Playsunny, voorheen Zoncasino

Zoncasino heeft in juni 2017 haar naam veranderd in Playsunny.

Playsunny is een op NetEnt-software gebaseerd casino en onderscheidt zich door een uitgebreid Loyalty Programma en speciale Spelers Toernooien met cash en andere unieke prijzen. Spelers sparen dus niet alleen voor bonussen maar ook voor prijzen als iPads en vakanties.

Adres:
Dazzletag is de huidige eigenaar

Playsunny heeft ook een live helpdesk op de website sinds mei 2015:
– Doordeweeks van 9:00–18:00 en 19:00-23:00 uur
– Weekends van 19:00-23:00 uur

Nu ook livechat op de website!

(Telefoon van het hoofdkantoor, niet van de helpdesk: +599 9-433-8825)

Contactformulier op de website.

Emailformulier op de website

Author:
Published:
Name:
Zoncasino
Rating: 4 / 5 stars

Geef hieronder je mening over Zoncasino:

189 gedachten over “Playsunny, voorheen Zoncasino”

  1. Voorheen had je nog een kans om ook eens iets terug te winnen.
    Sinds de mededeling terms and conditions verscheen,(reglement veranderd,) kun je dat wel vergeten, kunnen beter de naam veranderen in “support playsunny”of “play for sunny”
    Elke storting is nu weggegooid geld.

    1. Dag Monique,

      Je verliest natuurlijk uiteindelijk altijd bij een casino,
      hoewel het met ups en downs gaat.
      Hangt denk ik niet van de nieuwe T&C af.

    1. Dag Jeaniele,

      Op de site van Zoncasino lezen we:
      ” You can request a withdrawal from your balance meter on the ‘Withdrawals’-tab in your personal menu which is above the personal section. You must be logged in to view this tab, and request a withdrawal.

      Our minimum withdrawal is €25 (excluding bonuses). You cannot withdraw from your bonus meter; wagering requirements must be met first, after which your wagered bonus amounts will be transferred to your balance meter.

      When requesting a withdrawal, outstanding deposit bonuses will be forfeited.

      Requested withdrawals will be processed by us within 24 hours on working days. It takes around 2-3 further working days before your withdrawal request is received by your bank. ”

      Als het niet lukt moet je even contact met ze opnemen.
      Ze zouden ook een livechat hebben, misschien zie je die als je ingelogd bent.

      Succes!

  2. Dag John,
    Dat moet je even aan Fruitkingsplaza zelf vragen.
    Probeer dat eens via de livechat van Zoncasino te weten te komen?
    Of via Myjackpotcasino?

  3. Groot gelijk, in het jaar 2014 ben ik ook opgelicht door Zoncasino en/of de Amsteljuristen te Amsterdam.
    Zoals begrepen en geinformeerd heeft Zoncasino op basis van mijn chronische ziekte Multiple Sclerose onderhandeld en gecommuniceerd met Amsteljuristen en met de heer Eugene Margaret waar een bedrag van minimaal 2500 euro als goodwill of refund terugbetaald is naar het rekeningnummer van Amsteljuristen, waar Amsteljuristen failliet is verklaard en de oplichter jurist Eugene Margaret met het bedrag vandoor is gegaan.

    Kan Zoncasino het bedrag weer terugdraaien en op mijn rekeningnummer overmaken, ik had nooit een opdracht machtiging afgegeven om het bedrag naar het rekeningnummer van Amsteljuristen over te maken.

    1. Niet iedereen kan geluk hebben he.
      Anderen winnen weer.
      Het is wel waar dat je op de lange duur wat verliest natuurlijk
      Je moet t ook als vermaak zien, zoals naar de bioscoop gaan.
      Het is geen manier om rijk te worden

    1. Dag Ergun,

      Een normale bankoverschrijving duurt wel 2 dagen denk ik, behalve het weekend.
      Vraag anders even op de livechat van Zoncasino.

  4. Hallo

    Vrijdag een uitbetaling aangevraagd
    Blijft op request staan.
    Wanneer kan ik het op mijn rekeningnummer verwachten ?

    1. Dag Chantal,

      Kan zijn dat tijdens het weekend dat vertraging oploopt.
      Neem contact op met Zoncasino, er is ook vaak een livechat op de website.
      succes!

  5. Ik heb ook enorme problemen gehad met zoncasino en vraag al mijn geld terug omdat ik ook nog eens chronisch ziek Multiple Sclerose patient ben kan ik de negatieve consequenties van het gokken en de algemene voorwaarden niet overzien. Ik lig momenteel met ernstige depressie en invaliderende oog en ms klachten, angst, somberheid en door de veroorzaakte stress in het ziekenhuis. Ik hoop dat zoncasino een uitzondering kan maken en een coulance kan verlenen omtrent mijn ernstige ziekte.

  6. De Wat !!!!!!!!!!!!!!! Moet ik is 20 x 50 euro storten jullie zijn niet goed waarom doen jullie die bonus in godsnaam laat mensen gewoon lekker hun eigen geld storten zonder bonus
    Kan je het teminste uitbetalen dus laat maar ik weet genoeg

    1. Dag Johan,

      Deze website is niet van Zoncasino.
      Heb je contact met ze gehad=
      Wat bedoel je met je laatste bericht?

  7. Hallo ik had nog 9 cent over ik kreeg 10 free spins won daarmee 60 euro maar waarom word het op je bonus gezet en niet op je balance???????Nu kan ik het niet eens eraf halen wtf mvg johan

    1. Dag Johan,

      Bijna altijd worden winsten gewonnen met gratis spins aan je bonus toegevoegd, die moet je dan tigx rondspelen voordat je uit kunt laten betalen.
      Maar ook voor deze vraag moet je even vragen aan Zoncasino zelf, bij de livechat

        1. Het kan zijn dat de livechat pas om 19.00 uur aanwezig-te zien is.

          Lees even goed de bonusvoorwaarden op de site, of vraag het even na, emailen naar de helpdesk kan ook.

          Maar je moet denk ik je bonusgeld 20x ingezet hebben, voordat je het uit kunt laten betalen.

  8. Hallo goedemiddag
    Me vraag is. Ik heb op 20-06_2016 € 30. over gemaakt naar zoncasino.ik zie alleen het bedrag €10. Om mijn saldobelance
    Kunt u me informatie geven hoe ik me geld terug krijgen.
    mgv soufian

    1. Beste,

      Je bent de tweede vandaag die hier over klaagt.
      neem even contact op met de livechat, er zit een knop voor op de startpagina.

    1. de site is hier gewoon bereikbaar.
      Neem even contact op met de livechat, te zien op de startpagina van zoncasino

  9. Ik kan niet op de site komen

    Het DNS-adres van de server van zoncasino.com kan niet worden gevonden.

    Wat is het probleem ??

  10. Hoi hoi,
    Kan het zijn dat zoncasino offline is sinds gisteren? Ik kan de website niet meer bezoeken. Ik heb ze al een mail verzonden. Zijn er meer mensen die hun website niet kunnen bezoeken sinds gisteren?
    Hoor het graag van jullie.
    Groet

  11. ik heb geld gewonnen maar uitbetalen doet het niet . dus dacht ik cancel het en doe het op nieuwe hij blijft op verzoek staan !!!!

    belinda19 is mijn inlognaam

    1. Dag Belinda,

      Daar kunnen wij je helaas niet mee helpen,
      maar er is een livechat op de website van Zoncasino.
      Dat lijkt me de snelste manier om wijzer te worden

      succes!

  12. Dag Oswald,

    Zoncasino heeft een livechat op de site.
    Misschien is dat de snelste methode om uitsluitsel te krijgen?

    Succes!

  13. Ik heb maandag grote uitbetaling aangevraagd maar hij staat nog steeds op request ? Heb al gemaild met helpdesk en zeggen dat ze vandaag of morgen gingen uitbetalen maar nu inmiddels donderdag en staat nog steeds request vorige keer stond er pending en was t er zo beetje vreemd maar wacht nog even af hoorde dat zoncasino betrouwbaar was we zullen zien

  14. Heb zojuist contact gehad met de livechat.
    De uitbetaling is gisteren niet verwerkt omdat het een feestdag was/is. Dinsdag worden de uitbetalingen verwerkt. En ze reageerden niet op de mail omdat ze bezig zijn met een brownie mail service. Dus was een samenloop van omstandigheden.

