Klaver Casino

Klavercasino is vanaf 1 juni 2017 gesloten i.v.m. met de nieuwe eisen van de Kansspelautoriteit.
Juist omdat ze braaf willen zijn.

Klavercasino is gevestigd op Malta en heeft ook daar een licentie.
Het is een relatief jomg casino, maar tot op heden toe hebben wij er geen slechte ervaringen over gehoord, of ze werden snel professioneel opgelost.

Klavercasino heeft een contactformulier op de website en een livechat, maar wij hebben geen telefoonnummer kunnen achterhalen.

Email: support@klavercasino.com

Adres:
Klaver Casino
Level 3,
Portomaso Business Towers,
St. Julians PTM 01
Malta

Klaver Casino is van de zefde eigenaren als Polder Casino

Wat zijn jouw ervaringen met dit casino?
Laat het ons weten via het formulier hier onder!

Author:
Published:
Name:
Klaver Casino
Rating: 4 / 5 stars

{ 16 comments… read them below or add one }

stam maart 23, 2017 om 16:04

Alles is goed gekomen! Echt heel goed geholpen uiteindelijk via de livechat.

Gek was dat door hen verstuurde emails niet bij mij aan zijn gekomen.
Het probleem bleek dat ik een en/of rekening had. Dat kennen ze in Malta niet
Erg blij dat het gestort is.

Beantwoorden

Beheerder maart 23, 2017 om 16:39

Top!
Ja, had ze maandag pas te pakken….

Beantwoorden

stam maart 19, 2017 om 16:16

Dat zou top zijn

Beantwoorden

stam maart 19, 2017 om 13:14

Heb helaas nog niets van Klaver casino vernomen.
Vorige week vrijdag heb ik N.B. gespeeld
Donderdag chat gestuurd en afgelopen vrijdag een e-mail naar bovengenoemd e-mail adres.

Beantwoorden

Beheerder maart 19, 2017 om 14:48

We gaan eens aan de bel trekken bij ze!

Beantwoorden

stam maart 17, 2017 om 17:47

Ga het proberen, alvast dank

Beantwoorden

stam maart 17, 2017 om 14:44

Ik heb nu al een chat gestuurd om mijn geld terug te krijgen en een e-mail naar klantenservice@klavercasino.com, die ik net zo hard terug krijg.

Hoe krijg ik in vredesnaam mijn geld terug???

Beantwoorden

Beheerder maart 17, 2017 om 17:29

Dag Stam,

Hiet emailadres is inderdaad veranderd naar support@klavercasino.com
En er is ook een livechat toch, als je ingelogd bent.
Laat weten of het lukt, anders gaan we je verder helpen

Beantwoorden

axel3000 april 23, 2016 om 10:55

ik speel al jaren bij klavercasino ,en ik moet zeggen ,ovr t algemeen gaat alles goed ,en als er een probleem is doen ze er alles aan om t in alle redelijkheid op te lossen ,is mijn ervaring ,ga vooral zo door !!

Beantwoorden

Beheerder augustus 11, 2015 om 14:18

Dank voor je goede commentaren!

Beantwoorden

Jordy augustus 10, 2015 om 23:50

Prima mobile casino!
Het aanbod is wat beperkt en het ziet er wat oudbollig uit maar werkt perfect.
Weinig klachten, goede klantenservice welke je snel met je problemen helpt.
Voor juiste overzichten (bonussen, promoties, voorwaarden etc) moet je echter wel via je desktop de site raadplegen omdat dit op de mobiele versie niet zichtbaar is.
Uitbetaling stond binnen 2 werkdagen op mijn rekening.

Mijn cijfer is een 8-

Beantwoorden

maarten februari 18, 2015 om 11:21

Ik vind het veruit de fijnste casino met life roulette waar ook life op gespeeld word.!
Het uitbetalen word echter niet in de 1 werkdag gedaan maar meerdere..

Beantwoorden

sanjeev december 8, 2014 om 10:06

Ik vind die negatieve comments zeer onterecht. Ik heb twee keer gespeeld, eerste keer won ik 1200,- en de tweede keer 2300,- waarvan ik ook 1200 liet uitbetalen. Binnen drie werkdagen stond het bijgeschreven op mijn rekening. Ben dus zeer positief over klaver casino. Dankzij dit geld heb ik een complete babykamer kunnen aanschaffen en een dure kinderwagen / buggy.

Dankjewel!

Beantwoorden

Jano oktober 1, 2014 om 13:26

ik wil hierbij mijn commentaar over klaver casino over niet uitbetaalde nummers recht zetten.ik heb de volgende dag met een aardige meneer (Maarten)telefonish contact gehad en die heeft het probleem opgelost.ik heb mijn vertrouwen weer terug gekregen om hier te blijven spelen.
Jano

Beantwoorden

Klantenservice oktober 1, 2014 om 12:31

Beste Jano,

Dank voor uw bericht.

Allereerst wil ik vermelden dat ik het jammer vind dat u op deze manier uw ongenoegen uit over Klavercasino. Zoals u weet, u speelt inmiddels al jaren bij ons, hebben we u altijd goed en adequaat geholpen.

Zoals eerder aan u is uitgelegd worden bij spins die niet geldig zijn alle geplaatste inzetten teruggegeven. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer de kogel al rolt wanneer er nog inzetten geplaatst kunnen worden. Dat dit alleen bij winnende spins gebeurt kan ik niet beamen. U weet ook uit eigen ervaring dat dit niet het geval is. Wel weet u dat we dit altijd netjes oplossen.

Hier is een nette oplossing geboden, graag bespreek ik dit probleem verder met u via de normale weg (chat of E-mail). Ik weet zeker dat dit probleem, zoals gebruikelijk, goed en snel kan worden opgelost.

Met vriendelijke groet,

Maarten
Klantenservice Klavercasino

Beantwoorden

Jano september 30, 2014 om 19:29

Ik vind de service heel slecht .ik had 3 nummers gewonnen maar die werden niet uitbetaald.ik heb ze ook de screenshots geleverd.het zou de volgende dag geregeld worden het duurde mij te lang en heb ze mij laten bellen.volgens hun was er een technishe probleem en ze wilden mij alleen de inzetten terug geven.totaal winst was 140 eur en ik heb alleen 50 eur terug gekregen.ik vind het vreemd dat de software alleen bij winst hapert en niet bij verlies.mijn vertrouwen is weg en ik durf niet meer te spelen het zal maar weer gebeuren dat je niets kan winnen alleen verliezen.ik ga zo snel mogelijk een andere casino opzoeken,klaver casino heeft dit heel slecht opgelost en dat kost klanten!

Jano

Beantwoorden

Leave a Comment