Oranje Casino

Oranjecasino is gevestigd en heeft een vergunning op Malta, deel van de EU, in afwachting van de uitgifte en bemachtiging van een licentie van de Nederlandse overheid.
De legalisatie van online casino’s wordt in ons land in 2015 verwacht.

De helpdesk is bereikbaar van 9.00 – 00.00 uur via telefoonnummer 0800 0222257 of 00356 – 22603931 (Nederland) en 0800-39014 (België)??.
Overige landen: 00356 – 22603931
En 24 uur per dag via email support@oranjecasino.com

live videochat op https://customer-service.betsson.com/en/ en op https://bml-nl.custhelp.com/app/chat/oranjecasino/form

Adres:
Betsson Experience Centre,
Ta’Xbiex Seafront,
XBX1027 Ta’Xbiex,
Malta. U kunt ons bereiken per e-mail op support@oranjecasino.com (of per telefoon op 00356 – 22603931 )

Na inloggen als speler is de gehele site in het Nederlands.(wellicht momenteel ook niet)

Website Oranje Casino

Naar onze mening een betrouwbaar casino.
Wij zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen als speler.

In april 2014 is dit casino overgenomen door Betsson Services Ltd

Meer informatie op gamehammer.nl en oranjecasino.casinoinformatie

Author:
Published:
Name:
Oranje Casino
Rating: 4 / 5 stars

Geef je reactie of stel je vraag hieronder.

{ 51 comments… read them below or add one }

Erik januari 16, 2018 om 15:05

Ze rekenen zichzelf rijk en de ettelijke verschillende contactpersonen die je aan de “chat” te spreken krijgt, spreken elkaar tegen.

In mijn geval is, bij vermeend vals account, mijn uitbetaling (225) niet uitbetaald maar wel het gestorte geld van 125, waarmee de boeven dus 100 euro in eigen zak steken.
Ik ga er werk van maken, bah wat een stelletje geldwolven.

Beantwoorden

Beheerder januari 16, 2018 om 15:32

Dag Erik,

Die 100 euro was al van hen.
Waarom zou je account vals zijn?

Beantwoorden

Erik januari 16, 2018 om 16:00

Dag beheerder,

Ik ben verslaafd, heb 1e account laten verwijderen, toch weer gaan spelen met 2e account, daarna 2e account laten verwijderen….en je raad het al, na een bakkie op, 3e account aangemaakt met, vanuit schaamte, gemanipuleerde gegevens.
Dit account heeft slechts half uurtje bestaan, waarin ik 125 heb gestort, en 225 had gewonnnen.
Daar zit ‘m de diefstal.

Beantwoorden

Beheerder januari 16, 2018 om 17:05

Dag Erik,

Dat is erg vervelend voor je.
En goed dat je je eigen probleem onderkent in ieder geval.
Maar het is geen diefstal. Je mag geen valse gegevems opgeven.
Je hebt nog geluk lijkt me dat je je inleg wel hebt teruggekregen.
En nu als de wiedeweerga wat aan je verslaving gaan doen.
Neem contact op met Jellinek of de Agog
http://www.agog.nl/
http://www.agog.nl/contact/aanmelden-bij-een-agog-groep
https://www.jellinek.nl/meld-u-aan-voor-een-intake/

Succes en sterkte kerel!

Beantwoorden

Erik januari 16, 2018 om 18:56

kkr boeven zijn het en niet anders…heb geen hulp nodig, bedankt beheerdert!

Bonussen worden op ip geblockt, het zou sieren als ze ook betalingen van IBAN’s die hebben aangegeven verslaafd te zijn te blokkeren.
Tipje.

Beantwoorden

D.BIRTANTIE november 23, 2017 om 16:22

Ik wacht al 3 dagen op mijn geld!!!

