Polder Casino


De kansspelautoriteit laat per 1 juni 2017 nieuwe regels ingaan voor online casino’s.
zie hier
Omdat Poldercasino aan de wensen van de kansspelautoriteit wil voldoen,
om zo in aanmerking te komen voor een vergunning in de toekomst,
ziet zij zich helaas genoodzaakt tijdelijk offline te zijn.
Men hoopt u in de nabije toekomst weer in een gereguleerde omgeving van dienst te kunnen zijn.

Polder Casino is de nieuwste loot aan de online casino boom in Nederland.
Netent spellen en livecasino op Malta.

Poldercasino heeft een contactformulier op de website.
Bovendien is men 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 14.00 tot 23.00 uur op nummer +31-(0)133209220 en +35627781553
Email: service@poldercasino.com en complaints@poldercasino.com
Facebook: https://www.facebook.com/poldercasino
Livechat op de website.

L&L Europe Ltd
26 Ghar I Dud Street
SLM1573 Sliema
Malta
Bedrijs registratie nummmer: C53706
Licentie LGA/CL1/787/2011, uitgegeven op 12 april 2012

L&L Europe Ltd bezit onder meer ook No Bonus Casino, Free Spins Casino en casinocasino.com

Meer over Poldercasino op je mobiel

En we horen hier onder graag je mening, vraag of opmerkingen:

35 gedachten over “Polder Casino”

  1. Ik heb een vraag als ik geld wil terug storten lukt dat niet maar ik heb 1 veld niet ingevult. Wat bedoelen jullie met sort code bij de gegevens die je moet in vullen?
    Gr berry

    1. sortcode is iets voor buitenlandse banken
      probeer een 0000 in te vullen
      neem anders contact op met polder zelf

  2. Ik heb vorige week zaterdag held gewonnen. .Wanneer betalen jullie

    1. Dag Collin,

      Natuurlijk moet je wel zelf een uitbetaling aanvragen.
      Maar we hebben je bericht doorgestuurd naar Polder Casino.
      Komt in orde!

    1. Dag Dorien,

      Poldercasino heeft een livechat op de website. Rode knop rechts onderin.
      Neem contact met hen op.
      Of per mail service@poldercasino.com
      Lukt het niet, laat hier dan nog even weten.

      succes!

  3. p.s. heb niet mijn echte naam opgegeven, hier althans. zie terug

    1. Dag Jacqueline,
      Op de website van Poldercasino zit rechtsonderaan een knop voor livechat.
      Vraag daar eens om hulp!

      Ik neem aan dat je al wel een account aangemaakt hebt daar, en dat je een ander emaladres gebruikt hebt, dan dat je nu gebruikt

      succes!

  4. goedendag, ik probeer al heel lang er in te komen, maar lukt telkens niet. als ik aanklik wachtwoord vergeten, dan krijg ik niets in mijn mailbox te zien. het zit niet bij spam.
    ik probeer het al bijna een jaar lang. en geef het dan maar op. groetjes jacqueline burghout

  5. Hallo is er een storing bij polder casino?
    Ik heb een ideal storting gedaan maar helemaal niet bijgevoegd aan mijn account erg vervelend

    1. Hoi Sjouke,

      Is het inmiddels opgelost?
      Poldercasino heeft een livechat op de website
      Anders gaan wij er nog even voor je achteraan.

    1. Hiervandaan is de site gewoon bereikbaar?
      Ho… wacht even…. is iets niet goed

      edit: ze zijn er mee bezig

    1. Inderdaad er is een storing, er wordt daar hard aan gewerkt hoor ik net.
      Je zegt “weer” , gebeurd dit vaker dan?

  6. Dank voor het bericht Jan. Wellicht is het een idee om de volgende keer de klanten te informeren. Dat scheelt een hoop onduidelijkheden en onrust.
    Veel succes allemaal

  7. Goedenacht,

    Beheerder, dank voor de update!

    Beste klanten: Polder Casino is weer online. Het spijt ons voor de vertraging. We hebben een upgrade aan ons casino platform uitgevoerd welke inmiddels succesvol is voltooid. Echter was deze extreme vertraging niet voorspeld. Wij betreuren dit ten zeerste.

    De update aan het platform betreft ook onze backoffice, deze was dus maandag ochtend nog niet beschikbaar. Daarom konden we uitbetalingen nog niet verwerken.

    Voor alle spelers: Morgenochtend worden de uitbetalingen, zoals u gewend bent, door ons verwerkt. Heeft u een maximale uitbetaling van 5000 euro staan dan verzoek ik u direct de volgende uitbetaling van 5000 euro aan te vragen. Informeer aub even onze klantenservice en dan gaan we ervoor zorgen dat ook uw tweede maximale uitbetaling dezelfde dag wordt verwerkt.