    Ik denk laat even iets weten.
    Bedankt.

  15. Weet iemand als zoncasino met Pasen gesloten is? Mijn uitbetaling staat nog altijd op request. En ze reageren ook niet op de mail.

    Groetjes

        1. Kan zijn inderdaad, ik lees: Weekends van 19:00-23:00 uur.
          maar, maak je geen zorgen, Zoncasino is betrouwbaar en de banken zijn inderdaad gesloten het hele weekend

          1. Maar hoe kan het dan zijn dat mijn uitbetaling van donderdagavond gisteren niet verwerkt is? Normaal wordt die tussen 16:00 en 17:00 uur verwerkt.

            Groetjes

  16. Heel benieuwd of het gewonnen bedrag wordt gestort en hoe snel.
    Anders was dit voor mijn collega’s en mij absoluut de laatste x

  17. Ik heb via paysafecard 2 keer €10 proberen te storten maar krijg elke keer fout melding
    Word daar nog wat aan gedaan?
    Mvg fred

    1. Dag Fred,

      Dat je paysafecard-storting mislukt, hoeft niet aan Zoncasino te liggen.

      Verder moet je echt Zoncasino zelf vragen.
      Probeer de livechat op de website (niet altijd open)
      Contactformulier op de website.
      Email: helpdesk@zoncasino.com

      succes!

    1. Dag Es,

      Als je naar de site gaat zie je rechts onderin een grote knop livechat, daar kun je het gewoon vragen. (knop zie je niet op mobiel)
      Het staat trouwens ook verder op de site gewoon uitgelegd.

  18. Heb gister 1400 euro gewonnen en een uitbetaling aangevraagd hoe lang duurt het voordat het op mijn rekening staat?

          1. ben nu op de site en niet ingelogd maar nergens staat live chat! Doe dit via mijn mobiel maar moet volgens mij niet uit maken toch ? Groet

  19. En weer is t mis,
    nu wel vervelend, temeer omdat ik nog een hoop geld, (ruim 500) heb gespendeerd in relic raiders, nog 1 relic moet halen, en er een tijdslimiet op staat…
    er is niet een game te openen momenteel….

  20. Hallo, is er een storing?
    Staat “bad gateway”…
    verder snap ik de klachten niet, stortingen en uitbetalen gaan bij mij altijd goed.
    en ook snel.

        1. Dat mag ik wel aannemen.
          Ik kan op dit moment niet direct contact met ze krijgen, maar geloof maar dat ze het zelf wel door hebben en als een gek aan de gang zijn.

          1. Ja, lijkt mij ook, denk dat er een hoop spelers lekker op hun gemak kunnen spelen deze dagen, afijn, we wachten t af, fijne avond.

  21. Ik heb van het weekend geld laten uitbetalen aardig bedrag . Gisteren 14/12/2015 is het uitbetaald maar tot nu geen uitbetaling ontvangen .
    Hoe lang gaat daar overheen . Proberen te bellen met die lui maar ze nemen niet op !
    Hoop toch niet dat ik in de maling genomen word want gaat om veel geld

  22. Hallo,

    Ik heb vandaag een bedrag van 90 euro gewonnen, ik heb het laten uitbetalen.
    Maar nu komt het, mijn account werkt niet meer. Ik heb al een mail gestuurd, maar ik krijg geen reactie . Ik kan ze ook niet via chat bereiken omdat ik niet op mijn account kan komen. Mijn vraag is hoe ik kan achterhalen of mijn geld werkelijk word gestort. Ik zou heel graag iets van jullie willen vernemen

    1. Dag Marga,

      Je kunt ook nog het email formulier op de website gebruiken

      We zullen je vraag doorsturen via een ander kanaal.
      Maar of je vandaag nog antwoord krijgt, weet ik niet….
      Laat even weten hoe het afloopt?