Beantwoorden

Beheerder november 23, 2017 om 16:29

Hoi,

3 dagen is nog niet zo lang hoor.
Maar neem even contact met ze op
of via live videochat op https://customer-service.betsson.com/en/ en op https://bml-nl.custhelp.com/app/chat/oranjecasino/form

Beantwoorden

Damy november 21, 2017 om 11:27

Oplichters hier niet meer spelen zo kan ik ook rijk worden heb 800 gewonnen betalen niet uit omdat mijn gegeven niet klopte onzin bull shit dus zal zorgen dat heel Nederland op fb en omstreken zal weten dat oranje casino oplichting casino is zal hier zaaak van maken

Beantwoorden

Beheerder november 21, 2017 om 12:34

Dag Damy,
de gegevens die je opstuurde zullen echt wel niet goed zijn.
Ze zijn verplicht die documenten op te vragen in verband met witwassen etc.
daarom moet bv een kopie paspoort enzo ook goed duidelijk zijn

Beantwoorden

K Schuurman november 4, 2017 om 15:40

Echt wat een oplichterij ! ik heb ruim 60,00 overgemaakt en heb niks gewonnen ! Dan gaat het weer een klein beetje berg op met een paar euro’s en dan ben je helemaal failliet ! Deze site laat je eerst 10,00 winnen zodat jij denkt yes we kunnen honderden euro’s verdienen en dan pakken ze alles van je af ! Zo hebben die dat ingesteld die gok spelletjes van hun ! Zo kan ik ook millionair worden en ben bijna aan het denken om hier werk te gaan maak om een rechtzaak of dergelijks aan te spannen ! Want die nerds die deze site’s hebben gemaakt die lachen zich kapot !

Beantwoorden

Yavuz augustus 26, 2017 om 11:41

Ik heb gisteren een bedrag uitbetaald. Hoelang duurt het dat het op mijn rekening komt?

Beantwoorden

Beheerder augustus 26, 2017 om 11:47

Naar je bank 2 tot 5 dagen.
Bank doe ook niks in het wekkend he.
https://www.oranjecasino.com/en/customer-service/payment-methods

Beantwoorden

Frits augustus 11, 2017 om 13:02

Wat een stelletje vieze oplichter.
Kijk uit voor deze criminelen want ze beroven je van je geld.
Hier moet je echt nooit gaan spelen want je wordt keihard belazerd…1000 procent zeker.

Beantwoorden

Beheerder augustus 11, 2017 om 13:16

Dag Frits,

Wil je vertellen wat er gebeurd is dan?

Beantwoorden

teus augustus 5, 2017 om 07:50

ik had prijs en wel dat uit laten betalen, maar nu vragen ze om een bankafschrift is dit normaal en is het save.

Beantwoorden

Beheerder augustus 5, 2017 om 10:26

Dag Teus,

Dit is zeker normaal en veilig.
Dat zijn ze zelfs verplicht.
(Om witwassen tegen te gaan enzo)
Soms vragen ze zelfs nog meer documenten.

succes!

Beantwoorden

Melvin augustus 3, 2017 om 08:17

Geachte heer en mevrouw van Holland
Casino. Ik zit al tijd niet goed in me vel ben 34 en veel mee gemaakt had alles.
Goed voor elkaar . Maar was laatste tijde depresief en zit niet goed in me vel worstel met problemen uit me verleden is bij ptsss uitgekomen en werk nu hard aan . Maar omdat ik niet goed in me vel zat ben ik uitvlucht gaan zoeken en gaan gokken. Zo dat ik nergens aan dacht. Maar is zo uit de hand gelopen raak meschien me huisje en alles kwijt. En de kinderen waren net zo blij dat ze weer bij mij konden komen vecht al zo lang met me zelf en nu heb niet alleen dat ik met me problemen van vroeger zit die ik heb verwerkt. Word gek van iedee als ik me woning zou kwijt rraken waar ik zo hard voor geknokt heb .had al paar keer om hulp gesmeekt. Dat ik hulp moet hebben. Ga bewind in maar dat duurt te lang. Dus ik vraag smeek jullie dat ik niet meer kan gokken bij jullie en me kunnen helpen . Heb geen ouders of wat dan ook alleen kids . En als jullie denken dat niet zo is jullie mogen nummer hebben van me contactpersoon van gzz en van bewindvoerder. Hoop dat jullie beetje in kunnen beelden in mijn situatie om alles kwijt te raken waar je zo hard hebt moeten knokken. Hoop uhm ik mailtje terug krijg mvg Melvin

Beantwoorden

Melvin augustus 3, 2017 om 08:19

Bedoel oranje casino e kroon Casino

Beantwoorden

Beheerder augustus 3, 2017 om 11:10

Dag Melvin,

We hebben dit doorgegeven aan de klantenservice daar.
(En je ook persoonlijk gemaild)
Ze zullen contact met je opnemen om je accounts te sluiten op responsible gaming.
Succes en sterkte met alles!

Beantwoorden

Gerry Scholten juli 4, 2017 om 10:58

Hoi heb jullie een reactie gestuurd, met daarin
Mijn nieuwe email : xxxx
Want degene wat ik jullie door heb gegeven kan ik niet meer op en heb 850 euro over laten boeken naar mijn bankrekening, en sindsdien kom ik ook niet meer op jullie site! Terwijl ik alles goed invul, heb al emails gestuurd naar Support@oranjecasino.com met alle bijlagen en info naar wil zeker weten dat dit goed gaat net het bedrag vandaar bedankt alvast…
Oude niet werkende email is xxxx. Dus vandaar een bevestiging op de nieuwe email.
Gerry Scholten
xxxx
Bedankt alvast

Beantwoorden

Beheerder juli 4, 2017 om 14:14

Dag Gerry,

Heb je persoonlijk geantwoord op je email
verder persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht.
succes!

Beantwoorden

Johan mei 14, 2017 om 09:25

Dag,

Ik heb vanacht 2x geld gestort op oranjecasino 1x €27 en 1x €25 het is van mijn bankrekening afgeschreven maar het is nooit op mijn account van oranje casino gekomen!

Zou het graag op mijn account willen aub!
Hoor graag van u!!

Beantwoorden

Beheerder mei 14, 2017 om 11:05

Dag Johan,

Je moet hiervoor contact opnemen met Oranjecasino zelf.
De helpdesk is bereikbaar van 9.00 – 00.00 uur via telefoonnummer 0800 0222257 (Nederland)
En 24 uur per dag via email support@oranjecasino.com
live videochat op https://customer-service.betsson.com/en/ en op https://bml-nl.custhelp.com/app/chat/oranjecasino/form

succes!

Beantwoorden

Deniz mei 5, 2017 om 19:41

Hoi oranjecasino kan mij account opgeheven worden

Beantwoorden

Beheerder mei 5, 2017 om 20:36

Dag Deniz,

Daarvoor moet je ccntact opnemen met Oranjecasino zelf,
Zie informatie bovenaan deze pagina
succes!

Beantwoorden

Yamile april 18, 2017 om 08:29

Goeiendag ik heb 300 euro gewonnen en kan niet meer inloggen krijg geen berichten meer in me gmail kan me pincode niet veranderen

Beantwoorden

Beheerder april 18, 2017 om 09:32

Dag Yamile,

Check even of je geen ander emailadres hebt gebruikt?
Anders contact opnemen met de helpdesk

Beantwoorden

Ans november 20, 2016 om 13:36

Wat een drama…nummer niet in gebruik…bovenstaand nummer alleen muziek wordt niets gezegd ook..na 10 min wachten maar opgegeven… email en wachtwoord constante foutmelding..dan maar nieuw wachtwoord aangevraagd. Succesvol bericht..ook met nieuwe ww niet in te loggen….

Nog even en ga met mijn centjes naar ander casino…jammer want was erg tevreden.

Beantwoorden

Beheerder november 20, 2016 om 20:44

Dag Ans,

is het inmiddels gelukt?

er is ook een livechat op https://customer-service.betsson.com/en/
of hier: https://bml-nl.custhelp.com/app/chat/oranjecasino/form

Beantwoorden

Beheerder augustus 30, 2016 om 19:17

Dag Patrick,

Dat lijkt me niet goed idd, we zullen dit gaan uitzoeken.
Edit, zelf getest, je moet gewoon even wachten, dan wordt er opgenomen!

Beantwoorden

Patrick augustus 30, 2016 om 17:56

Ik bel naar dit nummer 08000222257 maar krijg alleen maar een bandje te horen?

Beantwoorden

Elma juni 14, 2016 om 11:32

Hallo allemaal, refnr:(Referentie: 160613-004846)

ik moest jullie van alles sturen, kopie rijbewijs, kopie nota e.d. dit heb ik allemaal netjes gedaan, maar omdat mijn emailadres is verandert en ik dit vergeten ben door te geven (denk ik) mijn emailadres is: elma@grenzboot.nl krijg ik alleen maar dat mijn account en email samen niet kloppen, maar ik speel al een tijdje met dit email-adres, dus ik begrijp het niet.
Is er iemand die mij zou kunnen vertellen hoe ik het geld van mijn account elma@grenzboot.nl terug kan krijgen?

Beantwoorden

Beheerder juni 14, 2016 om 11:53

Dag Elma,

Je moet echt even contact opnemen met Oranje casino zelf.
telefonisch is het snelste o800 0222257
of email support@oranjecasino.com

succes!

Beantwoorden

Jerrainemo Paunussa januari 2, 2017 om 15:49

Ik kan niet meer op mijn account. Ook als ik een ander wachtwoord aanvraag. Kan ik nog niet op mijn account.

Beantwoorden

Beheerder januari 2, 2017 om 16:03

Dag Jer,
Je moet echt even contact opnemen met Oranje casino zelf.
telefonisch is het snelste o800 0222257
of email support@oranjecasino.com
of
live videochat op https://customer-service.betsson.com/en/ en op https://bml-nl.custhelp.com/app/chat/oranjecasino/form

Beantwoorden

Beheerder april 23, 2016 om 23:19

Hoi Patrick,

Ander telefoonnummer: From the Netherlands: 0800 0222257

Een nieuw profiel aanmaken mag ook niet, denk ik…

Weet je zeker dat je het goede wachtwoord gebruikt?
Heb je je oude wachtwoord nog geprobeerd?

Verder kun je nog dit proberen live videochat op https://customer-service.betsson.com/en/

Beantwoorden

Patrick april 23, 2016 om 23:06

Wij kunnen niet inloggen hij zegt dat wachtwoord niet klopt terwel wij hem
Juist net veranderd hebben wij proberen te bellen maar nummer is momenteel niet in gebruik en als ik een nieuw profiel wil aanmaken lukt ook niet
Zegt ie error service

Beantwoorden

pvdkar april 3, 2016 om 01:44

Goedendag
Probeer al n hele tijd tabellen is tot 1.00 open?
Maar word niet gereageerd
En waarom word ik er uitgegooid?
Kan dan weer opnieuw inloggen????

Beantwoorden

Beheerder april 3, 2016 om 10:26

Dag pvdkar,

Is het probleem inmiddels opgelost?

Beantwoorden

damy november 17, 2017 om 10:01

Heb 2 dagen trug 800 gewonne

maar elke x als ik id enz stuur klopt er iets weer niet word er dood moe van was nieuwe speler

is dat normaal bin dit casino of puur oplichting heel vreemd allemaal dat er zoveel klachte zijn
Over deze casino en er staat betrouwbaar ? Wacht nog even af

Beantwoorden

Beheerder november 17, 2017 om 10:36

Dag Damy,

Ze zijn echt betrouwbaar.
maar inderdaaad moeten ze wel kritisch zijn op de documenten die je instuurt.
Dat zijn ze verplicht bij een uitbetaling, vanwege witwassen

succes!

Beantwoorden

Kazim maart 7, 2016 om 15:40

Ik bel al uren wordt niet beantwoord en me geld wordt niet over gemaakt!!!!!!!

Beantwoorden

Beheerder maart 7, 2016 om 15:59

bel 0800 0222257

Beantwoorden

Sien augustus 29, 2017 om 05:16

Waarom moet je nu ineens alles laten zien met een uit betaling was vroeger nooit . Is dat bij elke bedrag of alleen grote uit betaling

Beantwoorden

Beheerder augustus 29, 2017 om 09:34

Dag Sien,

Ja het is normaal dat je iID, bankafschrift etc moet laten zien bij een uitbetaling.
dat zijn ze zelfs verplicht.
Is tegen witwassen.
Soma hoeft het bij kleine bedragen niet.

gr

Beantwoorden

Anja19771977 augustus 14, 2016 om 22:26

Ik heb ook laatste tijd alleen gezeik
Site uit de lucht je kan niet terug komen op je spel
EEN DRAM !!!!!!

Beantwoorden

Beheerder augustus 14, 2016 om 23:16

Oranjecasino is hier gewoon steeds online..?

Beantwoorden

dennis februari 1, 2016 om 23:41

je telefoontje word al n uur niet beantwoord

Beantwoorden

landman juni 24, 2015 om 12:23

ja klopt helemaal oranjecasino is betrouwbaar.

speel al een aantal jaren met plezier en spanning.

eenvoudig en leuke casino.

Beantwoorden

Beheerder februari 6, 2015 om 10:30

Dat is vreemd… Laat weten als het niet gelukt is.

Beantwoorden

Mourad februari 6, 2015 om 09:56

Ik probeer jullie al half uurtje lang te bellen maar niemand neemt op

Beantwoorden

Leave a Comment