Via onderstaand formulier kunt u contact opnemen met de webmaster van deze website indien dit noodzakelijk is.
Wij geven er echter de voorkeur aan dat u uw vraag of reactie plaatst op de reactieformulieren die onderaan elke pagina van deze website staan.
Als u vragen hebt over, of problemen hebt met een bepaald casino, verdiend het natuurlijk de voorkeur direct met hen contact op te nemen.
[contact-form-7 id=”947″ title=”contactformulier”]
Als ik wil inloggen krijg ik de melding dat ik al ben ingelogd op een andere computer hetgeen niet het geval is. Kunt u dit voor me oplossen
Gebruik1ersnaam is ligeteky
Graag uw antwoord
L opmeer
Iemand nog meer problemen met myjackpotcasino.com en zoncasino.com? Krijg sinds gisteren een dns probleem. Maar kan hun niet bereiken.
Dag Rob,
Alles lijkt weer goed te werken gelukkig.
vandaag nog een paar keer geprobeerd te mailen maar volgens mij is het nog steeds niet opgelost.
groetjes Dorien
Doeien, zie verder hier: https://www.nederlandscasino42.nl/zoncasino/
Beste Dorien,
Maandag zou alles opgelost moeten zijn, zo ook de werking van de emailadressen.
gr.
Mick
Zoncasino.com
ok, ben benieuwd wanneer dat dan is opgelost!
Hun email doet het niet, ze hebben een DNS server probleem. Wij konden ze zelf ook niet bereiken via email, er wordt hard aan gewerkt.
dank je
Mvg D
hallo, heb inmiddels wat loyalty points en wil daarvan nu de PlayStation bestellen. geeft nu constant een foutmelding. ook contact formulier ingevuld op de site krijg steeds een mail met een foutmelding daarin retour!!! telefonisch zijn ze ook slecht te bereiken
wat te doen?!
Mvg D.
Dag Dorien,
Wij zullen proberen contact te krijgen met Zoncasino voor je.