  23. Beste,

    Ik heb gisterenavond 10 euro gestort op mijn account, echter kijk ik net op mijn ABN AMRO rekening en daar is 550 euro vanaf geschreven! Hoe is dit mogelijk? Ik vind dit geld namelijk ook niet terug in mijn zoncasino account! Ik hoor graag van jullie!

  24. Ik heb begrepen van het rechtswinkel dat de mensen van Amsteljuristen als dhr. Margaret en als mevr. A.S. de Wit geen advocaten zijn, maar juristen waar zij mijn vragen niet in behandeling kunnen nemen.

    Er zou contact opgenomen worden met Ansteljuristen, is dat gelukt en wat is de uitkomst, kan ik het geld terugkrijgen wat betaald is door Zoncasino.com

    1. Je moet zelf contact opnemen met Amsteljuristen, en een rechtswinkel kan je helpen met alles, of iemand nu advocaat is, jurist of timmerman

  25. Ik wil dat u mij helpt met het verkrijgen van het geld wat overgemaakt is naar Amsteljuristen en/of E. Margaret.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Ik ben al chronisch ziek en wil verder geen problemen.

    1. Vergeten te vragen, is er ook contact geweest met SimbaGames, want E. Margaret van Amsteljuristen was daar ook mee bezig en is in een verdwenen.

      1. Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen Sinan.
        Ga naar Amsteljuristen of een gratis rechtswinkel en leg je verhaal uit.

  26. Had je zelf die advocaat in de arm genomen?
    Of is die je misschien toegewezen omdat je schulden had en is het geld daar naartoe gegaan?

    1. Ik had helemaal geen schulden en het is mij ook niet toegewezen. Er is echt sprake van oplichting, hij werkt momenteel ook niet meer bij Amsteljuristen als jurist, ik krijg niemand telefonisch te pakken, kreeg laatst een mail dat mijn mails niet meer beantwoord zal worden en geen reacties meer zal ontvangen.

      Alstublieft uw hulp in de zaak, wil mijn geld terug wat overgemaakt is naar een ander rekeningnummer wat mij onbekend is, ik ben al chronisch ziek en maak mij hierdoor erg veel zorgen en pijn. Graag uw hulp!!!

  27. Ik ben zwaar opgelicht door de advocaat. Kunt u mij vertellen wat ik het beste kan doen, welke actie ik kan ondernemen.

  28. Bij Amsteljuristen kon ik geen telefonisch contact maken, omdat ik iets van twee keer naar het kantoor was geweest is dat teveel bevonden en willen zij mij niet meer te woord staan op mijn mails.

  29. Zoncasino heeft het bedrag in april overgemaakt naar mijn voormalige oplichter advocaat wie ik niet meer kan bereiken.
    Ik weet dat het bedrag in zulke situaties rechtstreeks aan de speler, dus naar mij word overgemaakt. Ben ook nog chronisch ziek Multiple Sclerose patient.

  30. Ik snap niet hoe het kan zijn dat het bedrag wat mij niet bekend is, naar het rekeningnummer van dhr Margaret van Amsteljuristen is overgemaakt en niet naar mijn rekeningnummer. Ik wil gewoon mijn geld terug, de advocaat kan toch geen oplichter zijn.

  31. Heb ik meerdere malen gedaan, echter moet ik het aan mijn jurist vragen wat niet meer werkzaam is bij Amsteljuristen in Amstelveen.

    1. Ik heb begrepen dat het bedrag in april al naar je advocaat is overgemaakt.
      Ik zou dus maar eens achter hem aangaan!

  32. Beste Zoncasino,

    Zoals afgesproken met mijn jurist zou er een bedrag overgemaakt worden naar mijn rekeningnummer. Hier gaat het om een chronisch patient, namelijk Multiple Sclerose.
    Ik wacht al maanden en het bedrag is nog steeds niet ontvangen, gaarne uw hulp in deze zodat ik het bedrag kan ontvangen.

  33. Vorige week dinsdag een bedrag laten uitbetalen, woensdag stond er betaald in mijn account. Tot op heden nog steeds niks ontvangen, vind het wel heel erg lang duren nu. Zoncasino gemaild en moet het afwachten. Maar het kan toch nooit zo lang duren? Heb wel eerder bedragen uitgecasht dus het kan toch niet zo zijn dat ik nu opeens opgelicht wordt?

    1. Dag Zoncasinospeler,

      Zoncasino is altijd heel betrouwbaar gebleken, dus maak je niet teveel zorgen.
      Maar dat het zolang duurt is wel erg vreemd.
      De livehelpdesk zie ik niet meer… Zoncasino heeft ook een livechat.
      We gaan hier ook even contact met ze opnemen.

    2. Dag Zoncasinospeler,

      De helpdesk antwoordt mij:

      Ik heb deze meneer al verschillende malen een mail gestuurd.
      Zijn uitbetaling is overgemaakt, hij moet vandaag even afwachten.

    1. dat is raar ik kan geen enkel slot spelen, op alle andere casino’s werkt alle, overigens vertelde het meisje van de live chat 2 uur geleden dat er wel een storing was….de live chat optie is sinds toen ook verdwenen

  34. Hallo,

    Heb een uitbetaling gedaan maar er was een probleem.. Nu heb ik meerdere mailtjes gestuurd gisteren kreeg ik gelijk antwoord nu vraag ik wat en krijg geen reactie terug en de live chat kan ik nergens meer vinden dus ging ik maar bellen maar daar krijg ik ook niks aan de lijn.. Wat moet ik nu ?

  35. is er een storing op zon casino? zojuist 300 euro gestort en niks bijgeschreven op mijn balans, overigens is de live chat optie ook verdwenen.

  36. ik heb net 200 gestort en er staat niks op mijn balans ik wil men geld terug en snel ik heb wel een en bericht gekregen dan de betaling was geslaagdik ga stappen ondernemen als ik heel snel geen anwoordt terug krijg

  37. Mijn ervaringen met zoncasino is goed. Heb eergisteren 75 euro overgemaakt, eerste storting dus 100% bonus. Blackjack gespeeld (niet live) en dat ging tot mijn verbazing erg goed. Ik speel op veel casino’s, kroon, polder, unibet, eurocasino,mrgreen, oranjecasino, nedercasino en nu ook zoncasino. Neder en zon zijn beide nieuw voor mij. Heb uiteindelijk mijn bonus vrijgespeeld met starburst. 1500 euro in totaal geworden en 1125 euro uitbetaald. De rest helaas verloren. Eenmaal een leuk bedrag gewonnen begin ik altijd de inzet te verhogen en daar houd ik mij vaak aan vast. Tja dan is het zo weg. Moet er dus aan werken. Mails worden keurig beantwoord maar ben nog meer te spreken over de live chat. Hoe lang het duurt voordat het geld op mijn rekening staat, geen idee. Ik hoop stiekem toch dat het tegen zaterdag nog erop staat. Geld is gisteren overgemaakt, bij withdrawals stond gisteren in ieder geval “payed”. Je moet inderdaad wel een kopie van je ID opsturen naar de helpdesk alvorens de betaling wordt goedgekeurd, zelfde dag nog email gekregen dat mijn geld vandaag wordt overgemaakt (gister dus). Enige casino waar tot nu toe het ook echt de volgende dag op staat bij mij is Unibet, dit komt misschien ook omdat ik daar regelmatig speel en vaak heb kunnen uitbetalen. Wat ik mis aan zoncasino is meer live bj tafels en een Nederlandse telefoonnummer voor de helpdesk. Al moet ik zeggen, als de service zo blijft als dat ik heb ondervonden, het snel te woord staan via mail en live chat een tel nummer overbodig is. Kortom mijn ervaring is TOT NU TOE uiterst positief! Betaling maar afwachten..