    Als Polder Casino zijn wij bijzonder blij met een succesvolle upgrade van ons casino platform. Buiten het feit dat ons casino op dit moment veel sneller is geeft de upgrade ons ook de mogelijkheid nieuwe features toe te voegen. U zult daarom al snel een complete nieuwe casino lobby aantreffen en nog veel meer!

    Nogmaals excuses voor het ongemak maar wij garanderen u een nog betere speelbeleving en ervaring!

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Polder Casino!

  8. Haal deze maar van de site met betrouwbare casino sites af… als je bijna drie dagen moet wachten voor je weer kunt spelen…

    1. Het duurt idd wel erg lang, maar dit is wel één van de casino’s waar ik wel graag wil spelen in tegenstelling tot veel anderen… Dus misschien moet je dit wel op de koop toenemen.
      Ook het beste paard van stal struikelt weleens.
      Ik wil ze niet perse verdedigen, hoewel het wel zo lijkt, maar ik heb liever dit, dan dat je geschoren wordt door 888 of Party bijvoorbeeld.

      Bijna dinsdag…nog niet online …grmpf

  9. Hallo Jan,

    Het duurt nu al 2 dagen.,de storing,
    Wanneer denk je dat het voorbij is?
    Nou,dat kost je wel een rondje,

    gr Mar

  10. Ik heb ook nog 2 uitbetalingen lopen, ze zijn nog niet binnen, hoop dat ze snel weer online zijn, baal hier behoorlijk van!!

  11. Bedankt beheerder. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en op welke manier dit wordt goed gemaakt… Het duurt nu wel heel erg lang toch?

    1. Ja Arjen, maar het laatste nieuws is toch echt dat ze snel weer online zijn, en ik zal ze nogmaals herinneren aan hun belofte

  12. Ja inderdaad ligt de website er nu al 2 dagen uit zondag 6 en maandag 7 juli ,ik heb nog uitbetaling staan van 1000 euro waar ik nu weer op moet wachten !!! da serg irritant ..ga ervan uit dat het wel weer goed komt maar wanneer?? en waarom niet ff mailtje naar de gebruikers..

  13. Ik ben het met Joop eens, maar ik gun het polder casino dat ze de zaak weer op orde krijgen. Ook voor hun zal het frustratie betekenen. Ik hoop dat ik op mijn gestuurde mailtjes reactie krijg, want het heeft ook allemaal met vertrouwen te maken en dit helpt niet mee (geen reactie sturen op gestuurde mailtjes).

    Hopelijk komt polder casino weer snel online.

  14. Beste Joop,

    Dank voor uw bericht en uw vertrouwen in onze dienstverlening.

    We doen ons uiterste best om onze concurrentie te overtreffen. Ik ben ervan overtuigd dat dit op een bepaald moment gaat lukken.

    Vandaag hebben wij echter veel pech ervaren. We hadden een upgrade van ons platform gepland om uit te voeren tussen 03:00 en 09:00. Helaas ging er iets mis met de firewalls met als resultaat dat vandaag alles opnieuw geconfigureerd moet worden. Dit is erg frustrerend, niet alleen voor onze spelers die graag een gokje wagen in ons online casino maar ook voor onszelf.

    We verwachten binnen enkele ogenblikken weer 100% beschikbaar te zijn.

    Mijn oprechte excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren vandaag. Stuur onze klantenservice een email met uw gebruikersnaam en de opmerking: TAV. Jan. En dan zal ik iets leuks voor u bedenken!

    Met vriendelijke groet,

    Jan

  15. Poldercasino werkt hard aan zijn dienstverlening maar is gewoon niet rijp genoeg om grote jongens zoals oranjecasino, unibet, kroon te overtreffen. Ook nu voordoet zich een systematische probleem namelijk de website die de hele zondag eruit ligt. Kortom leuk neergezet maar gewoon niet goed genoeg, en frustraties lopen alleen maar op.

  16. Hallo, ik heb een vraagje, is er een mogelijkheid om mijn account b.v. voor 1 maand te bevriezen ?, ik heb nergens wat kunnen vinden hier omtrent.

    Bvd voor uw reactie

    P.J. van Aarle

  17. Dag Peter,

    Natuurlijk is dat mogelijk!

    Ik lees op http://www.poldercasino.com/verantwoord-spelen :
    Online gaming is meant for entertainment, but a small minority of people can be subject to gambling problems. Polder Casino gives customers various options to control their level of play, thus preventing players to play over their desired set limits. These following options are all customized by the player through the player account.

    Deposit Limit
    Time Limit.
    Bet Limit.
    Loss Limit.
    Self-exclusion options of 7 days, 1 month, 6 months, 1 year or forever.

    Verder hebben we ja vraag doorgestuurd naar de helpdesk van Poldercasino.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *