Playsunny, voorheen Zoncasino

Zoncasino heeft in juni 2017 haar naam veranderd in Playsunny.

Playsunny is een op NetEnt-software gebaseerd casino en onderscheidt zich door een uitgebreid Loyalty Programma en speciale Spelers Toernooien met cash en andere unieke prijzen. Spelers sparen dus niet alleen voor bonussen maar ook voor prijzen als iPads en vakanties.

Adres:
Dazzletag is de huidige eigenaar

Playsunny heeft ook een live helpdesk op de website sinds mei 2015:
– Doordeweeks van 9:00–18:00 en 19:00-23:00 uur
– Weekends van 19:00-23:00 uur

Nu ook livechat op de website!

(Telefoon van het hoofdkantoor, niet van de helpdesk: +599 9-433-8825)

Contactformulier op de website.

Emailformulier op de website

Author:
Published:
Name:
Zoncasino
Rating: 4 / 5 stars

Geef hieronder je mening over Zoncasino:

{ 189 comments… read them below or add one }

Monique oktober 18, 2017 om 12:01

Voorheen had je nog een kans om ook eens iets terug te winnen.
Sinds de mededeling terms and conditions verscheen,(reglement veranderd,) kun je dat wel vergeten, kunnen beter de naam veranderen in “support playsunny”of “play for sunny”
Elke storting is nu weggegooid geld.

Beantwoorden

Beheerder oktober 18, 2017 om 12:20

Dag Monique,

Je verliest natuurlijk uiteindelijk altijd bij een casino,
hoewel het met ups en downs gaat.
Hangt denk ik niet van de nieuwe T&C af.

Beantwoorden

Jeaniele februari 1, 2017 om 13:29

Hoe krijg ik mijn geld uitbelaald?

Beantwoorden

Beheerder februari 1, 2017 om 13:52

Dag Jeaniele,

Op de site van Zoncasino lezen we:
” You can request a withdrawal from your balance meter on the ‘Withdrawals’-tab in your personal menu which is above the personal section. You must be logged in to view this tab, and request a withdrawal.

Our minimum withdrawal is €25 (excluding bonuses). You cannot withdraw from your bonus meter; wagering requirements must be met first, after which your wagered bonus amounts will be transferred to your balance meter.

When requesting a withdrawal, outstanding deposit bonuses will be forfeited.

Requested withdrawals will be processed by us within 24 hours on working days. It takes around 2-3 further working days before your withdrawal request is received by your bank. ”

Als het niet lukt moet je even contact met ze opnemen.
Ze zouden ook een livechat hebben, misschien zie je die als je ingelogd bent.

Succes!

Beantwoorden

Beheerder december 23, 2016 om 15:58

Dag John,
Dat moet je even aan Fruitkingsplaza zelf vragen.
Probeer dat eens via de livechat van Zoncasino te weten te komen?
Of via Myjackpotcasino?

Beantwoorden

John december 23, 2016 om 15:16

Ik heb afgelopen dinsdag een uitbetaling gedaan via fruitkingsplaza en heb deze nog niet binnen, hoe kan dat?

Beantwoorden

S. Karacaer november 5, 2016 om 21:37

Groot gelijk, in het jaar 2014 ben ik ook opgelicht door Zoncasino en/of de Amsteljuristen te Amsterdam.
Zoals begrepen en geinformeerd heeft Zoncasino op basis van mijn chronische ziekte Multiple Sclerose onderhandeld en gecommuniceerd met Amsteljuristen en met de heer Eugene Margaret waar een bedrag van minimaal 2500 euro als goodwill of refund terugbetaald is naar het rekeningnummer van Amsteljuristen, waar Amsteljuristen failliet is verklaard en de oplichter jurist Eugene Margaret met het bedrag vandoor is gegaan.

Kan Zoncasino het bedrag weer terugdraaien en op mijn rekeningnummer overmaken, ik had nooit een opdracht machtiging afgegeven om het bedrag naar het rekeningnummer van Amsteljuristen over te maken.

Beantwoorden

connie november 5, 2016 om 20:38

Dit is puur oplichters site
Je moet echt honderden euro er in gooien voor dat je wat krijg
Vieze oplichters

Beantwoorden

Beheerder november 5, 2016 om 21:29

Niet iedereen kan geluk hebben he.
Anderen winnen weer.
Het is wel waar dat je op de lange duur wat verliest natuurlijk
Je moet t ook als vermaak zien, zoals naar de bioscoop gaan.
Het is geen manier om rijk te worden

Beantwoorden

Ergun oktober 10, 2016 om 15:41

Ik heb in het weekend uitbetaald en nog niks gehoord hoe lang duurt dat bij zoncasino

Beantwoorden

Beheerder oktober 10, 2016 om 16:06

Dag Ergun,

Een normale bankoverschrijving duurt wel 2 dagen denk ik, behalve het weekend.
Vraag anders even op de livechat van Zoncasino.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2016 om 23:42

Livechat is daar!

Beantwoorden

Wouter september 22, 2016 om 23:07

De zon casino site doet het niet
Hij opent de spellen niet

Beantwoorden

Chantal juli 4, 2016 om 08:40

Hallo

Vrijdag een uitbetaling aangevraagd
Blijft op request staan.
Wanneer kan ik het op mijn rekeningnummer verwachten ?

Beantwoorden

Beheerder juli 4, 2016 om 10:26

Dag Chantal,

Kan zijn dat tijdens het weekend dat vertraging oploopt.
Neem contact op met Zoncasino, er is ook vaak een livechat op de website.
succes!

Beantwoorden

Johan juni 27, 2016 om 10:49

Maar je wagener moet op 100 % komen haha

Beantwoorden

Johan juni 27, 2016 om 10:48

Nee laat maar ik snap het al heb het Door gelukkig ik dacht dat je nog is 20 x 50 euro moest storten

Beantwoorden

Sinan juni 26, 2016 om 19:58

Ik heb ook enorme problemen gehad met zoncasino en vraag al mijn geld terug omdat ik ook nog eens chronisch ziek Multiple Sclerose patient ben kan ik de negatieve consequenties van het gokken en de algemene voorwaarden niet overzien. Ik lig momenteel met ernstige depressie en invaliderende oog en ms klachten, angst, somberheid en door de veroorzaakte stress in het ziekenhuis. Ik hoop dat zoncasino een uitzondering kan maken en een coulance kan verlenen omtrent mijn ernstige ziekte.

Beantwoorden

Johan juni 26, 2016 om 17:37

De Wat !!!!!!!!!!!!!!! Moet ik is 20 x 50 euro storten jullie zijn niet goed waarom doen jullie die bonus in godsnaam laat mensen gewoon lekker hun eigen geld storten zonder bonus
Kan je het teminste uitbetalen dus laat maar ik weet genoeg

Beantwoorden

Beheerder juni 26, 2016 om 19:43

Dag Johan,

Deze website is niet van Zoncasino.
Heb je contact met ze gehad=
Wat bedoel je met je laatste bericht?

Beantwoorden

Johan juni 26, 2016 om 13:06

Hallo ik had nog 9 cent over ik kreeg 10 free spins won daarmee 60 euro maar waarom word het op je bonus gezet en niet op je balance???????Nu kan ik het niet eens eraf halen wtf mvg johan

Beantwoorden

Beheerder juni 26, 2016 om 13:56

Dag Johan,

Bijna altijd worden winsten gewonnen met gratis spins aan je bonus toegevoegd, die moet je dan tigx rondspelen voordat je uit kunt laten betalen.
Maar ook voor deze vraag moet je even vragen aan Zoncasino zelf, bij de livechat

Beantwoorden

Johan juni 26, 2016 om 14:51

Wat bedoeld u met tigx rondspelen ?
En waar is de livechat ik kan het niet vinden

Beantwoorden

Beheerder juni 26, 2016 om 15:47

Het kan zijn dat de livechat pas om 19.00 uur aanwezig-te zien is.

Lees even goed de bonusvoorwaarden op de site, of vraag het even na, emailen naar de helpdesk kan ook.

Maar je moet denk ik je bonusgeld 20x ingezet hebben, voordat je het uit kunt laten betalen.

Beantwoorden

Johan juni 22, 2016 om 09:55

Hoe werk het welkom bones waar kan ik de code krijgen?

Beantwoorden

Beheerder juni 22, 2016 om 10:35

Dag Johan,

Je hebt geen code nodig.
Vraag even verder op de livechat op de site van Zoncasino.

Beantwoorden

Soufian juni 21, 2016 om 16:11

Hallo goedemiddag
Me vraag is. Ik heb op 20-06_2016 € 30. over gemaakt naar zoncasino.ik zie alleen het bedrag €10. Om mijn saldobelance
Kunt u me informatie geven hoe ik me geld terug krijgen.
mgv soufian

Beantwoorden

Beheerder juni 21, 2016 om 16:17

Dag Soufian,

dat moet je even aan Zoncasino zelf vragen.
Ze hebben een livechat op de website!

Beantwoorden

Petra juni 14, 2016 om 12:04

Ja er is een storing… Heb contact gehad via de chat. Ze zijn er druk mee bezig.

Beantwoorden

Beheerder juni 14, 2016 om 12:14

Dan komt het goed!

Beantwoorden

Ik juni 14, 2016 om 10:46

Zojuist 200 eu gestort maar niks op mn account en daarnaast opent geen enkel spel.
Is er een storing?

Beantwoorden

Beheerder juni 14, 2016 om 11:47

Beste,

Je bent de tweede vandaag die hier over klaagt.
neem even contact op met de livechat, er zit een knop voor op de startpagina.

Beantwoorden

Petra juni 14, 2016 om 09:44

Hallo,

is er momenteel een storing bij zoncasino?
Mijn balance en loyalty points zijn weg.

Beantwoorden

Beheerder juni 14, 2016 om 09:52

de site is hier gewoon bereikbaar.
Neem even contact op met de livechat, te zien op de startpagina van zoncasino

Beantwoorden

Beheerder mei 20, 2016 om 11:06

Dag Kartalice en Sander,
Alles lijkt weer goed te werken inmiddels, gelukkig.

Beantwoorden

Sander mei 20, 2016 om 08:48

Ik kan niet op de site komen

Het DNS-adres van de server van zoncasino.com kan niet worden gevonden.

Wat is het probleem ??

Beantwoorden

kartalice mei 20, 2016 om 08:41

Hoi hoi,
Kan het zijn dat zoncasino offline is sinds gisteren? Ik kan de website niet meer bezoeken. Ik heb ze al een mail verzonden. Zijn er meer mensen die hun website niet kunnen bezoeken sinds gisteren?
Hoor het graag van jullie.
Groet

Beantwoorden

belinda mei 3, 2016 om 15:33

ik heb geld gewonnen maar uitbetalen doet het niet . dus dacht ik cancel het en doe het op nieuwe hij blijft op verzoek staan !!!!

belinda19 is mijn inlognaam

Beantwoorden

Beheerder mei 3, 2016 om 15:44

Dag Belinda,

Daar kunnen wij je helaas niet mee helpen,
maar er is een livechat op de website van Zoncasino.
Dat lijkt me de snelste manier om wijzer te worden

succes!

Beantwoorden

Beheerder april 28, 2016 om 17:31

Dag Oswald,

Zoncasino heeft een livechat op de site.
Misschien is dat de snelste methode om uitsluitsel te krijgen?

Succes!

Beantwoorden

Oswald Derksen april 28, 2016 om 16:46

Ik heb maandag grote uitbetaling aangevraagd maar hij staat nog steeds op request ? Heb al gemaild met helpdesk en zeggen dat ze vandaag of morgen gingen uitbetalen maar nu inmiddels donderdag en staat nog steeds request vorige keer stond er pending en was t er zo beetje vreemd maar wacht nog even af hoorde dat zoncasino betrouwbaar was we zullen zien

Beantwoorden

Mitchell maart 26, 2016 om 21:17

Heb zojuist contact gehad met de livechat.
De uitbetaling is gisteren niet verwerkt omdat het een feestdag was/is. Dinsdag worden de uitbetalingen verwerkt. En ze reageerden niet op de mail omdat ze bezig zijn met een brownie mail service. Dus was een samenloop van omstandigheden.

Ik denk laat even iets weten.
Bedankt.

Beantwoorden

Beheerder maart 26, 2016 om 21:27

dank!

o ja, goede vrijdag natuurlijk ook nog…

een brownie mail service, moet niet gekker worden haha 🙂

Beantwoorden

Mitchell maart 26, 2016 om 16:30

Gewoon frustrerend dat ze niet terug mailen.
Normaal geen last van vreemde situatie.

Beantwoorden

Beheerder maart 26, 2016 om 16:38

laat weten hoe het afloopt!

Beantwoorden

Mitchell maart 26, 2016 om 08:25

Weet iemand als zoncasino met Pasen gesloten is? Mijn uitbetaling staat nog altijd op request. En ze reageren ook niet op de mail.