  38. Dag beheerder.

    Ik heb een vraag.. ik krijg moeilijk tot geen contact met zoncasino..
    ik heb een uitbetaling aangevraagd op zoncasino, maar de status daarvan staat nog steeds op request. Door de reacties hier boven begin ik me een beetje zorgen te maken dat ik me geld niet te zien krijg. Zouden jullie me kunnen helpen? Mijn account is : gagarau

    Alvast b3dankt

  39. Maar ik heb dus nu 2400 euro daar op mijn account staan bij Zoncasino,kan ik dus naar fluiten waarschijnlijk. Hoe kan zo n site nog steeds online zijn?

  40. Hallo,

    Dit casino is slecht, binnen no Time is je geld weg zelfs met lage inzet..
    Jij blijft storten en zij blijven je naaien en dan ook nog nutteloze acties zoals 5 armzalige spins op een of andere kast.
    Waardeloze troep, heb gelijk mijn account PERMANENT geblokkeerd!

  41. Dag Sinan,

    Wij hebben je bericht doorgestuurd naar de helpdesk, en men meldt dat je al meerdere keren te woord bent gestaan.
    Men zal nogmaals contact met je opnemen.

  42. Ik ook dus, op zaterdag 11 april 2015, in het weekend een mail verstuurd via de support, omdat er geen livechat aanwezig is op zoncasino, wat heel vervelend is, om het account onmiddelijk en per direct af te sluiten, wat niet gebeurd is. Was gedaan nadat ik 5000 euro overgemaakt had.

  43. Geachte heer/mevrouw,

    Ik S.K geboortedatum 26 mei 1983 te Amsterdam Nederland wil het volgende klacht indienen.

    Ik ben chronisch ziek, namelijk Multiple Sclerose patient wat in het jaar 2008 gediagnoseerd is.

    Op 11 april 2015 ben ik via de site van casinooplichters.nl terecht gekomen op zoncasino.com en een account aangemaakt wat niet de bedoeling was, dus ongewild gebeurd is door de beperkingen en klachten van MS, toevallig lag ik op het eerste hulp omdat ik zware visusklachten heb als nystagmus, glaucoom, hoge oogboldruk, evenwichtsproblemen, vermoeidheidsklachten, depressieve klachten, somber, angstig ben, in de war rakend, niet weten wat ik aan het doen ben. Hiervoor gebruik ik dagelijks hoge dosering medicijnen wat ieder ook bijwerkingen heeft.

    Ongewild een account aangemaakt op zoncasino.com en ongeveer 5000 euro overgemaakt naar het spel binnen enkele uren, terwijl ik in moeilijkheden zit met mijn financieel, de vaste lasten niet eens kan betalen en thuis een baby heb van 4 maanden wiens voor alles gaat.

    Accountnaam was Airlines1983

    Ook het verzoek om mijn situatie met multiple sclerose te bespreken met het management team om het bedrag van 5000 euro terug te kunnen krijgen, helaas was er geen livechat op de site waar ik mijn verhaal kwijt kon en kon vragen om het account per direct af te sluiten, zodat ik geen toegang meer kon krijgen tot de site.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wacht op uw positieve reactie.

  44. Hallo
    ik heb onlangs 10 euro op mijn account willen zetten maar mijn 10 euro staat er nog niet op
    mijn naam op zoncasino is kevin95
    Mijn bank rekening is 748749187
    Zou het fijn vinden als het opgelost zou worden
    want heb het er nog niet op staan vind dit heel erg vervelend
    want dit is namelijk mijn eerste ervaring bij zoncasino
    hoor het graag van jullie hoe dit wordt opgelost
    mvg kevin

  45. Hoi team zon casino,
    hoe krijg ik mijn gewonnen geld terug.
    Innen gaat rap maar een ellende om terug te krijgen

      1. Dat is wel vreemd, de helpdesk antwoord toch ook in het weekend?
        Wij hebben zelf niets met Zoncasino te maken, dus op jou vraag kunnen wij ook niet antwoorden helaas. Als je er echt niet uitkomt, laat het ons dan wel even weten, buiten de weekenden om kunnen wij wel contact met ze krijgen misschien.
        Ik zou nog een keer emailen als ik jou was, er is ook een mailformulier op de website.

  46. Hallo heb een prijs gewonnen bij zoncasino was 3 de met de W4 spel maar vaak gemaild Hoe ik de prijs in ontvangst kan nemen of wat info erover geen reactie..

  47. Beste beheerder
    Kunt u mij misschien helpen.
    Ik heb momenteel een saldo van 500 euro staan bij zoncasino die ik wil laten uitbetalen.Maar ik snap echt niet hoe ik dit moet laten doen.kunt u mij hier mee helpen
    B.v.h.d.
    Remco

    1. We krijgen dit antwoord Sander:

      Deze speler is reeds beantwoord. Wij behandelen mails via de helpdesk (op werkdagen) in ieder geval binnen 24 uur, en tijdens werktijden meestal binnen 1-3 uur.
      Deze speler heeft waarschijnlijk last gehad van de IDEAL storing van de afgelopen dagen, en is gevraagd meer informatie te verstrekken over de betalingen die gedaan zijn zodat wij deze kunnen traceren.

      Met vriendelijke groet,

      Zoncasino helpdesk

    1. Helaas geen reactie via de telefoon. Daarnaast ff naar de Antillen bellen is ook wel aardig prijzig. Ik heb via het contact formulier een uur geleden een bericht gestuurd. Mocht ik daar morgen rond deze tijd nog niets van gehoord hebben, dan meld ik mij hier weer.

      1. Goedemorgen,

        helaas wordt het steeds frappanter. Ik heb nog niets gehoord van de support, en ook nog geen saldo op mijn balans!

  48. Hallo,

    ik heb vanmorgen 25 euro gestort. Dit samen met een 50% bonus code van de december kalender. Het bedrag is van mijn bank afgeschreven, maar heb helaas nog niets op mijn saldo mogen ontvangen. Zou u dit voor mij kunnen navragen?

  49. Wat is de gemiddelde tijd van uitbetaling? Ik heb afgelopen vrijdag een verzoek ingediend, hij staat als payed op de website maar ik heb nog niets ontvangen.

  50. Ismayil,
    Wij ontvingen net dit bericht van Zoncasino:

    Deze klant was reeds beantwoord door onze helpdesk. De uitbetaling was om 16:30 aangevraagd, vlak na onze uitbetalingsronde, zodat de uitbetaling de eerstvolgende werkdag pas verwerkt werd

  51. ja geprobeerd maar kan ze maar niet bereiken….heb al intussen 4 mails gestuurd maar ze reageren op niks.is niet leuk.ik ga morgen mijn klacht indienen als ze niet reageren

  52. Beste Ismayil,
    We hebben je bericht doorgestuurd naar de helpdesk van Zoncasino.
    heb je zelf al wel de volgende contactmogelijkheden geprobeerd?
    Telefoon: +599 9-433-8825
    Contactformulier op de website.
    Email: helpdesk@zoncasino.com

  53. hoi ik heb gisteren een uitbetaling verricht bij zoncasino maar is nog steeds niet uitbetaald want het staat nog op mijn account en had ook mijn documenten opgestuurd via mail maar heb daar ook nog steeds geen antwoord op.weet ook niet of ik hun goede mailadres heb waar ik me documenten kan versturen.als ik voor 18.00uur geen antwoord terug krijg van hun ga ik mijn klacht indienen..hoor wel van iedereen dat het niet tevertrouwen is zoncasino.

  54. Zojuist dit ontvangen per mail:

    “Helaas hebben wij inderdaad, zoals je ook op jouw forum omschreef, grote problemen gehad met onze servers, en daar op volgend de helpdesk email. De eerder verzonden emails aan ons zouden nu ook bij ons binnen moeten druppelen, die beantwoorden wij natuurlijk alsnog.

    De helpdesk werkt intussen weer, natuurlijk kunnen de spelers voor de zekerheid nog even mailtje naar ons toesturen wanneer hun vraag nog niet beantwoord is.”

  55. Heb dus nog steeds geen reactie in het Nederlands Hoe moeilijk kan het zijn om te zeggen hoe ik kan inloggen met mijn Username en passwoord lukt het niet wil ik die veranderen dan klopt mijn email niet word hier echt spuugzat van lezen jullie dit wel uitleg graag in het Nederlands en wat ik moet doen niet van die onzin mails dat ze problemen hebben met server heb het echt gehad met jullie en jullie schijnen goed te zijn echt niet hoop nu op een reactie waar ik iets nee kan

    1. Het laatse commentaar van Zon Casino was

      Maandag zou alles opgelost moeten zijn, zo ook de werking van de emailadressen.

