Hopa

Hopa.com is een online casino dat vroeger vooral krasloten aanbood.

Hopa.com is eigendom van ASG Technologies Ltd, een bedrijf dat gevestigd is op de Britse Maagden Eilanden.

Hopa.com is verder onderdeel van Aragon International Ltd. dat een licentie (LGA/CL4/400/2007) heeft van de Lotteries and Gaming Authority op Malta.

Adres:
Aragon International Ltd.
135, High street,
Sliema SLM 1549,
Malta

Email : care@hopa.com
Op de website livechat.
Telefoonnummer gratis: 08000235261 08000222668 en betaald: +356-2258-5000

Stel hier onder je vraag over dit casino:

25 gedachten over “Hopa”

  1. Beste

    Ik krijg altijd zo van jullie mails binnen, ( oproep van management ) de mail zegt dat ik een golden spin heb maar ik weet niet of die emails fake of echt zijn. Daarmee deze vraag want ik heb die mail al zeker 4 keer gekregen.

    Alvast bedankt

    Mvg Nathan Verdonck

    1. Dag Nathan,

      Wij zijn niet van Hopa, maar zulke mails zijn inderdaad bijna altijd fake.
      Kijk eens goed naar het emailadres van de afzender.

    1. Dag Aldrin,

      Wij zijn niet van Hopa.
      Je moet contact met henzelf opnemen.
      Maar een betaling kan wel 5 werkdagen duren
      succes!

  2. 6-4-2018 hebt ik online gespeelt 10€ in gezet ik wiin 80€ ik hebt cashout di 80 euro maar nog steeds geen geld ontvangen op me rekening duurt telang vindt ik is niet nornmaal

  3. Heb 100€ gewonnen, staat de withdrawal pending nu al bijna 3 dagen en er gebeurd niks , normaal na 48 uur zou er een processing komen …duurt wel erg lang alles , andere casino’s heb je al bijna 1 dag al uitbetaald. Doen ze extra dat je zoweer je gewonnen geld daarmee gaat spelen, maar dat doe ik dus zeker niet , ik heb tijd genoeg en wil me gewonnen geld hebben.

    1. dag Maurice,

      Hopa is soms moeilijk contact mee te krijgen.
      Er is een livechat-knop helemaal rechts bovenin op de website, heb je die al geprobeerd?
      verder:
      Email : care@hopa.com
      Telefoonnummer gratis: 08000222668 en betaald: +356-2258-5000

      Misschien moet je daar inderdaad niet meer gaan spelen.

      succes!

      1. Per mail 1 keer , geen reactie en per chat 2 keer , maar doen ze ook niet veel .

        1. Hopen dat het geld komt, (dat zal wel uiteindelijk) , in ieder geval wordt dat na het weekend. En dan een beter casino uitzoeken 🙂

          1. Hihi ja dat ga ik zeker doen , ik wacht gewoon af ..laat me niet gek maken..had sowieso maar 10€ ingezet . Bedankt

  4. I want my 200 euro back. Ik dont like de site of hopa. It’s to messed up

    1. Dag Mike,
      Ik denk dat via de livechat op de website het makkelijkste is

  5. Heb een tijdje meegespeeld en uiteindelijk een mooi bedrag gewonnen. Nu wil ik dit uit laten betalen, maar schijnen er een aantal gegevens nodig te zijn, zoals ook een utility bill? Mijn vraag is waarom dit nodig is, vind het erg moeilijk zoveel persoonlijke gegevens af te geven, terwijl er al genoeg gegevens bekend zijn zoals ID en bankpas.

    1. Dag Tarik,

      Ik begrijp je weerstand, maar het is echt heel gebruikelijk, ze zijn het zelfs verplicht.

      succes!

    1. Heb al email gestuurd live chat elke keer het zelfde verhaal is goed gekeurd en dan weer in afwachting wacht al 6 dagen!

  6. Hallo,
    Voor jullie allemaal de allerbeste wensen voor 2017, met chatten 4 x geprobeerd lukt dit niet, de e-mail komen onbestelbaar retour.
    De laatste chat werd wel gezegd dat ik dit bedrag gewonnen had. Wat nu gewoon afwachten???
    Bedankt en vriendelijke groeten,
    Mieke

    1. Met chatten 4 x geprobeerd lukt dit niet?
      Wat lukt niet?
      En in de laatste chat zeggen ze wel dat je dat bedrag gewonnen had?
      Dan heb je toch in ieder geval contact met ze gehad en kun je toch vragen wanneer ze het overmaken?

      care@Hopa.com is wel een geldig emailadres
      je kunt ook nog bellen, gratis nr. 08000222668

  7. Goedenavond,
    Het lukt niet om in te loggen op de Hopasite om mijn account te zien, best veel geld verspeeld en eindelijk een prijs gewonnen en nu kan ik niet meer inloggen. Best frusterend want alle email die ik stuur zijn onbestelbaar, wel heb ik mail gehad of dat ik mijn winnende geld weer wil inzetten, en dat wil ik niet eerst wil ik de uitbetaling ontvangen. Kunt u mij verder helpen???
    Met vriendelijke groeten,
    M.S. Melaard

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *