindelijk moest ik een formulier invullen dat het mijn stortingen waren en dat ik het uitgekeerd wilde krijgen. Ook ondertekend en ingezonden en weer niets. Nu na maanden nog niet en zeggen ze dat ze mij nog telefonisch willen spreken.

Nu al drie keer mijn nummer gegeven maar ze vertikken het om te bellen en telkens als ik stuur geven ze aan dat ze zsm contact opnemen.

Nu dus bijna een HALF JAAR verder en nog geen cent ontvangen!!

Beantwoorden

Mario februari 22, 2017 om 14:06

Goedemiddag,

Ik had een bedrag gewonnen die ik op me zakelijke rekening heb laten storten.
Ik wist niet dat dit niet mocht, dus moest ik me gegevens opsturen wat ik me enig zins kan voorstellen in verband met veiligheids redenen.

14 feb heb ik gegevens gestuurd was niet voldoende 18 feb heb ik gegevens gestuurd daarna heb ik gebeld en die persoon aan de lijn zou de documenten van 14 en 18 bij elkaar toevoegen! Nou had ik op 21 feb gebeld om te kijken of het al in behandeling is.

Kon ze het niet vinden dus moest ik weer alles opnieuw sturen en zo gaat het maar door en de persoon (Daniël) van de klantenservice is al niet de vriendelijkste waardoor mijn frustraties hoog oplopen!!!

Vind niet dat ik op juiste manier behandelt word vooral niet als de persoon van de klantenservice ook nog lacherig doet!!!

Beantwoorden

Beheerder februari 22, 2017 om 14:38

Dag Mario,

Op zich moet je altijd je gegevens opsturen, dat hoort er bij.
Wel vervelend dat je het zo slecht trof.
Hoop dat het nu goed komt!

Beantwoorden

Janwillem de goede februari 19, 2017 om 09:27

Hallo ik heb gister gewed op een voetbal wedstrijd en had gelijk maar ik zie nog steeds niet dat t bedrag erbij geschreven is hoe zit dat

Beantwoorden

Beheerder februari 19, 2017 om 10:13

Dag Janwillem,

Dan moet je even contact opnemen met hen zelf
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

succes!

Beantwoorden

Kimberly februari 16, 2017 om 12:40

Ik heb gister €132 gewonnen en vandaag kan ik opeens niet meer inloggen op mijn account. Hoe kan dit???

Beantwoorden

Beheerder februari 16, 2017 om 13:13

Dag Kimberley,

Weet je zeker dat je je goede gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt?
Verder moet je contact opnemen met Unibet zelf:
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Beantwoorden

Steven februari 12, 2017 om 15:29

Hallo,

Ik probeer nu al een paar weken om een account aan te maken.
Ik vul alles in wat ze vragen, ik geef een gebruikersnaam en wachtwoord op maar als ik dan wil inloggen krijg ik telkens dit bericht “Your account is currently unavailable. Find out more”.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

Gr Steven

Beantwoorden

Beheerder februari 12, 2017 om 16:57

Dag Steven,
Je krijgt die melding als je wilt inloggen, maar je moet eerst registreren, de knop er naast.

Beantwoorden

Yasin0 februari 7, 2017 om 12:15

Hallo ik heb op Bingo mijn voucher van 15€ niet op mijn rekening ontvangeni staat bij queued maar niks gekregen en waarom kan ik niet mijn gratis spins spellen?

Mvg
Yasin0

Beantwoorden

Beheerder februari 7, 2017 om 12:22

Dag Yasino,

Was het wel bij Unibet?
je moet contact met hen zelf opnemen, dat gaat het snelst via Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Beantwoorden

Joey Brandsma februari 6, 2017 om 21:01

Als ze de telefoon niet opnemen en telkens zeggen dat de lijnen bezet zijn schiet dit niet op echt triest

Beantwoorden

Beheerder februari 6, 2017 om 21:51

Dag Joey,

De Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina al geprobeerd?

Beantwoorden

Joey Brandsma januari 27, 2017 om 17:32

Ik heb vamiddag een redelijk groot bedrag gewonnen. Maar ze vragen nu naar foto’s van mijn ID, adres en bankpas. En ik begon het te spelen met een vriend en we hadden geen idee of dit betrouwbaar was dus hebben wij een random naam ingevuld. Ik weet niet of unibet hier mee akkoord gaat als je nu toch je eigen persoonlijke gegevens stuurt ?

Beantwoorden

Beheerder januari 27, 2017 om 18:15

Dag Joey,

Op zich moeten ze inderdaad die gegevens aan je vragen.
Heb je wel je juiste adres enzo ingevuld?
Geen idee of ze je zullen uitbetalen.
Neem gewoon contact met ze op.
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

succes!

Beantwoorden

Joey Brandsma januari 30, 2017 om 17:49

Ja ik heb het juiste adres ingevuld zal van de week wel even bellen.
alvast bedankt

Beantwoorden

Chris happe januari 14, 2017 om 19:41

Heb eerst live chat gevraagd hoezo mijn account is geblokkeerd.
Zij vertelde mij dus dat mijn adres gegevens wat ik opstuurde te oud waren. Dus heb nieuwe opgestuurt 2 stuks.

Erna belde ik met unibet zij vertelde mij dat id en adres gegevens goedgekeurd waren, maar dat op mijn id staat chrisstiaan andre happe, en toen ik het account maakte gebruikte ik chris happe. Zij heeft dit nu genoteerd en doorgegeven. Ook vertelde ze dat ik als geboorte datum 07-09-1992 had bebruikt terwijl dit 07-10-1992 is maar dat kan nooit want heb altijd mijn correcte datum ingvuld.. nu wordt dit dus in behandeling genomen en moet ik 2-5 dagen wachten, terwijl live chat dit niet ter sprake bracht dus vind het raar dat aan de telefoon een heel ander verhaal aan bod komt dan in de live chat.

maar ik moet dus nu 2-5 dagen wachten op antwoord..

Beantwoorden

Beheerder januari 14, 2017 om 20:14

ok, even afwachten dan
bedankt voor het terugmelden hier!

Beantwoorden

Chris happe januari 14, 2017 om 18:47

hallo,

Bij unibet 3000 euro gewonnen vroegen ze om ID en adress.

Heb ze id opgestuurd die was geaccepteerd, ernaa stuur ik me adres gegevens en hoppa account geblokkeerd… Hoe kan dit dacht dat unibet beursgenoteerd bedrijf was?

Beantwoorden

Beheerder januari 14, 2017 om 19:34

Dag Chris,

Wat zeggen ze zelf dat de reden is?
Neem contact met ze op.
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Beantwoorden

Danny december 21, 2016 om 06:50

Unibet doet aan fraude moet mijn id opsturen en mag niks verbergen erop dit is volgends de Nederlandse wet wel toegestaan en moet zelfs gegaan worden Unibet is strafbaar bezig heb daar overgejaagd en ben nu helemaal geblokkeerd had nog 400 euro op mijn account staan
Wat dus nu ook officieel diefstal is

Beantwoorden

Beheerder december 21, 2016 om 10:35

Dag Danny,

Alle casino’s moeten je gegevens hebben.
Dit is zelfs verplicht.
Google maar eens op KYC Know you customer,
Bijv om te kunnen vaststellen dat je wel 18 jaar bent

Beantwoorden

Danny december 21, 2016 om 11:33

Ja maar Unibet vraagt om id waar alles zichtbaar op is dat is verboden dat is fraude gevoelig zij moeten melden dat je je bsn nummer weg moet halen dat doen zij niet dus zij zijn schuldig aan een strafbaarfeit 🙂

Beantwoorden

Beheerder december 21, 2016 om 12:07

Nee, Unibet houdt zich juist het meest van iedereen aan de wet.

Beantwoorden

Danny december 21, 2016 om 13:07

En toch houden zij zich niet aan de belangrijkste identificatie regels hoe zij het doen kunnen zij erna alles doen met je id wat zij willen want zij hebben de gegevens
Plus mijn account is geblokkeerd omdat ik aangegeven heb door dit ooit een schuld gehad te hebben terwijl 400 euro nog op mijn account staat en ik dus godver nu heel voorzichtig ben door zo fout van vroeger -_-
Bom op dat bedrijf dieven gewoon 🙁 als meerdere mensen dit probleem hebben meld je bij mij ik ga aangiften doen en ze aangeven bij de Rijksoverheid want vind dit niet kunnen ook een brief opmaken en sturen naar sbs 6 🙂

Beantwoorden

Beheerder december 21, 2016 om 13:49

Elk casino is wettelijk verplicht dit op deze manier te doen.
Als je echt nog 400 Euro op je account hebt staan, moet je dit kunnen laten uitbetalen.

Beantwoorden

john quist december 19, 2016 om 20:36

Aek athens. Tegen giannia. Had ik op draw. Stand was 1.1. Maar jullie geven de stand op 1- 0. Vergissing van unibet. Ik heb gewonnen, verwacht dat unibet dit rechtzet.

Beantwoorden

Beheerder december 19, 2016 om 20:46

John,
Dit moet je aan Unibet zelf melden:
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

succes!

Beantwoorden

liam december 15, 2016 om 13:16

ik heb 2702 euro geprobeerd uit te betalen maar ik moest mijn gegevens mailen.
ik had het account aangemaakt toen ik nog geen 18 was (erg dom, maar heb niet gespeeld toen ik minderjarig was).
ben inmiddels 19 en heb vorige week dat bedrag gewonnen. dus toen ik speelde was ik wel 18+.
kan dit een probleem met zich meebrengen?

met vriendelijke groet,
Liam

Beantwoorden

Beheerder december 15, 2016 om 13:27

Dag Liam,

Dat je je gegevens moest opsturen is de normale procedure.
Unibet had je sowieso niet mogen accepteren toen je nog geen 18 was.
Als je niet wordt uitbetaald heb je een goed argument om hen te dreigen dit openbaar te maken.
Voor nu, geen slapende honden wakker maken en wachten op je geld.
Laat weten hoe het afloopt.

Beantwoorden

Liam december 15, 2016 om 13:38

Hartelijk dank. De gegevens zijn opgestuurd en zit nu ook al een week te wachten op antwoord. En telkens als ik ze probeer te bellen dan krijg ik geen fatsoenlijk antwoord en beginnen ze geiriteerd te reageren.

Beantwoorden

Beheerder december 15, 2016 om 14:14

Er is ook een livechat (in het engels) op de website op de contactpagina.

Succes in ieder geval!

Beantwoorden

hachim mei 5, 2017 om 01:21

Ik heb het zelfde probleem. Maar dan met 5000 euro.
Ook krijg ik geen antwoord. het is nu 3 dagen geleden en voel mij mentaal niet goed.
Hoe is het bij jou afgelopen ?
En wat moet ik doen ?
Al meerdere malen contact gehad met livechat en 1x telefonisch, geen normale antwoorden en nu heb ik ook gemaild.

Beantwoorden

Beheerder mei 5, 2017 om 09:19

Houdt ons op de hoogte

Beantwoorden

Lex Hienekamp november 26, 2016 om 12:09

Hallo unibet,

Ik wacht al sinds dinsdag avond op mijn 194,97 euro. Ik heb mijn account geblokkeerd omdat ik het niet meer speel maar ik verwacht nog wel mijn geld. Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

Groet,
Lex Hienekamp

Beantwoorden

Beheerder november 26, 2016 om 18:29

Dag Lex,

Je moet contact opnemen met Unibet zelf, dit gaat het snelst via livechat op de contactpagina van Unibet

succes!

Beantwoorden

Kenny november 7, 2016 om 08:03

Dieven zijn het, ik wacht al sinds 18 oktober voor verificatie van mijn papieren.
telkens word mij verteld dat ik moet wachten. Ik wil gewoon mijn 500 EURO en erna nooit meer iets te maken hebben met zo’n slecht bedrijf.

Beantwoorden

Beheerder november 6, 2016 om 21:36

Dag Randy,

Persoonlijk gemaild

Beantwoorden

Randy Lucassen november 6, 2016 om 21:29

Goedendag,

Ik heb onlangs een aantal keer op unibet gespeeld en ik won toen een bedrag wat ik wou innen maar nog niet uitgekeerd kreeg. Ik moest mijn account verifieren en heb dit netjes gedaan alleen ben ik geen 18 Jaar waardoor ze na het verifieren mijn account gesloten hebben. Ik vind dat ze dit dan per direct hadden moeten verifieren en eis dat ik mijn inzet die ik heb betaald zo snel mogelijk terug ontvang.

Ik verwacht een zo spoedig mogelijk antwoord.

Groeten,

Randy Lucassen

Beantwoorden

johnnysalda november 2, 2016 om 08:00

I forgot my password

Beantwoorden

Beheerder november 2, 2016 om 11:19

We can’t help you with that.
You have to contact Unibet
0044 207 949 0088 (Internationaal)

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Beantwoorden

Petronella van Breenen november 1, 2016 om 13:25

Ik lag ook overhoop met Unibet maar dit is nu verleden tijd.
Eerst heb ik ze beschuldigd van oplichting maar daar heb ik mijn excuses voor aangeboden.
Ik heb mij duidelijk vergist heb vandaag mijn gewonnen geld gewoon netjes uitbetaald gekregen.
Unibet moet van de Maltese wet goede controle uitvoeren z.g.n verificatie plichten.
Ik heb een iPhone gekocht en daarmee mijn paspoort/bankpasje/ en selfie geupload naar unibet en toen was alles wel leesbaar.
Unibet is de beste bookmaker 100%

Beantwoorden

Andrey november 1, 2016 om 12:12

Ik wacht all 1 mand op mijn 900 euro , altijd ma exusses en niet willen uitbetalen ! Het zijn rippers en geen eerlijke medewerkers!

Beantwoorden

Beheerder november 1, 2016 om 12:49

Dag Andrey,

Wat is er gebeurd precies?
Unibet is echt betrouwbaar volgens ons.

Beantwoorden

Petronella van Breenen oktober 22, 2016 om 14:07

Hallo allemaal,
Na contact met Unibet is het weer helemaal goedgemaakt.
Het is een vergissing van mijn kant geweest Unibet te beschuldigen van fraude.
Unibet is 100% oke
We are very very sorry

Beantwoorden

Beheerder oktober 22, 2016 om 14:13

dank voor je terugkoppeling!
netjes!

Beantwoorden

Petronella van Breenen januari 18, 2017 om 03:57

Geachte Beheerder,
Het gedonder met Unibet is nu al weer een tijdje geleden en afgerond het was een duidelijke vergissing van mijn kant.
Ik zat er zo over na te denken en besloot voor andere spelers die hier lezen te vertellen dat Unibet de meest eerlijke goksite is. 100% oke!
Ik win wel eens wat en ik verlies ook wel eens wat, bij winst wordt het geld binnen
1 (werkdag) uitbetaald (helemaal goed dus).
Het spijt mij enorm Unibet te hebben beticht van fraude, wens iedereen een goed 2017
M.vr. groet

Beantwoorden

Beheerder januari 18, 2017 om 10:14
Stefan oktober 22, 2016 om 00:33

Hello

With THE account s.verheijen@juzt.nl i
Win 400 euro’s

ITS my work email under THE name of my girlfriend…

I have to verrifed my name adress and bank account…

I do this… But iTS not accepter….

So i have to do THE identity and adress of my girlfriend ??

Beantwoorden

Beheerder oktober 22, 2016 om 10:53

Hi,
you shouls ask through livechat on the contactpage on Unibet

Beantwoorden

Petronella van Breenen oktober 14, 2016 om 23:29

Het te betalen bedrag van 220,-Euro heb ik nog steeds niet ontvangen elke keer zeggen ze dat de foto van het gemeentelijke uittreksel slecht leesbaar is en of ik weer een nieuwe foto wil opsturen????? Ik wordt er kots misselijk van.
Mijn man heeft ze nu een dreigbrief gestuurd dat hij grote spandoeken gaat plaatsen bovenop het shell gebouw met de tekst: UNIBET SUCKS DONT PLAY UNIBET BECAUSE THEY DONT PAYOUT YOUR WINNINGS.

Beantwoorden

Beheerder oktober 15, 2016 om 11:21

Dag Petronella,

Ik snap je frustratie, maar op zich is het wel begrijpelijk dat Unibet een goede foto wil hebben. Dit is om misbruik tegen te gaan.

Beantwoorden

Yuri mei 22, 2017 om 21:09

Welke misbruik want als ik geld er op wil zetten dan hoor ik jullie niet en ik ken mij acount ww alleen dus wie moet mis bruik maken want ik moet ook geld krijgen en er word moeilijk over gedaan wel vreemd ja

Beantwoorden

Beheerder mei 22, 2017 om 22:14

Dag Yuri, je reageert op een bericht van Petronella van oktober vorig jaar.
“hoor ik jullie niet” ??? wij zijn niet van Unibet
Kun je e.e.a. uitleggen?

Beantwoorden

Beheerder oktober 10, 2016 om 13:52

Een maand??
En wat zeggen ze daarvan??

Beantwoorden

Maiyke oktober 10, 2016 om 13:16

Kut plek wacht al foking 1 maand op me geld en nog steeds niks

Beantwoorden

Petronella oktober 5, 2016 om 15:01

Binnenkort dan maar even op vakantie naar Malta, denk dat ze mijn bezoek niet leuk vinden en dat voor 220,-euro.

Beantwoorden

Petronella oktober 5, 2016 om 06:37

Wij kennen ook wetten, de wet van menselijkheid pfffffffff.

Beantwoorden

Petronella oktober 5, 2016 om 06:32

Geachte beheerder,
Inmiddels heb ik contact gezocht met Unibet omreden dat ik me niet kon voorstellen belazerd te worden door zon grote bookmaker.
De klantenservice stond mij heel netjes te woord en legde mij uit dat het bedrijf gebonden is aan wetten (strenge wetten) het is echter wel vervelend als je iets hebt gewonnen en ze doen moeilijk met uitbetalen terwijl wij bij andere sites daar geen hinder van ondervinden.
Allemaal papieren opgestuurd scans van paspoort/bankpasje/inschrijvings bewijs van Gemeente Amsterdam dat was niet goed genoeg omreden dat scans volgens hun aangepast kunnen worden (wisten wij niet) nee wij moesten fotos maken van alle papieren en deze uploaden. We zijn nu pl/m 2 weken verder en nog steeds hebben we geen geld ontvangen!
Wel werd ons verteld dat als we deze procedure achter de rug hebben het er voor de toekomst een stuk beter uit ziet omdat als we dan nog verder spelen en misschien iets gaan winnen deze procedures niet meer doorlopen hoeven te worden.
Nou dat is een fijn bericht van Unibet zeg.
Zodra wij ons geld van Unibet ontvangen hebben verwijder ik Unibet van mijn computer en willen wij (niets) meer meer Unibet te maken hebben.
Eigen schuld, dikke bult!

Beantwoorden

Beheerder oktober 5, 2016 om 10:22

Juist de goede casinos vragen om zulke papieren op te sturen.
Zo kunnen ze bijvoorbeeld checken dat er geen minderjarigen spelen.

Hoop dat alles snel in orde komt!

Beantwoorden

Petronella oktober 4, 2016 om 13:44

Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met Unibet.
Al mijn gegevens heb ik opgestuurd aan hun maar ze willen mijn winst niet uitbetalen terwijl alles klopt.
Het gaat slechts over een bedrag van 220,-euro.
Ik wil graag weten aan wie ik mijn gegevens gestuurd heb opdat ik ze met een bezoekje kan vereren.
Ik vindt het een grove schande en zal hemel en aarde bewegen om mijn recht te krijgen.

Beantwoorden

Beheerder oktober 4, 2016 om 14:36

Dag Petronella,

Wij eten niet wie die gegevens van jou ontvangen heeft….
Je moet echt contact opnemen met Unibet zelf….
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com

Misschien is deze livechat wel het snelst:
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Succes!

Beantwoorden

Beheerder september 26, 2016 om 16:25

Dag Charon,

Bonusgeld moet je heel vaak inzetten voordat je het kunt laten uitbetalen, heb je dat wel gedaan?

Je moet dit verder aan Unibet zelf vragen:
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
0044 207 949 0088 (Internationaal)
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Succes!

Beantwoorden

Charon visser september 26, 2016 om 16:00

Ik heb geld gewonnen tijdens mijn bonus geld . Nu wil ik uitbetalen maar dat lukt niet kunt u mij helpen?

Beantwoorden

Marco beukers september 23, 2016 om 08:33

He, ik stort telkens geld van mijn rekening en dan komt het steeds automatisch terug op mijn Unibet account. Wat kan ik hier aan doen?

Gr

Beantwoorden

Beheerder september 23, 2016 om 11:18

Marco,

Daar weten wij het antwoord ook niet op.
Je moet even Unibet zelf contacten.
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina lijkt het snelst.

Beantwoorden

Oasis september 22, 2016 om 20:35

Heb een tijdje bij ze gespeeld gebruikte een winnende dubbele straat strategie vonden ze niet leuk ze haalden de inzetten weg. Met andere woorden Unibet zijn scammers ze hebben een hekel aan winnende spelers. Gebruik Unibet dus niet alleen gokverslaafde spelers zijn welkom.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2016 om 21:23

Dag Oasis,

Volgens de experts is geen enkele strategie bij roulette echt winnend.
Er zal dus een andere reden zijn geweest dat ze je inzetten weghaalden wellicht?

Beantwoorden

monique van dinter september 1, 2016 om 18:12

Hallo

Ben er achter gekomen dat mijn zoontje bij jullie gokt met casino….vandaag 145 euro verloren.
is dat normaal dat een 15jarige daar toegang in heeft.
ben hier heel boos over

Beantwoorden

Beheerder september 1, 2016 om 19:11

In prive email geantwoord

Beantwoorden

Cengiz augustus 3, 2016 om 21:38

Ik kom niet meer in Mijn account! Wat moet ik doen?

Beantwoorden

Beheerder augustus 3, 2016 om 21:57

Dan moet je echt even contact opnemen met Unibet zelf.
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com

er is ook een livechat op https://www.unibet.eu/help/contact?openOnBrowser=true

Beantwoorden

wesley mahutte augustus 3, 2016 om 11:29

Hallo ik heb 2 weken geleden 50 euro op mijn bank over geschreven via unibet maar er is nog steeds niks overgemaakt en het staat ook niet meer op mijn acount hoe kan dat .
Er staat bij 1 tot 3 werkdagen geen weken m.v.g.

Beantwoorden

Beheerder augustus 3, 2016 om 11:50

Dag Wesley

Dan moet je echt even contact opnemen met Unibet zelf.
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com

er is ook een livechat op https://www.unibet.eu/help/contact?openOnBrowser=true

Beantwoorden

Jerke honingh juli 5, 2016 om 07:44

Ik moet als ik me uitbetaling wil doen een code bij bic ( swift) id invoeren, waar haal ik die vandaan als ik een ING bankrekening heb

Beantwoorden

Beheerder juli 5, 2016 om 10:53

De BIC van de ING is INGBNL2A

Beantwoorden

Jerke honingh juli 4, 2016 om 22:35

How do I get my winnings on my own account?

Beantwoorden

Beheerder juli 4, 2016 om 23:06

Dag Jerke,

Je vraag is niet erg duidelijk….
maar je moet toch contact opnemen met Unibet zelf

Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com
Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina

Succes!

Beantwoorden

timnsftd/iknowright juli 1, 2016 om 14:43

Ik had een account gesloten omdat ik erg ontevreden was over een besluit bij de roulette ( ik kon niet inzetten vanwege een error ) en omdat ik vaak achter elkaar had verloren had ik me account gesloten via de chat. Ik wilde het weer eens proberen dus heb weer een account gemaakt en heb een aardig bedragje gewonnen dus wilde het uit laten betalen maar het bedrag werd niet gestort dus ik heb contact opgenomen met de chat en gebeld naar de klantenservice maar nu word er tegen me gezegd dat ze niet weten wat er gaat gebeuren met het bedrag en me account. Ik kon ook niet iemand spreken die hier wel meer over wist. Ik ben gewoon nog steeds dezelfde persoon en ik heb geen gebruik gemaakt bij me tweede account van bonussen of dergelijke. Het is niet tegen me gezegd bij de chat dat ik niet een account kon heropenen. Ik zou graag door willen spelen via dit account, maar waarom word er zo moeilijk over gedaan? En hoelang moet ik nog wachten me gebruikersnaam is timnsftd.

Beantwoorden

Beheerder juli 1, 2016 om 15:00

Beste,
Misschien had je beter je oude account kunnen heropenen.
Ik weet niet of het toegetaan is bij Unibet om meerdere accounts te hebben.
Je zou er zorgvuldig de gerbruikersvoorwaarden op na moeten lezen.
Maar ze hebben gezegd dat ze niet weten wat er nu gaat gebeuren?
Ik zou vragen wanneer ze dat dan wel weten..

succes!

Beantwoorden

Luc van Laarhoven juni 25, 2016 om 04:17

Ik klaag jullie zwaar aan wegens onterecht m’n geld (19-36) roulette te zetten door spelers die er niet op ik hebben gezet!
Gr Luc, ik verwacht zo snel mogelijk me gehele terug.

Beantwoorden

Beheerder juni 25, 2016 om 11:16

Dag Luc,
We snappen je vraag niet echt, maar je moet gewoon contact opnemen met Unibet zelf in ieder geval.

Beantwoorden

marvin juni 19, 2016 om 17:38

goeie middag ik heb toevallig een nieuw acount aan gemaakt maar die is nog niet vrij geven! zou u mijn mischien kunnen vertelle wat de reden daar van is met vriendelijke groet marvin

Beantwoorden

Beheerder juni 19, 2016 om 17:43

Dag Marvin,

Dat moet je echt aan Unibet zelf vragen.
De contactgegevens staan bovenaan deze pagina.
Misschien is de livechat op de website het snelste.
succes!

Beantwoorden

Agi2612 mei 26, 2016 om 22:40

Hallo waarom duurt t zo langg voor mijn geld

Beantwoorden

Beheerder mei 27, 2016 om 10:45

Je moet echt hiervoor contact opnemen met hen zelf, het snelst is denk ik via de livechat op de contactpagina.

Beantwoorden

Desmond Cozijn mei 24, 2016 om 02:31

Hallo unibet,

Ik heb 3 dagen geleden op 21-05-2016
200,- over laten maken naar mijn rekening. Er stond dat dit 1-3 dagen zou duren. We zijn nu meer dan 3 dagen verder en het bedrag is nog steeds niet gestort. Is er wat mis gegaan?!

Beantwoorden

Beheerder mei 24, 2016 om 10:10

Dag Desmond,

Wij zijn niet van Unibet.
Je moet echt hiervoor contact opnemen met hen zelf, het snelst is denk ik via de livechat op de contactpagina.
Meer info bovenaan deze pagina
Succes!

Beantwoorden

Marielle mei 23, 2016 om 12:54

Hoe lang kan het duren een account deblokkeren!!! Wij wachten al bijna een maand!!! Willen onze 100 eu terug!!

Beantwoorden

Beheerder mei 23, 2016 om 13:15

Hoi Marielle.

Je moet echt hiervoor contact opnemen met Unibet zelf, het snelst is denk ik via de livechat op de contactpagina.
Succes!

Beantwoorden

Aykut augustus 29, 2016 om 21:43

Heb je het al terug want die van mij is ook geblokkeerd en nog steeds kan ik er niet in heb ook een groot bedrag erop

Beantwoorden

Beheerder mei 15, 2016 om 10:28

Dag Johny,

Dat is echt vervelend.
Dat moet je echt aan Unibet zelf vragen.
Er is een livechat op de website.
Dat lijkt me de snelste manier
Je kunt ook emailen of bellen.

Succes!

Beantwoorden

Johny Hitiahubessy mei 15, 2016 om 09:05

Goedendag,

Om onbekende reden is mijn account geblokkeerd?

Graag zou ik deze hersteld zien worden.

Alvast bedankt.

Gr.

Johny

Beantwoorden

Stefanica maart 9, 2016 om 20:34

greetings!
I have a problem ….
3 days ago I won the money ….
I tried to transfer into my bank account ….
3 days but I have not received anything ….
what to do ?

Beantwoorden

Beheerder maart 9, 2016 om 22:44

Hi Stefanica,

Unibet has a livechat on their contact page, i would try that option first.

also:
From Holland: Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com

0044 207 949 0088 (Internationaal)

good luck!

Beantwoorden

Beheerder mei 29, 2015 om 14:35

Dag Kaya,

Dat moet je echt bij Unibet vragen….

Livechat (in het engels) op de website op de contactpagina
Tel: 0800-0231993 FREE (gratis nummer)
info-nl@unibetsupport.com

Beantwoorden

Kaya serkan mei 29, 2015 om 14:24

Ik had een vraagje.. Ik heb 3 wedstrijden gespeeld 3 wedstrijden zijn juist gekomen probleem is dat dat niet in mijn Wedgeschiedenes is geselecteert ik heb zelf een foto genomen voor dat ik had gespeelt ???

Beantwoorden

Beheerder april 14, 2015 om 18:47

Dag Melle,
Natuurlijk kan dat.
Je moet alleen wel even contact met Unibet opnemen via info-nl@unibetsupport.com of de livechat op de contact-pagina in eht engels.

Beantwoorden

melle april 14, 2015 om 18:33

hallo ik heb een withdrawal van 100 euro geplaatst en deze is reeds in behandeling genomen maar ik heb mij bedacht en wil het geld terug op mijn account, is dat mogelijk?

Beantwoorden

Beheerder december 11, 2014 om 15:58

Contact opnemen met ze. Zie de mogelijkheden boven aan deze pagina.

Beantwoorden

Elwin Kooijman december 11, 2014 om 15:22

Hello,

I had make a bet on rah ahan against naft Tehran. The game is already 1 hour
Finished but not at unibet. What is happening??

Gr.
E

Beantwoorden

Beheerder december 8, 2014 om 22:20

Ik zou even contact opnemen met unibet via de livechat op de website of info-nl@unibetsupport.com
En me geen zorgen maken 🙂
Gefeliciteerd overigens!

Beantwoorden

juan december 8, 2014 om 22:13

Heb afgelopen woensdag een mooi bedrag naar mijn rekening gestort vanaf unibet. Maar het is nog niet binnen terwijl ik normaal na 3 dagen het geld al binnen heb. Moet ik me zorgen maken?

Beantwoorden

Petronella oktober 5, 2016 om 15:06

Ja je moet je zeker zorgen maken steeds zegt mijn gevoel dat we worden ogelicht?

Beantwoorden

shaidir november 28, 2014 om 13:34

maak je niet druk het is me gelukt

Beantwoorden

shaidir november 28, 2014 om 13:30

wat is er vandaag nou weer aan de hand met unibet ik probeer een deposit te maken maar kom niet verder dan het inloggen weten jullie daar wat er aan de hand is zo ja ben dan zo vriendelijk om even wat van je te laten horen

m.v.g. shaidir

Beantwoorden

Beheerder november 28, 2014 om 13:34

Wij hebben geen idee Shaidir,
Gebruik één van de manieren, genoemd bovenaan deze pagina om contact met hen op te nemen.

Beantwoorden

Beheerder november 25, 2014 om 17:09

En daar zijn ze weer terug 🙂

Beantwoorden

bianca november 25, 2014 om 14:17

Het duurt wel erg lang, Is het zo moeilijk op te lossen? en gaat het vandaag nog lukken?

Beantwoorden

Beheerder november 25, 2014 om 14:31

Wij hebben hier geen enkele invloed op Bianca, maar geloof maar dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Dit is voor hen urgenter dan voor jou of mij 🙂
Dergelijke storingen soms niet makkelijk op te lossen, maar ik denk toch wel vandaag ja 🙂

Beantwoorden

Beheerder november 25, 2014 om 13:23

Shadir,

Wij zijn niet van Unibet, wij kunnen er ook niets aan doen.

Beantwoorden

Beheerder november 25, 2014 om 13:12

Dag Bianca en Shaidir,

Inderdaad zijn er problemen daar.
Ze zullen het echt wel z.s.m. oplossen.
Op de site staat nu te lezen:

“…onze site is momenteel niet toegankelijk. Als je bent getroffen door de down time gelieve je gebruikersnaam (hoofdlettergevoelig) hieronder in te voeren. We verwachten dadelijk terug te zijn.Heb je vragen of opmerkingen? Benader dan gerust onze klantendienst. Zij zijn nog steeds bereikbaar via info-nl@unibetsupport.com

Beantwoorden

shaidir november 25, 2014 om 13:11

there seems to be a problem with your homepage and can not log-in I really like to know if the problem you have with the page is gonna be solved today P.s. i also would like a reply from you asap , have a nice day and hope it wiil be fixed a soon as possible

Beantwoorden

shaidir november 25, 2014 om 12:54

de website geeft een storing aan en kan niet inloggen hoelang zal dit probleem zich voordoen.(wordt dit vandaag nog opgelost

Beantwoorden

bianca november 25, 2014 om 11:52

hoi ik probeer al 2 uur op jullie site unibet.nl te komen. ik kom er alleen nog steeds niet op. er staat op dat jullie zo snel mogelijk het probleem oplossen. is er iets aan de hand met de site of heb alleen ik dat? mvg

Beantwoorden

Beheerder oktober 9, 2014 om 15:33

Yus,
We hebben contact gehad met Unibet, dit nummer doet het inderdaad niet op het moment.
Bedankt voor het melden daarvan.
Ondertussen kun je heel makkelijk contact met ze krijgen via de livechat op de website.

Beantwoorden

Yus oktober 9, 2014 om 12:27

Goededag,

0800 nummer dat is opgegeven hier klopt niet, ik vind het erg vervelend omdat dat ik gisteravond onnodig dubbel heb ingezet systeem op unibet liep vast, hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of de juiste 0800 nummer kan geven, ik hoor het snel hier

Mvg

Beantwoorden

Beheerder augustus 28, 2014 om 16:10

Dag Lisa,

Erg vervelend lijkt me inderdaad.
Deze website geeft alleen de contactgegevens.
Je moet gewoon contact opnemen met Unibet zelf, dat kan gratis per telefoon via 0800-0231993 of per email naar info-nl@unibetsupport.com en er is ook een livechat op de website.
Succes!

Beantwoorden

Lisa Olgers augustus 28, 2014 om 15:52

Hallo,

Ik heb vandaag 5x geprobeert op verschillende games om een spel te spelen..
Maar door een storing bij jullie ben ik rond de 5 tot 7 euro alleen al kwijt omdat er stond spel word afgesloten.. Reload it ..
Dat is nadelig naar mij toe als jullie programma niet werkt ..
Dat zou ik graag terug willen!

Mvg Lisa

Beantwoorden

Vincent Bouwman augustus 26, 2014 om 21:07

I disposet 30 euro en it was been written of my bank account.. but not send to my players account.. it s 1 and half hour a go.. so what happend?

Beantwoorden

Beheerder augustus 26, 2014 om 21:22

Vincent,
Neem alsjeblieft contact op met Unibet zelf.
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
of email: info-nl@unibetsupport.com

Succes!

Beantwoorden

guilli juli 14, 2014 om 09:42

Ik bel de hele tijd naar het 0800 nummer van unibet maar hij doet het nie

Beantwoorden

Beheerder juli 14, 2014 om 12:05

Guilli,
Heb het net getest en kreen direct een vriendelijke nederlands sprekende jongeman aan de lijn…

Beantwoorden

Gert den Houdijker juli 8, 2014 om 19:23

I have an idea about betting on pigeons .
In holland and belgium is it possibel
to bet on the homingpigeons.
now we have all the digital numbers
and prestations we can make a very atractive way of betting.
I am sure there wil be a lot of interrest even from china and japan to net on your site.

Beantwoorden

Joppe Goossens mei 20, 2014 om 16:49

Beste ik had 41€ op mijn account!!!
Ik heb hiervan 25 opgebruik en opeens staat alles op 0,00€ !!!
Groeten

Beantwoorden

beheerder mei 20, 2014 om 16:57

Dag Joppe,

Je moet hiervoor echt contact opnemen met Unibet zelf
Tel: 0800-0231993 (gratis nummer)
of mailen naar info-nl@unibetsupport.com

Kom je er dan nog niet uit, dan kunnen we proberen je verder te helpen.

Succes!

Beantwoorden

Mon juni 17, 2014 om 12:04

Ik probeer al dagen mijn saldo te storten naar mijn rekening maar het lukt maar niet. Ik heb ongeveer 6 keer geprobeerd en de transactie word dan ook voltooid maar het over te maken bedrag verschijnt na paar uurtjes weer terug op mijn saldo van unibet, bij het bellen van de Nederlandse nummer van unibet stond ik 4 keer langer als een uur in de wacht. Ik hoop dt jullie mij verder kunnen helpen

Beantwoorden

beheerder juni 17, 2014 om 15:24

Dag Mon,
We hebben je bericht doorgestuurd naar iemand bij Unibet, die het zeker goed voor je gaat oplossen.
Houd je ons op de hoogte?

Beantwoorden

beheerder juni 18, 2014 om 12:22

Krijg zojuist te horen, dat je gewoon moet blijven proberen ze te bereiken, het schijnt daar een drukte van jewelste te zijn i.v.m. met het WK. Er zitten momenteel 11 mensen op de helpdesk.

Beantwoorden

Schilperoort april 27, 2014 om 17:03

Zou u a.u.b. de beleefdheid willen hebben om mij niet langer lastig te vallen door steeds op mijn scherm te verschijnen? Voor mij is dat extra lastig. En aan mij iets verdienen lukt u toch niet. A: ik heb geen geld. B: ik ben een groot tegenstaander van gokken. Het heeft al zoveel ellende veroorzaakt.

Ik hoop dat u gehoor geeft aan mijn verzoek.
Mevr. Schilperoort

Beantwoorden

beheerder april 27, 2014 om 17:30

Beste Mw. Schilperoort,

Wij nemen aan dat u Unibet zelf bedoeld.
De contactgegevens van dit bedrijf staan hierboven vermeld.
Gelieve met hen zelf contact op te nemen.

Vriendelijke groet,
De beheerder van deze website.

Beantwoorden

Leave a Comment