Groetjes

Beantwoorden

Beheerder maart 26, 2016 om 10:35

Mitchell,

Zoncasino is niet gesloten, wel de banken drie dagen lang…
Vraag eens op de livechat op de website

Beantwoorden

Mitchell maart 26, 2016 om 10:44

De livechat heeft nog nooit gewerkt.
Heb al eens een half uur gewacht geen reactie.

Groetjes

Beantwoorden

Beheerder maart 26, 2016 om 12:32

Kan zijn inderdaad, ik lees: Weekends van 19:00-23:00 uur.
maar, maak je geen zorgen, Zoncasino is betrouwbaar en de banken zijn inderdaad gesloten het hele weekend

Beantwoorden

Mitchell maart 26, 2016 om 12:59

Maar hoe kan het dan zijn dat mijn uitbetaling van donderdagavond gisteren niet verwerkt is? Normaal wordt die tussen 16:00 en 17:00 uur verwerkt.

Groetjes

Beantwoorden

Chantal maart 15, 2016 om 15:21

Heel benieuwd of het gewonnen bedrag wordt gestort en hoe snel.
Anders was dit voor mijn collega’s en mij absoluut de laatste x

Beantwoorden

Beheerder maart 15, 2016 om 16:18

Zoncasino is volgens onze ervaring gewoon betrouwbaar.

Beantwoorden

Speedy324 maart 8, 2016 om 17:43

Ik heb via paysafecard 2 keer €10 proberen te storten maar krijg elke keer fout melding
Word daar nog wat aan gedaan?
Mvg fred

Beantwoorden

Beheerder maart 8, 2016 om 19:00

Dag Fred,

Dat je paysafecard-storting mislukt, hoeft niet aan Zoncasino te liggen.

Verder moet je echt Zoncasino zelf vragen.
Probeer de livechat op de website (niet altijd open)
Contactformulier op de website.
Email: helpdesk@zoncasino.com

succes!

Beantwoorden

Robin maart 8, 2016 om 10:40

Hallo mijn vraag is hoelang hey duurt voor dat je je geld terug krijgt als je het hebt laten uitbetalen

Beantwoorden

Beheerder maart 8, 2016 om 10:44

Dag Robin, zie het antwoord hierboven 🙂

Beantwoorden

Es maart 5, 2016 om 15:57

Hoe kan je uitbetalen???

Beantwoorden

Beheerder maart 5, 2016 om 16:09

Dag Es,

Als je naar de site gaat zie je rechts onderin een grote knop livechat, daar kun je het gewoon vragen. (knop zie je niet op mobiel)
Het staat trouwens ook verder op de site gewoon uitgelegd.

Beantwoorden

Beheerder februari 22, 2016 om 12:32

Inderdaad NIET op mobiel 🙂

Beantwoorden

Marcel februari 22, 2016 om 08:09

Heb gister 1400 euro gewonnen en een uitbetaling aangevraagd hoe lang duurt het voordat het op mijn rekening staat?

Beantwoorden

Beheerder februari 22, 2016 om 09:56

Dag Marcel,

Zoncasino heeft nu ook livechat op de website.
Vraag het daar even!

Beantwoorden

Marcel februari 22, 2016 om 12:07

Kan de live chat nergens vinden en is de chat Nederlands? Ze reageren ook niet op de email! Groet

Beantwoorden

Beheerder februari 22, 2016 om 12:14

Gewoon naar http://www.zoncasino.com/ gaan, niet inloggen ofzo, je ziet rechts onderin een big livehelp ding, is zeker in het Nederlands

Beantwoorden

Marcel februari 22, 2016 om 12:23

ben nu op de site en niet ingelogd maar nergens staat live chat! Doe dit via mijn mobiel maar moet volgens mij niet uit maken toch ? Groet

Beantwoorden

Beheerder februari 20, 2016 om 09:51

Dag Robin,

Dat moet je echt aan Zoncasino zelf vragen.
probeer de livechat op de website (misschien vanavond pas open)
of
Contactformulier op de website.
Email: helpdesk@zoncasino.com

Beantwoorden

Robin februari 19, 2016 om 21:45

Ik heb geld gestort maar het staat er niet op hoe kan dit ?

Beantwoorden

ansje77 december 25, 2015 om 11:14

En weer is t mis,
nu wel vervelend, temeer omdat ik nog een hoop geld, (ruim 500) heb gespendeerd in relic raiders, nog 1 relic moet halen, en er een tijdslimiet op staat…
er is niet een game te openen momenteel….

Beantwoorden

Beheerder december 25, 2015 om 12:45

Volgens de livechat doet alles het nu weer?

Beantwoorden

ansje77 december 24, 2015 om 19:05

Hallo, is er een storing?
Staat “bad gateway”…
verder snap ik de klachten niet, stortingen en uitbetalen gaan bij mij altijd goed.
en ook snel.

Beantwoorden

Beheerder december 24, 2015 om 19:19

Inderdaad zeg, ziet er niet lekker uit

Beantwoorden

ansje77 december 24, 2015 om 19:24

Ok, dan ,
wordt aan gewerkt hoop ik?

Beantwoorden

Beheerder december 24, 2015 om 19:29

Dat mag ik wel aannemen.
Ik kan op dit moment niet direct contact met ze krijgen, maar geloof maar dat ze het zelf wel door hebben en als een gek aan de gang zijn.

Beantwoorden

ansje77 december 24, 2015 om 19:34

Ja, lijkt mij ook, denk dat er een hoop spelers lekker op hun gemak kunnen spelen deze dagen, afijn, we wachten t af, fijne avond.

Beantwoorden

wendy december 15, 2015 om 09:54

Ik heb van het weekend geld laten uitbetalen aardig bedrag . Gisteren 14/12/2015 is het uitbetaald maar tot nu geen uitbetaling ontvangen .
Hoe lang gaat daar overheen . Proberen te bellen met die lui maar ze nemen niet op !
Hoop toch niet dat ik in de maling genomen word want gaat om veel geld

Beantwoorden

Beheerder december 15, 2015 om 11:10

Dag Wendy,
We zullen je bericht doorsturen naar zoncasino.
Laat even weten of het goed is gekomen?

Beantwoorden

ryu december 9, 2015 om 10:47

Ik ga zoncasino aanklagen, tiefuslijers

Beantwoorden

Beheerder december 9, 2015 om 12:10

Vertel?

Beantwoorden

Marga december 5, 2015 om 11:47

Hallo,

Ik heb vandaag een bedrag van 90 euro gewonnen, ik heb het laten uitbetalen.
Maar nu komt het, mijn account werkt niet meer. Ik heb al een mail gestuurd, maar ik krijg geen reactie . Ik kan ze ook niet via chat bereiken omdat ik niet op mijn account kan komen. Mijn vraag is hoe ik kan achterhalen of mijn geld werkelijk word gestort. Ik zou heel graag iets van jullie willen vernemen

Beantwoorden

Beheerder december 5, 2015 om 12:44

Dag Marga,

Je kunt ook nog het email formulier op de website gebruiken

We zullen je vraag doorsturen via een ander kanaal.
Maar of je vandaag nog antwoord krijgt, weet ik niet….
Laat even weten hoe het afloopt?

Beantwoorden

Niels oktober 6, 2015 om 12:33

Beste,

Ik heb gisterenavond 10 euro gestort op mijn account, echter kijk ik net op mijn ABN AMRO rekening en daar is 550 euro vanaf geschreven! Hoe is dit mogelijk? Ik vind dit geld namelijk ook niet terug in mijn zoncasino account! Ik hoor graag van jullie!

Beantwoorden

Beheerder oktober 6, 2015 om 13:33

Beste Niels,

neem contact op met Zoncasino.
Is erg eenvoudig:
Live chat op de website:
– Doordeweeks van 9:00–18:00 en 19:00-23:00 uur
– Weekends van 19:00-23:00 uur

Email: helpdesk@zoncasino.com

Succes!

Beantwoorden

Sinan september 28, 2015 om 16:05

Ik heb begrepen van het rechtswinkel dat de mensen van Amsteljuristen als dhr. Margaret en als mevr. A.S. de Wit geen advocaten zijn, maar juristen waar zij mijn vragen niet in behandeling kunnen nemen.

Er zou contact opgenomen worden met Ansteljuristen, is dat gelukt en wat is de uitkomst, kan ik het geld terugkrijgen wat betaald is door Zoncasino.com

Beantwoorden

Beheerder september 28, 2015 om 16:14

Je moet zelf contact opnemen met Amsteljuristen, en een rechtswinkel kan je helpen met alles, of iemand nu advocaat is, jurist of timmerman

Beantwoorden

Sinan september 28, 2015 om 15:12

Ik wil dat u mij helpt met het verkrijgen van het geld wat overgemaakt is naar Amsteljuristen en/of E. Margaret.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Ik ben al chronisch ziek en wil verder geen problemen.

Beantwoorden

Sinan september 28, 2015 om 15:15

Vergeten te vragen, is er ook contact geweest met SimbaGames, want E. Margaret van Amsteljuristen was daar ook mee bezig en is in een verdwenen.

Beantwoorden

Beheerder september 28, 2015 om 15:27

Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen Sinan.
Ga naar Amsteljuristen of een gratis rechtswinkel en leg je verhaal uit.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 19:51

Had je zelf die advocaat in de arm genomen?
Of is die je misschien toegewezen omdat je schulden had en is het geld daar naartoe gegaan?

Beantwoorden

Sinan september 28, 2015 om 01:58

Ik had helemaal geen schulden en het is mij ook niet toegewezen. Er is echt sprake van oplichting, hij werkt momenteel ook niet meer bij Amsteljuristen als jurist, ik krijg niemand telefonisch te pakken, kreeg laatst een mail dat mijn mails niet meer beantwoord zal worden en geen reacties meer zal ontvangen.

Alstublieft uw hulp in de zaak, wil mijn geld terug wat overgemaakt is naar een ander rekeningnummer wat mij onbekend is, ik ben al chronisch ziek en maak mij hierdoor erg veel zorgen en pijn. Graag uw hulp!!!

Beantwoorden

Beheerder september 28, 2015 om 11:05

Dag Sinan,

Er zijn overal in Nederland gratis wetswinkels, dat lijkt me de beste optie voor je.
Verder: https://www.curacao-egaming.com/ rechts onderaan file a complaint,
en natuurlijk: http://www.casinomeister.com/forums/misc.php?do=form&fid=1

Beantwoorden

Sinan september 22, 2015 om 19:50

Ik ben zwaar opgelicht door de advocaat. Kunt u mij vertellen wat ik het beste kan doen, welke actie ik kan ondernemen.

Beantwoorden

Sinan september 22, 2015 om 19:41

Bij Amsteljuristen kon ik geen telefonisch contact maken, omdat ik iets van twee keer naar het kantoor was geweest is dat teveel bevonden en willen zij mij niet meer te woord staan op mijn mails.

Beantwoorden

Sinan september 22, 2015 om 19:16

Zoncasino heeft het bedrag in april overgemaakt naar mijn voormalige oplichter advocaat wie ik niet meer kan bereiken.
Ik weet dat het bedrag in zulke situaties rechtstreeks aan de speler, dus naar mij word overgemaakt. Ben ook nog chronisch ziek Multiple Sclerose patient.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 19:36

Er zijn situaties mogelijk dat het bedrag aan de advocaat wordt overgemaakt wellicht

Beantwoorden

Sinan september 22, 2015 om 18:44

Hij is niet meer werkzaam bij Amsteljuristen, kan iemand mij helpen hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 19:35

Elke advocaat moet een vervanger aanwijzen.
Probeer die te pakken te krijgen.

Beantwoorden

Sinan september 22, 2015 om 18:40

Ik snap niet hoe het kan zijn dat het bedrag wat mij niet bekend is, naar het rekeningnummer van dhr Margaret van Amsteljuristen is overgemaakt en niet naar mijn rekeningnummer. Ik wil gewoon mijn geld terug, de advocaat kan toch geen oplichter zijn.

Beantwoorden

Sinan september 22, 2015 om 15:52

Heb ik meerdere malen gedaan, echter moet ik het aan mijn jurist vragen wat niet meer werkzaam is bij Amsteljuristen in Amstelveen.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 16:29

Ik heb begrepen dat het bedrag in april al naar je advocaat is overgemaakt.
Ik zou dus maar eens achter hem aangaan!

Beantwoorden

Sinan Karacaer september 22, 2015 om 14:44

Beste Zoncasino,

Zoals afgesproken met mijn jurist zou er een bedrag overgemaakt worden naar mijn rekeningnummer. Hier gaat het om een chronisch patient, namelijk Multiple Sclerose.
Ik wacht al maanden en het bedrag is nog steeds niet ontvangen, gaarne uw hulp in deze zodat ik het bedrag kan ontvangen.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 15:44

Beste Sinan,

Je moet hiervoor contact opnemen met Zoncasino zelf.
Zie contactgegevens bovenaan deze pagina.

Beantwoorden

Zoncasinospeler september 22, 2015 om 13:29

Vorige week dinsdag een bedrag laten uitbetalen, woensdag stond er betaald in mijn account. Tot op heden nog steeds niks ontvangen, vind het wel heel erg lang duren nu. Zoncasino gemaild en moet het afwachten. Maar het kan toch nooit zo lang duren? Heb wel eerder bedragen uitgecasht dus het kan toch niet zo zijn dat ik nu opeens opgelicht wordt?

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 13:38

Dag Zoncasinospeler,

Zoncasino is altijd heel betrouwbaar gebleken, dus maak je niet teveel zorgen.
Maar dat het zolang duurt is wel erg vreemd.
De livehelpdesk zie ik niet meer… Zoncasino heeft ook een livechat.
We gaan hier ook even contact met ze opnemen.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2015 om 15:41

Dag Zoncasinospeler,

De helpdesk antwoordt mij:

Ik heb deze meneer al verschillende malen een mail gestuurd.
Zijn uitbetaling is overgemaakt, hij moet vandaag even afwachten.

Beantwoorden

Beheerder september 3, 2015 om 20:13

Abdo,

Zoncasino heeft een livechat hulp op de website.
Daar geven ze direct antwoord.
Succes!

Beantwoorden

Abdo september 3, 2015 om 17:00

Ik heb 200€ uitbetalen mar ik heb nieks waarom .

Beantwoorden

Beheerder augustus 1, 2015 om 23:38

Niet dat wij weten?

Beantwoorden

mirron augustus 1, 2015 om 23:48

dat is raar ik kan geen enkel slot spelen, op alle andere casino’s werkt alle, overigens vertelde het meisje van de live chat 2 uur geleden dat er wel een storing was….de live chat optie is sinds toen ook verdwenen

Beantwoorden

mirron augustus 1, 2015 om 23:20

is er een storing?

Beantwoorden

Beheerder juni 30, 2015 om 21:09

Dag Britt,

De livechat staat gewoon rechts onderin op Zoncasino.com hoofdpagina

Beantwoorden

Britt juni 30, 2015 om 20:08

Hallo,

Heb een uitbetaling gedaan maar er was een probleem.. Nu heb ik meerdere mailtjes gestuurd gisteren kreeg ik gelijk antwoord nu vraag ik wat en krijg geen reactie terug en de live chat kan ik nergens meer vinden dus ging ik maar bellen maar daar krijg ik ook niks aan de lijn.. Wat moet ik nu ?

Beantwoorden

Beheerder juni 20, 2015 om 21:22

Hm… was ons niet bekend.
Heb je gemaild naar de helpdesk?

Beantwoorden

mirron juni 20, 2015 om 19:28

is er een storing op zon casino? zojuist 300 euro gestort en niks bijgeschreven op mijn balans, overigens is de live chat optie ook verdwenen.

Beantwoorden

mark juni 20, 2015 om 15:15

ik heb net 200 gestort en er staat niks op mijn balans ik wil men geld terug en snel ik heb wel een en bericht gekregen dan de betaling was geslaagdik ga stappen ondernemen als ik heel snel geen anwoordt terug krijg

Beantwoorden

Beheerder juni 20, 2015 om 16:11

Dag Mark,

Zoncasino heeft een livechat in het weekend van 19:00-23:00 uur .
Probeer dat eens!

of een email sturen kan ook natuurlijk: helpdesk@zoncasino.com

Beantwoorden

mark juni 20, 2015 om 15:06

ik heb net 200 gestort en er staat niks op mijn balans ik wil men geld terug en snel

Beantwoorden

Mohammad juni 19, 2015 om 09:50

Mijn ervaringen met zoncasino is goed. Heb eergisteren 75 euro overgemaakt, eerste storting dus 100% bonus. Blackjack gespeeld (niet live) en dat ging tot mijn verbazing erg goed. Ik speel op veel casino’s, kroon, polder, unibet, eurocasino,mrgreen, oranjecasino, nedercasino en nu ook zoncasino. Neder en zon zijn beide nieuw voor mij. Heb uiteindelijk mijn bonus vrijgespeeld met starburst. 1500 euro in totaal geworden en 1125 euro uitbetaald. De rest helaas verloren. Eenmaal een leuk bedrag gewonnen begin ik altijd de inzet te verhogen en daar houd ik mij vaak aan vast. Tja dan is het zo weg. Moet er dus aan werken. Mails worden keurig beantwoord maar ben nog meer te spreken over de live chat. Hoe lang het duurt voordat het geld op mijn rekening staat, geen idee. Ik hoop stiekem toch dat het tegen zaterdag nog erop staat. Geld is gisteren overgemaakt, bij withdrawals stond gisteren in ieder geval “payed”. Je moet inderdaad wel een kopie van je ID opsturen naar de helpdesk alvorens de betaling wordt goedgekeurd, zelfde dag nog email gekregen dat mijn geld vandaag wordt overgemaakt (gister dus). Enige casino waar tot nu toe het ook echt de volgende dag op staat bij mij is Unibet, dit komt misschien ook omdat ik daar regelmatig speel en vaak heb kunnen uitbetalen. Wat ik mis aan zoncasino is meer live bj tafels en een Nederlandse telefoonnummer voor de helpdesk. Al moet ik zeggen, als de service zo blijft als dat ik heb ondervonden, het snel te woord staan via mail en live chat een tel nummer overbodig is. Kortom mijn ervaring is TOT NU TOE uiterst positief! Betaling maar afwachten..

Beantwoorden

Gianni garau juni 16, 2015 om 12:32

Dag beheerder.

Ik heb een vraag.. ik krijg moeilijk tot geen contact met zoncasino..
ik heb een uitbetaling aangevraagd op zoncasino, maar de status daarvan staat nog steeds op request. Door de reacties hier boven begin ik me een beetje zorgen te maken dat ik me geld niet te zien krijg. Zouden jullie me kunnen helpen? Mijn account is : gagarau

Alvast b3dankt

Beantwoorden

Beheerder juni 19, 2015 om 11:05

Dag Gianni, sorry voor de verlate reactie.
Heb je inmiddels je uitbetaling ontvangen?

Beantwoorden

Beheerder mei 28, 2015 om 10:50

Dag Melvin,

Zoncasino heeft tegenwoordig ook een livechat op de website. Heb je daar al contact gemaakt?

Beantwoorden

Melvin mei 28, 2015 om 10:11

Maar ik heb dus nu 2400 euro daar op mijn account staan bij Zoncasino,kan ik dus naar fluiten waarschijnlijk. Hoe kan zo n site nog steeds online zijn?

Beantwoorden

Tommie januari 21, 2016 om 22:43

Hoe kan ik uitbetalen met m’n account? Mvg Tom

Beantwoorden

Beheerder januari 21, 2016 om 23:25

Tom, dat is niet zo moeilijk, lees goed op de website of mail helpdesk@zoncasino.com

Beantwoorden

Melvin mei 28, 2015 om 09:56

Ik wil graag mijn geld uit laten keren maar het lukt me van geen kant kan iemand mij hier bij helpen?

Beantwoorden

ruud mei 16, 2015 om 17:27

Hallo,

Dit casino is slecht, binnen no Time is je geld weg zelfs met lage inzet..
Jij blijft storten en zij blijven je naaien en dan ook nog nutteloze acties zoals 5 armzalige spins op een of andere kast.
Waardeloze troep, heb gelijk mijn account PERMANENT geblokkeerd!

Beantwoorden

Beheerder april 15, 2015 om 18:38

Dag Sinan,

Wij hebben je bericht doorgestuurd naar de helpdesk, en men meldt dat je al meerdere keren te woord bent gestaan.
Men zal nogmaals contact met je opnemen.

Beantwoorden

S. Karacaer april 15, 2015 om 15:28

Ik ook dus, op zaterdag 11 april 2015, in het weekend een mail verstuurd via de support, omdat er geen livechat aanwezig is op zoncasino, wat heel vervelend is, om het account onmiddelijk en per direct af te sluiten, wat niet gebeurd is. Was gedaan nadat ik 5000 euro overgemaakt had.

Beantwoorden

S. Karacaer april 15, 2015 om 15:11

Geachte heer/mevrouw,

Ik S.K geboortedatum 26 mei 1983 te Amsterdam Nederland wil het volgende klacht indienen.

Ik ben chronisch ziek, namelijk Multiple Sclerose patient wat in het jaar 2008 gediagnoseerd is.

Op 11 april 2015 ben ik via de site van casinooplichters.nl terecht gekomen op zoncasino.com en een account aangemaakt wat niet de bedoeling was, dus ongewild gebeurd is door de beperkingen en klachten van MS, toevallig lag ik op het eerste hulp omdat ik zware visusklachten heb als nystagmus, glaucoom, hoge oogboldruk, evenwichtsproblemen, vermoeidheidsklachten, depressieve klachten, somber, angstig ben, in de war rakend, niet weten wat ik aan het doen ben. Hiervoor gebruik ik dagelijks hoge dosering medicijnen wat ieder ook bijwerkingen heeft.

Ongewild een account aangemaakt op zoncasino.com en ongeveer 5000 euro overgemaakt naar het spel binnen enkele uren, terwijl ik in moeilijkheden zit met mijn financieel, de vaste lasten niet eens kan betalen en thuis een baby heb van 4 maanden wiens voor alles gaat.

Accountnaam was Airlines1983

Ook het verzoek om mijn situatie met multiple sclerose te bespreken met het management team om het bedrag van 5000 euro terug te kunnen krijgen, helaas was er geen livechat op de site waar ik mijn verhaal kwijt kon en kon vragen om het account per direct af te sluiten, zodat ik geen toegang meer kon krijgen tot de site.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wacht op uw positieve reactie.

Beantwoorden

Beheerder maart 21, 2015 om 10:37

Dag Kevin.
We hebben je bericht doorgestuurd naar de helpdesk van Zoncasino

Beantwoorden

kevin maart 20, 2015 om 20:32

Hallo
ik heb onlangs 10 euro op mijn account willen zetten maar mijn 10 euro staat er nog niet op
mijn naam op zoncasino is kevin95
Mijn bank rekening is 748749187
Zou het fijn vinden als het opgelost zou worden
want heb het er nog niet op staan vind dit heel erg vervelend
want dit is namelijk mijn eerste ervaring bij zoncasino
hoor het graag van jullie hoe dit wordt opgelost
mvg kevin

Beantwoorden

astrid klaassen maart 12, 2015 om 12:38

Al verschillende mails gestuurd

Beantwoorden

astrid klaassen maart 12, 2015 om 12:36

Hoi team zon casino,
hoe krijg ik mijn gewonnen geld terug.
Innen gaat rap maar een ellende om terug te krijgen

Beantwoorden

osman7721 maart 9, 2015 om 13:53

Jullie zijn oplichters k ga klacht indienen

Beantwoorden

Beheerder maart 8, 2015 om 19:04

Dag Aichalove/Richard,

Je moet echt even contact opnemen met het casino zelf: helpdesk@zoncasino.com
succes!

Beantwoorden

aichalove maart 8, 2015 om 19:11

Heb ik gedaan gister mail gestuurd nog geen reactie van hun of jullievandaar via hier

Beantwoorden

Beheerder maart 8, 2015 om 19:21

Dat is wel vreemd, de helpdesk antwoord toch ook in het weekend?
Wij hebben zelf niets met Zoncasino te maken, dus op jou vraag kunnen wij ook niet antwoorden helaas. Als je er echt niet uitkomt, laat het ons dan wel even weten, buiten de weekenden om kunnen wij wel contact met ze krijgen misschien.
Ik zou nog een keer emailen als ik jou was, er is ook een mailformulier op de website.

Beantwoorden

aichalove maart 8, 2015 om 18:53

Hallo ben al lang bij level 10 maar komt steeds niet op me saldo meter Hoe kan dat ik stort me rot elke dag

Beantwoorden

richard januari 2, 2015 om 09:06

Hallo heb een prijs gewonnen bij zoncasino was 3 de met de W4 spel maar vaak gemaild Hoe ik de prijs in ontvangst kan nemen of wat info erover geen reactie..

Beantwoorden

Beheerder januari 2, 2015 om 11:26

Dag Richard,

Wanneer heb je gemaild dan?
Je moet dit emailadres hebben : helpdesk@zoncasino.com
Er is ook een contactformulier op de website.

Beantwoorden

Tommie199 december 26, 2014 om 22:47

We willen uitbetalen alleen al het geld blijft of de balans staan. Hoe kan dat ?

Beantwoorden

Beheerder december 26, 2014 om 22:54

Dag Tommie,
Gewoon even mailen naar helpdesk@zoncasino.com, dan krijg je zeker morgen antwoord.
Misschien dat ze uitbetalingen niet kunnen doen op kerstdagen?
(igg doen de banken dan geloof ik ook niks)
Succes!

Beantwoorden

Beheerder december 24, 2014 om 15:13

Dag Remco,
Gewoon even mailen naar de helpdesk helpdesk@zoncasino.com
Ze geven op werkdagen antwoord binnen 3 uur

Beantwoorden

remco december 24, 2014 om 15:00

Beste beheerder
Kunt u mij misschien helpen.
Ik heb momenteel een saldo van 500 euro staan bij zoncasino die ik wil laten uitbetalen.Maar ik snap echt niet hoe ik dit moet laten doen.kunt u mij hier mee helpen
B.v.h.d.
Remco

Beantwoorden

Melvin mei 28, 2015 om 10:16

Ik heb precies het zelfde maar dan een saldo van 2400

Beantwoorden

Beheerder december 24, 2014 om 13:32

Sander, we zullen proberen Zoncasino te attenderen hierop.

Beantwoorden

Beheerder december 24, 2014 om 15:08

We krijgen dit antwoord Sander:

Deze speler is reeds beantwoord. Wij behandelen mails via de helpdesk (op werkdagen) in ieder geval binnen 24 uur, en tijdens werktijden meestal binnen 1-3 uur.
Deze speler heeft waarschijnlijk last gehad van de IDEAL storing van de afgelopen dagen, en is gevraagd meer informatie te verstrekken over de betalingen die gedaan zijn zodat wij deze kunnen traceren.

Met vriendelijke groet,

Zoncasino helpdesk

Beantwoorden

Beheerder december 23, 2014 om 11:34

Dag Sander,
Dat kun je het beste zelf doen:
Telefoon: +599 9-433-8825
Contactformulier op de website.
Email: helpdesk@zoncasino.com

Beantwoorden

Sander december 23, 2014 om 11:38

Helaas geen reactie via de telefoon. Daarnaast ff naar de Antillen bellen is ook wel aardig prijzig. Ik heb via het contact formulier een uur geleden een bericht gestuurd. Mocht ik daar morgen rond deze tijd nog niets van gehoord hebben, dan meld ik mij hier weer.

Beantwoorden

Sander december 24, 2014 om 11:12

Goedemorgen,

helaas wordt het steeds frappanter. Ik heb nog niets gehoord van de support, en ook nog geen saldo op mijn balans!

Beantwoorden

Sander december 23, 2014 om 11:22

Hallo,

ik heb vanmorgen 25 euro gestort. Dit samen met een 50% bonus code van de december kalender. Het bedrag is van mijn bank afgeschreven, maar heb helaas nog niets op mijn saldo mogen ontvangen. Zou u dit voor mij kunnen navragen?

Beantwoorden

Beheerder december 15, 2014 om 14:42

Geen idee Sobel,

Mail eens naar helpdesk@zoncasino.com zou ik zeggen 🙂
Afgelopen vrijdag…. valt nog mee lijkt me.

Beantwoorden

sobel1990 december 15, 2014 om 14:31

Wat is de gemiddelde tijd van uitbetaling? Ik heb afgelopen vrijdag een verzoek ingediend, hij staat als payed op de website maar ik heb nog niets ontvangen.

Beantwoorden

Beheerder december 5, 2014 om 18:40

Ismayil,
Wij ontvingen net dit bericht van Zoncasino:

Deze klant was reeds beantwoord door onze helpdesk. De uitbetaling was om 16:30 aangevraagd, vlak na onze uitbetalingsronde, zodat de uitbetaling de eerstvolgende werkdag pas verwerkt werd

Beantwoorden

ismayil december 5, 2014 om 18:04

ja geprobeerd maar kan ze maar niet bereiken….heb al intussen 4 mails gestuurd maar ze reageren op niks.is niet leuk.ik ga morgen mijn klacht indienen als ze niet reageren

Beantwoorden

Beheerder december 5, 2014 om 16:02

Beste Ismayil,
We hebben je bericht doorgestuurd naar de helpdesk van Zoncasino.
heb je zelf al wel de volgende contactmogelijkheden geprobeerd?
Telefoon: +599 9-433-8825
Contactformulier op de website.
Email: helpdesk@zoncasino.com

Beantwoorden

ismayil december 5, 2014 om 15:34

hoi ik heb gisteren een uitbetaling verricht bij zoncasino maar is nog steeds niet uitbetaald want het staat nog op mijn account en had ook mijn documenten opgestuurd via mail maar heb daar ook nog steeds geen antwoord op.weet ook niet of ik hun goede mailadres heb waar ik me documenten kan versturen.als ik voor 18.00uur geen antwoord terug krijg van hun ga ik mijn klacht indienen..hoor wel van iedereen dat het niet tevertrouwen is zoncasino.

Beantwoorden

Beheerder september 22, 2014 om 18:39

Zojuist dit ontvangen per mail:

“Helaas hebben wij inderdaad, zoals je ook op jouw forum omschreef, grote problemen gehad met onze servers, en daar op volgend de helpdesk email. De eerder verzonden emails aan ons zouden nu ook bij ons binnen moeten druppelen, die beantwoorden wij natuurlijk alsnog.

De helpdesk werkt intussen weer, natuurlijk kunnen de spelers voor de zekerheid nog even mailtje naar ons toesturen wanneer hun vraag nog niet beantwoord is.”

Beantwoorden

marianne september 21, 2014 om 19:42

Heb dus nog steeds geen reactie in het Nederlands Hoe moeilijk kan het zijn om te zeggen hoe ik kan inloggen met mijn Username en passwoord lukt het niet wil ik die veranderen dan klopt mijn email niet word hier echt spuugzat van lezen jullie dit wel uitleg graag in het Nederlands en wat ik moet doen niet van die onzin mails dat ze problemen hebben met server heb het echt gehad met jullie en jullie schijnen goed te zijn echt niet hoop nu op een reactie waar ik iets nee kan

Beantwoorden

Beheerder september 21, 2014 om 22:18

Het laatse commentaar van Zon Casino was

Maandag zou alles opgelost moeten zijn, zo ook de werking van de emailadressen.

Beantwoorden

marianne september 22, 2014 om 07:15

oké wacht ik dat af

Beantwoorden

Beheerder september 20, 2014 om 10:36

Zoncasino heeft gisteren op een andere pagina antwoord gegeven: https://www.nederlandscasino42.nl/contact/

Beantwoorden

marianne september 20, 2014 om 07:59

lees het bericht van jeroen en ondervind het zelfde probleem ook bellen helpt niet en mailen ook niet hoop dat je ook de oplossing g voor mij hebt gr. marianne

Beantwoorden

marianne september 20, 2014 om 07:55

Ik heb nu al een paar keer contact proberen te maken met jullie mijn Username en passwoord komen niet overeen word er gezegd terwijl ik heb gedrukt om te onthouden heb er nog 50 euro opstaan en kan niet verder krijg steeds Engelse mail waarin staat het het zit in server guere wat dat ook mag betekenen wil graag antwoord Hoe ik dit moet oplossen om verder te kunnen spelen

Beantwoorden

jeroen september 19, 2014 om 15:39

Bedankt voor je hulp ! ik ga mailen.

Beantwoorden

Beheerder september 19, 2014 om 14:45

Heb inmiddels bericht dat je een email kunt sturen naar helpdesk@zoncasino.com, dat adres zou in de loop van de middag moeten werken.

Beantwoorden

Beheerder september 19, 2014 om 13:54

Hun email doet het niet, ze hebben een DNS server probleem. Dit zal ook de oorzaak zijn van je lege account. Wij konden ze zelf ook niet bereiken via email, er wordt hard aan gewerkt.

Beantwoorden

jeroen september 19, 2014 om 10:35

Neej helaas,

gister 3 berichten verstuurd nog geen reactie.

eerste bericht is nu ongeveer 24 uur geleden

Beantwoorden

Beheerder september 19, 2014 om 10:26

En nog geen contact met ze gehad?

Beantwoorden

jeroen september 19, 2014 om 10:01

gelukkig inmiddels wel geld ontvangen ! alleen account werkt nog niet.

Beantwoorden

jeroen september 18, 2014 om 17:10

Beste beheerder,

Welke ervaringen zijn er met zoncasino? momenteel ondervind zelf problemen.
Gister had ik een uitbetaling gedaan. vandaag kijk ik op me account zijn al mijn gegevens weg en gespaarden punten verdwenen wat lijkt dat het account gereset is. Het kan zijn dat ik een fout heb gemaakt met juiste bankgegevens maar dit kan ik nu niet terug zien omdat alles leeg staat. Ik heb verschillende keren gemaild alleen krijg alleen bericht dat mijn e-mails vertraagd zijn en niet ontvangen worden. Ook heb ik gebeld maar krijg geen reactie.

alvast bedankt voor de reactie,

Jeroen

Beantwoorden

Beheerder september 18, 2014 om 20:12

Dag Jeroen,

We hebben de helpdesk van Zoncasino attent gemaakt op je bericht hier.

Beantwoorden

jeroen september 18, 2014 om 23:49

Bedankt,

Helaas nog geen reactie gekregen tot heden.
Nog even afwachten dus.

Beantwoorden

marianne september 16, 2014 om 12:49

Heb een vraag als je je winst wil laten uitbetalen Hoe doe je dat gr. marianne

Beantwoorden

Beheerder september 16, 2014 om 13:28

Dag Marianne,

Dat moet je vragen aan de helpdesk van Zoncasino.
Telefoon: +599 9-433-8825 of via het contactformulier op de website.
Ik lees dat ze uit kunnen betalen naar je bankrekeningnummer, dat moet je ingevuld hebben bij je account details. Het kan zijn dat je eerst een kopie van een identiteitsbewijs moet mailen.

Beantwoorden

Beheerder juli 29, 2014 om 16:11

Dag Shanna,

Ik lees in een mail “U kunt het geld eind van deze week op uw rekening verwachten” en “dat er inmiddels 25 euro is overgemaakt naar uw bankgegevens.”

Beantwoorden

shanna juli 26, 2014 om 23:57

Oke maar ze reageren niet meer!!!

Waarom denk je dat ik mijn account heb gesloten omdat ik boos was.

Beantwoorden

shanna juli 26, 2014 om 23:11

Ze hebben mijn bankgegevens.

Beantwoorden

Beheerder juli 26, 2014 om 23:44

Nee, je hebt zelf je account gesloten, dus ik denk dat je dat best zelf kunt oplosen, succes!

Beantwoorden

shanna juli 26, 2014 om 23:10

Misschien kun ze hem weer activeren.
Wilt u contact met hun opnemen?

Beantwoorden

Beheerder juli 26, 2014 om 22:46

Jeetje… nog niet opgelost?
Wij hadden begrepen dat je de 25 € had gekregen én 25 € bonus…
Als je je account hebt gesloten kun je denk ik ook niet je geld terugkrijgen??

Beantwoorden

shanna juli 26, 2014 om 21:52

Het is nog niet echt opgelost.Want ze hebben het geld omgezet in een bonus.Wat ik niet wil, ik gewoon mijn geld terug.
Ik heb het account gesloten bij het zoncasino.
Ik wil gewoon mijn geld terug!!!!

Beantwoorden

Beheerder juli 26, 2014 om 00:06

Shanna,
Ik zie dat het opgelost is, en je toch echt gelijk had en dat er iets misggegaan was bij Zon Casino. Goed geregeld hoor!

Beantwoorden

shanna juli 24, 2014 om 18:28

Ik heb twee stortingen gedaan van 25 euro ik heb 1 keer op mijn balans terug gezien 25 euro maar waar zijn die andere 25 euro gebleven dan die zijn er niet bij geschreven ?

Beantwoorden

Shanna juli 24, 2014 om 17:34

Nee het is naar mijn mening nog niet opgelost. Hun zeggen dat ik het geld op mijn balans heb gekregen en dat ik daar van heb gespeeld wat niet zo is.
Het is idd van mijn rekening afgeschreven .
Maar ik heb het echt niet gehad. Waarom zou daar over liegen.
Ik heb al een klacht in gediend bij een online casino forum.

Beantwoorden

Beheerder juli 24, 2014 om 17:55

Je zou gespeeld hebben op piggyriches en victorious na je storting?

Beantwoorden

Beheerder juli 24, 2014 om 13:22

Beste Shanna,

Je hebt inmiddels (weer) een email van Zon-casino ontvangen.
Laat je ons ook even weten of e.e.a. nu naar tevredenheid opgelost is?

Beantwoorden

shanna juli 22, 2014 om 21:39

Omdat ik geld heb gestort en het niet op mijn balans is gekomen.
Ik heb het casino hier over een bericht gedaan maar geen reactie er op gekregen. Schandalig vind ik het

Beantwoorden

Beheerder juli 23, 2014 om 00:17

Shanna ,
Wij zullen de medewerkers van Zon Casino attent maken op je klacht.

Beantwoorden

Shanna juli 22, 2014 om 16:54

Het zijn oplichters pas op met dit casino!!!

Beantwoorden

Beheerder juli 22, 2014 om 20:56

Dag Shanna,
Kun je ook aangeven waarom je dit zegt?
Alleen aan je uitspraak hebben we niet zoveel.

Beantwoorden

Leave a Comment