  56. lees het bericht van jeroen en ondervind het zelfde probleem ook bellen helpt niet en mailen ook niet hoop dat je ook de oplossing g voor mij hebt gr. marianne

  57. Ik heb nu al een paar keer contact proberen te maken met jullie mijn Username en passwoord komen niet overeen word er gezegd terwijl ik heb gedrukt om te onthouden heb er nog 50 euro opstaan en kan niet verder krijg steeds Engelse mail waarin staat het het zit in server guere wat dat ook mag betekenen wil graag antwoord Hoe ik dit moet oplossen om verder te kunnen spelen

  58. Hun email doet het niet, ze hebben een DNS server probleem. Dit zal ook de oorzaak zijn van je lege account. Wij konden ze zelf ook niet bereiken via email, er wordt hard aan gewerkt.

  59. Beste beheerder,

    Welke ervaringen zijn er met zoncasino? momenteel ondervind zelf problemen.
    Gister had ik een uitbetaling gedaan. vandaag kijk ik op me account zijn al mijn gegevens weg en gespaarden punten verdwenen wat lijkt dat het account gereset is. Het kan zijn dat ik een fout heb gemaakt met juiste bankgegevens maar dit kan ik nu niet terug zien omdat alles leeg staat. Ik heb verschillende keren gemaild alleen krijg alleen bericht dat mijn e-mails vertraagd zijn en niet ontvangen worden. Ook heb ik gebeld maar krijg geen reactie.

    alvast bedankt voor de reactie,

    Jeroen

    1. Dag Marianne,

      Dat moet je vragen aan de helpdesk van Zoncasino.
      Telefoon: +599 9-433-8825 of via het contactformulier op de website.
      Ik lees dat ze uit kunnen betalen naar je bankrekeningnummer, dat moet je ingevuld hebben bij je account details. Het kan zijn dat je eerst een kopie van een identiteitsbewijs moet mailen.

  60. Dag Shanna,

    Ik lees in een mail “U kunt het geld eind van deze week op uw rekening verwachten” en “dat er inmiddels 25 euro is overgemaakt naar uw bankgegevens.”

  61. Jeetje… nog niet opgelost?
    Wij hadden begrepen dat je de 25 € had gekregen én 25 € bonus…
    Als je je account hebt gesloten kun je denk ik ook niet je geld terugkrijgen??

  62. Het is nog niet echt opgelost.Want ze hebben het geld omgezet in een bonus.Wat ik niet wil, ik gewoon mijn geld terug.
    Ik heb het account gesloten bij het zoncasino.
    Ik wil gewoon mijn geld terug!!!!

  63. Shanna,
    Ik zie dat het opgelost is, en je toch echt gelijk had en dat er iets misggegaan was bij Zon Casino. Goed geregeld hoor!

  64. Ik heb twee stortingen gedaan van 25 euro ik heb 1 keer op mijn balans terug gezien 25 euro maar waar zijn die andere 25 euro gebleven dan die zijn er niet bij geschreven ?

  65. Nee het is naar mijn mening nog niet opgelost. Hun zeggen dat ik het geld op mijn balans heb gekregen en dat ik daar van heb gespeeld wat niet zo is.
    Het is idd van mijn rekening afgeschreven .
    Maar ik heb het echt niet gehad. Waarom zou daar over liegen.
    Ik heb al een klacht in gediend bij een online casino forum.

  66. Beste Shanna,

    Je hebt inmiddels (weer) een email van Zon-casino ontvangen.
    Laat je ons ook even weten of e.e.a. nu naar tevredenheid opgelost is?

  67. Omdat ik geld heb gestort en het niet op mijn balans is gekomen.
    Ik heb het casino hier over een bericht gedaan maar geen reactie er op gekregen. Schandalig vind ik het

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *