PokerStars (afgekort: Stars) is één van de bekendste online pokerrooms en eigendom van Rational Gaming Europe Ltd.
In 2012 heeft Pokerstars Fulltilt overgenomen.
Het bedrijf heeft een licentie op Malta en is ook daar gevestigd:
Rational Gaming Europe Limited,
Villa Seminia, 8,
Sir Temi Zammit Avenue,
Ta’ Xbiex, XBX 1011, Malta.
Email: support@pokerstars.eu
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software)
Twitter @Starssupport
Facebook: https://www.facebook.com/PokerStars
Twitter https://twitter.com/pokerstars
Instagram: https://www.instagram.com/pokerstars/
Geef hier onder je menig over Pokerstars:
Hoi ik ben pokerannieee
Ik heb een nieuw adres
Ik heb meerdere keren geprobeerd dat adres met brieven en papieren het door te geven , zonder succes . Nu wil ik gewoon mijn geld terug gr
Dag Annie,
Wij zijn niet van Pokerstars.
Pokerstars is soms moeilijk contact mee te krijgen inderdaad.
Probeer gewoon nog een keer met hen zelf contact op te nemen
Email: support@pokerstars.eu
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software)
Twitter @Starssupport
En op pokerstars.com/help is een grote groene knop “Contact”
succes!
Ik heb even een vraagje,
Account is frozen maar kan nu niet in de live chat komen.
Iemand idee hoe je daar toch kan komen
Geachte heer/mevrouw
Mijn account is blok
Omdat ik had twee account
Eentje had ik mijn e-mail wachtwoord vergeten (shawn-rdam)
Daarom andere gemaakt
(Shawn-shah)< dit is nieuw
Maar nu die is block
Ik heb 1000$ in mijn account
Ik heb e-mail gestuurd naar pokerstars
Maar nog steeds is block
Wat moet ik nu doen ?
Dag Zeyna,
Tsja… je mag zeer waarschijnlijk geen twee accounts hebben.
Je had je eerste account moeten proberen te herstellen.
Hopelijk antwoorden ze vlug.
Laat weten hoe het afloopt.
Ik ben nu 5dagen bezig maar nog niet gelukt
Ze willen me e-mail wijzegen
Shawn_autos@hotmail.com
Dit is mijn nieuw e-mail adres
Hoeland nog moet ik wachten?
Wij zijn zelf niet van pokerstars,
Hoe lang je moet wachten weet ik niet.
De communicatie met hen is inderdaad soms lastig
Probeer eens een email naar support@pokerstars.eu
Succes!
Beste
Ik heb 2 keer een storting gedaan bij pokerstars maar krijg geen geld op mijn account totaal 25 euro. Account pascal2727
Dag pascal,
Wij zijn zelf niet vn Stars, je moet met hen zelf contact opnemen
Email: support@pokerstars.eu
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software)
Twitter @Starssupport
En op pokerstars.com/help is een grote groene knop “Contact”
succes!
Ik heb 800dollar op mijn account hoe kan ik die geld naar mijn ING rekening sturen heb van alles geprobeerd maar lukt mij niet
Dag Appie,
als je ingelogd bent:
Select Account then Cashier.
Choose the Withdraw tab.
Select a suggested withdrawal amount or enter a different one in the Other field.
Review our Withdrawal Policy and select Continue to proceed.
Select your preferred withdrawal method.
Review your withdrawal limits and exchange rate (if applicable).
Click on the green arrow to proceed.
Follow the onscreen instructions and enter the requested payment details.
Confirm all details are correct to avoid any delays and/or return fees and submit your request.
je kunt ze ook mailen: support@pokerstars.eu
Je kunt ook kijken of er een livechat is:
If it is available to you, you can use Live Chat by logging in and going to:
Website
Desktop
Mobile
Select the topic and enter your question in the dedicated field, then click on CHAT. If an operator is available, the chat will start straight away. If not, you will be redirected to our contact form and we will come back to you via email as soon as possible.
Succes!
Ik heb formulieren ingestuurd omdat mijn account bevroren was. Hoe lang kan ik verwachten dat dit gaat duren?
Groet
Joost
Dag Joost,
Sorry, geen idee.
Kan ook afhangen van de reden dat je account bevroren was.
Het contact met Stars is niet altijd makkelijk, maar dit moet je aan hen zelf vragen.
Succes!
hoi ik heb halef uur geleden 5 $$$ gewonen in mijn chest box maar ik heb het nog niet ontvangen …
wat moet ik doen ????
het was om 00:36 s nachts
In je chat box?
Was het een bonus misschien?
Kijk eens in je account?
Waar zijn mijn gewonnen Sunday Million tournements gr. H.louwarts@hotmail.com
Beste,
Wij zijn niet van Pokerstars.
Je moet met henzelf contact opnemen.
support@pokerstars.eu
succes!
Ik moet documenten aan leveren id etc hoeft lang duurde het voor ik hier bericht op krijg?
Het is heel normaal dat je documenten moet opsturen.
Zal wel minstens een dag overheen gaan voordat je bericht krijgt, en meerdere dagen voordat je je geld hebt.
Ik heb net gestort maar kan niet spelen omdat ik telkens de melding krijg dat mijn e-mail adres al gebruikt wordt voor oefengeld hoe lid ik dit op?
Het is soms lastig om antwoord te krijgen van de helpdesk daar support@pokerstars.eu
Maar probeer eens uit te loggen en opnieuw inloggen?
Mijn account is bevroren,de reden daarvan weet ik nog niet eens . daarvoor had ik een uitbetaal verzoek gedaan maar die heb ik tot heden niet ontvangen. Ik heb al eerder meerdere emails gestuurd maar ik krijg maar geen antwoord van stars
Ik heb al 10 jaar die account kijk hoe ze met zn klanten omgaan
Wat moet ik doen om hun te kunnen bereiken en mn geld terug te krijgen want ze hebben me echt boos gemaakt!!!!!!
Hoi Muzo,
Dat klinkt vervelend inderdaad.
Er is inderdaad soms niet makkelijk contact mee te krijgen
Anders dan een emailformulier op de site of een email sturen naar support@pokerstars.eu weet ik zo niet.
Heb je niet enig vermoeden wat er verkeerd kan zijn gegaan?
Geen dubbele accounts aangemaakt of iets anders?
18-03-2018 was ik aan het pokeren met mobile in bed door vermoeidheid ben ik in slaap gevallen blijkbaar is mijn details helemaal door de war gegaan maar eerder in de dagen had ik een uitbetaal verzoek gedaan. Die heb ik nog steeds niet ontvangen en nog steeds ben ik offline . Een week later had ik een email gekregen hebben ze me tijdelijk wachtwoord gegeven en toen ben ik ingelogd .Ik was geschokt dat er helemaal geen geld meer op mijn rekening zat, dus had ik meteen gereageerd van klopt niet en toen werd mijn account bevroren dus vanaf 18-03-2018 tot heden offline. Ik wil zo snel mogelijk geholpen worden!!!!
18-03-2018 ?
Ah, er is dus wel wat gebeurd…, je details door elkaar gegaan? wat precies dan?
Maar wij kunnen je hier helaas niet mee helpen,
Je moet echt naar Pokerstars zelf gaan
succes gewenst!
Goedemiddag,
Ik meld me aan schrijf me in voor een toernooitje van 11 dollar en vervolgens kom ik er niet meer op maar me 11 dollar is wel afgeschreven. Als ik naar pokerstars casino ga doet die het wel maar afdeling poker doet het niet?! Hoe word dit opgelost?
Dag Nordin,
Daar kunnen wij niet mee helpen helaas.
Dat moet je oplossen met Stars.
succes!
Hey ik had vragen? Hoe kan ik mijn geld naar mijn bank rekening overmaken?
gewoon naar de cashier gaan en laten uitbetalen lijkt me
neem anders even contact met ze op
Hallo ik heb een vraagje ik ben paar jaren terug verbannen op pokerstars maar geven hun niet weer een kans om te kunnen spelen op hun site na een bepaald tijd ?
Dag Hans,
We hebben werkelijk geen idee..
Kan me voorstellen van niet…
Misschien eens vragen aan Stars zelf?
Na alle problemen omtrent een connectie met easy 775 staat mijn account nog dicht voor een storting. Ik heb alles gedaan wat e gevraagt is en beantwoord. Ik wil gewoon mijn account terug
Dag Yvonne,
Daar kunnen wij niet mee helpen helaas.
Dat moet je oplossen met Stars.
Wat is easy 755 trouwens?
Succes!
Ik kan al een paar dagen niet niet op Casino automaten spelen heb je misschien een oplossing voor mij
Dag Ayhan,
We hebben even gekeken, en bij sommige heb je Adobe flashplayer nodig en bij andere weer niet.
Beetje raar.
Maar je kunt het best je vraag stellen bij Pokerstars zelf.
succes!
Hey ik had vragen? Hoe kan ik mijn geld naar mijn bank rekening overmaken?
gewoon naar de cashier gaan en laten uitbetalen lijkt me
neem anders even contact met ze op
A friend of mine was promised 10 dollars to play but somehow we cannot get it on his
account?
Dag Hasjman,
Geen idee wat er aan de hand is.
je moet contact opnemen met Pokerstars zelf support@pokerstars.eu
succes!
I sent over my ID and utility bill for conformation more then a week ago because i wanted to withdraw some money. After i sent over several emails throe support and the 24/7 contact list but still no answer. I did get a conformation that said your email has been sent over to the right department but after that nothing. What should i do now?
Soms lastig om contact met ze te krijgen..
Maar misschien heb je het bedrag ergens anders op ontvangen?
neteller of Skrill?
ik lees dit:
As a security measure to safeguard our players from any possible fraud, your withdrawals will always be credited back to any and all of the following methods you have used to deposit in the past 12 months, depending on which are available in your country of residence, in the order below:
NETELLER or Skrill
PayPal
This will be done up to the amount purchased with each of these methods, from the oldest deposit to the most recent and in the same currency as the original deposit.
Once this is done, any sum left over can be processed to any of the withdrawal options available in the next screen, including the above.
If at some point you no longer wish to withdraw to one of the accounts with the methods listed above, please confirm which one(s) so we may permanently block it in our system. Even though this would allow you to withdraw to a different method or account with the same method, you would not be able to use the one that is blocked to deposit or withdraw in the future.
For more details on our withdrawal policy, please visit the Real Money page of our website and click on Withdrawal Policy.
Ik heb meerdere malen geld kunnen terugboeken via visa en directe bankoverschrijving, maar door de hoogte van de bedragen vroegen ze mij om gegevens op te sturen. Na dit te hebben gedaan is het probleem na langer dan een week nog steeds niet verholpen. Ik heb nu meerdere malen een email gestuurd om hoogte te krijgen van wat nu de vervolg stappen zijn, maar hier krijg ik geen antwoord op.
Lastig,
Ingelogd op de website, onder mijn account–help is ook nog een contactformulier,
maar je zegt “probleem”, is er ook nog een probleem behalve dat je het geld nog niet ontvangen hebt?
Een bankoverschrijving kan trouwens best lang duren.
Ik weet mijn inlog gegevens niet meer wat kan ik doen
twitter @Starssupport
en op pokerstars.com/help is een grote groene knop “help”
Ik weet mijn stars code niet meer.En kan ook geen email ontvangen van jullie voor een nieuwe stars code .
Beste,,
Wij zijn niet van stars.
Je moet ze emailen of het contactformulier op hun site invullen
Email: support@pokerstars.eu
succes!
Ik ben zo boos hè win je wat bevriezen ze je waar slaat dit op ik wil dat zsm onbevroren zijn ga een klacht indienen ect pakken doen jullie wel maar als er wat gewonnen word doen jullie dit gvd
Waarom hebben ze je account bevroren?
Heel slecht ga een klacht indienen zomaar mijn accounts blokkeren heb ik eindelijk winst bevriezen ze alles afz een hele boze man
Dag Douwe,
Wat voor reden geven ze aan?
Hoi ik kan niemand berijken van pokerstar klantservice ik wil uitbetaling doen maar terwijl dat ik wel saldo heb kan ik niet uitlatenbetalen kan iemand mee mij helpen
Dag Eray,
Alle contactmogelijkheden staan vlak hierboven
Succes!
Probeer al meer als 16 uur contact te zoeken met pokerstars via email,zowel via de site als via mn eigen email account.
Gister het bericht gekregen dat het geld op mijn pkr account overgeschreven kan worden naar mijn stars account maar helaas de link werkte niet.
Denk al 8 mails verstuurd maar geen enkel bericht word beantwoord.
Ben al jaren lid van pokerstars en lees op internet dat alles zo geregeld zou zijn…niet dus.
Wat me erg tegen valt is dat ze helemaal niks terugsturen.
Dag Remy,
Dat is niet zo best.
Er zijn idd weinig mogelijkheden om contact met ze te krijgen.
Probeer deze misschien?
Info – wecare@pokerstars.com
Support – support@pokerstars.com
Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
Accounts – verification@pokerstars.com
Promotions – events@pokerstars.com
Management – collections@pokerstars.com
Affiliate – affiliates@pokerstarspartners.com
Technical Support – chat@pokerstars.com
Poker – pmpurchase@pokerstars.com
Feedback – pmsales@pokerstars.com
Fraud – security@pokerstars.com
Deposit – dad@pokerstars.com
Withdrawal – cashier@pokerstars.com
Player Inquiries
For PokerStars player inquiries, please contact support@pokerstars.com
For BetStars player inquiries, please contact support@betstars.com
For Full Tilt player inquiries, please contact support@fulltilt.com
For StarsDraft player inquiries, please contact support@starsdraft.com
Ik speel regelmatig op Starburst en wanneer ik 2 rijen sterren naast elkaar krijg geeft hij altijd een extra draai dus een extra bonus met geld maar bij de uitbetaling van de eerste draai stopt hij en komt niet meer terug. Dus ik krijg niet die extra draai en dit gebeurd regelmatig. Hoe gaan we dit oplossen.
m.v.g.
Jan van Velzen.
Dag Jan,
we hebben je accountnaam maar erwijderd uit je bericht.
Wij kunnen je daar helaas niet mee helpen.
neem contact op met pokerstars zelf
Email: support@pokerstars.eu
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software)
Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.
succes!
Dag Tom,
Daar kunnen wij je niet mee helpen helaas.
Neem contact met Stars op.
Gegevens staan bovenaan deze pagina
Succes!
Goedendag ik wil graag geld opnemen maar het lukt niet
Hallo met khalid ajattar account naam temsemane22
Ik heb net een bonn gemaakt op pokerstars voetbalwedstrijden voorgespeld. Maar 1 wedstrijd was bezig 45 ste min terwijk die gewoon afgelopen was dit gebeurd heel vaak op de site nu ben ik het een beetje zatt
Ik hoop dat ik mn euros terug krijg
Hoi Khalid,
Gewoon contact opnemen met Stars
succes!
Ik krijg geen email voor mijn PokerStars pin
geen idee hoe dat werkt.
neem contact met ze op
Waar kan ik precies die live chat vinden dat ik letterlijk iemand kan spreken in plaats van een soort contactformulier in vullen en vervolgens nooit wat van ze horen?
Dag Gikkels,
wij kunnen de livechat ook niet meer vinden helaas….
Ik kom niet op pokerstars, ik wil me wachtwoord veranderen.fy
Op https://www.pokerstars.eu/ zit onder de login knop een wachtwoord vergeten knop
heeft pokerstars storing op dit moment zit in paar toernooien??
Geen idee, is het inmiddels opgelost?
Ik kan geen spin en go spelen….hij zegt …it requiers a newer verser.
Ik heb altijd geupdate .
Wat te doen ?
Groetjes willy
Dag Willy,
Even bij Stars zelf vragen
Stars heeft een livechat als je ingelogd bent
of even mailen
support@pokerstars.eu
succes!
Mijne heren, ik log net in onder hamhoeve en schrijf 10K af voor spel spin en go. Maar er gebeurt niets?
Kunnen jullie dit rechtzetten?
Groet,
Henk van der Ham
Dag Henk,
Wij zijn niet van Pokerstars,
Stars heeft een livechat als je ingelogd bent
of even mailen
support@pokerstars.eu
Ik vindt pokerstars .com geen goede site. Zijn gewoon zakken vullers. Want hun kunnen anders mans kaarten zien hoe ze dat doen dat weet ik niet. ????? Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd. Kijk uit voor pokerstars. Beter andere site opzoeken. Bijvoorbeeld Unibet of full tilt dat zijn eerlijke site nog.
My account is frozen, so i cannot play right now. This is really frustrating. Could you please answer my email.
Hi El Kandoussi,
We are not Pokerstars, you heve to get in contact with themselves
Try the livechat when logged in.
succes!
Is het ook mogelijk om geld te winnen op de slots machines, in plaats van er alleen maar geld in te gooien? Zou misschien wel zo leuk zijn, op deze manier van spelen wil ik ook wel me geld verdienen!! Vraag me wel af of het wel eerlijk gaat en geen oplichterij praktijken bij casino van pokerstars( slotsmachines )
Ja hoor,
Pokerstars slotmachines zijn eerlijk.
Wel is het zo dat op de lange termijn het uitkeringspercentage ongeveer 97% zal zijn.
Na 1 of 2 keer spelen zul de dit gemiddelde niet tegenkomen
i cant make a withdrawell, i have lost thousands playing this game every day and now i win 1000 euros and thiere wont pay me out, be warned everyone
Dag Jannie,
Er is een livechat functie als je ingelogd bent.
Wat geven ze voor reden dat je niet uitbetaald wordt?
Wat is er met pokerstars aan de hand.: ik ben genept genept en nog een keer genept. Ik gooi serieus mijn geld in de prullenbak. Ik deposit dus geld met bonus code een paar keer, dan krijg ik niks binnen. En vervolgens kan ik niet meer spelen.. Is this a ajoke?
Dag Noens,
Wat bedoel je met “dan krijg ik niks binnen” ?
krijg je geen bonus? (Een bonuscode kun je maar 1x gebruiken)
Dat je geld niet overgemaakt wordt of dat je er niks mee wint?
En was het poker of casino?
Wat is er precies gebeurd Yassin?
echte oplichters!! mijn account is zomaar bevroren terwijl ik aan het spelen was. jaren lang verloren en nooit iets van ze gehoord en nu ik eindelijk een keer aan het winnen was blokkeren ze mijn account gewoon ff zo. ik raad jullie aan blijf weg bij pokerstars want je word gewoon genaaid!!!!!!!!
Heb net 10 e gestort maar mijn account geeft geen saldo hoe kan dat hij pukt 10 e zonder te spelen
Dag Tarik,
Daar kunnen wij je helaas niet mee helpen…
Stars heeft een livechat als je ingelogd bent
of even mailen
support@pokerstars.eu
Goedemorgen ik ken niet uitbetalen hoe komt dat?
Dag Stephan,
Stars heeft een livechat als je ingelogd bent
of even mailen
support@pokerstars.eu
succes!
Hallo ik heb net 100 euro gestort op me nieuwe account maar word per direct bevroren
Omdat ik een tweede account heb , ik wist niet dat dat niet mocht , wist de inlog gegevens niet meer van mijn oude account .
Vind het vreemd dat ze me wel eerst geld laten storten en daarna de boel blokkeren nu kan ik niks niet inloggen om contact op te nemen.
Enig idee wat ik nu kan doen?
Mvg johan
dag Johan,
Je mag inderdaad nooit meerdere accounts hebben, dit is om te voorkomen dat je misbruik maakt van bv. nog een welkomstbonus.
Ik zou contact opnemen met pokerstars en vragen of ze je dat bevroren geld terugstorten en een nieuw wachtwoord aanvragen van je oude account.
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software) of livechat voor echt geld spelers die ingelogd zijn. Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.
Succes!
Hallo ik kan pokerstarseu niet douwnloden op mij IPhone , ik kan die app niet vinden
Hier misschien? https://www.pokerstars.eu/mobile/
Ik heb 10 gestort nix gekregen
Dag Emilio,
Dan moet je contact opnemen met Stars zelf.
Email: support@pokerstars.eu
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software) of livechat voor echt geld spelers die ingelogd zijn. Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.
hallo i won t to reset mij pasword but i have an new emailadres and the old i don t now any more It s strange that my password doesen t match i play very day off the week sow it s strange he reconises my password kan jou sens a email to brigitw64@gmail .com to reset the pasword my pokerstars id is wanda3131 thank jou very much i tryd to call but the number is wrong
Dag Brigitte,
Wij kunnen je hier helaas niet mee helpen.
Omdat je niet meer kunt inloggen is je enige mogelijkheid om te mailen naar support@pokerstars.eu
en/of verification@pokerstars.com
en/of chat@pokerstars.com
succes!
Mijn speelrechten zijn geblokkeerd waarom kan ik nog steeds niet spelen ondanks ik alle stappen heb gevolgd? Ik heb meerdere emails verstuurd zonder enig reactie..
Dag Ru,
Helaas kunnen wij je daar niet bij helpen.
Je moet echt bij Stars zelf zijn.
Bovenaan deze pagina zie je alle contactmogelijkheden
Did €10 deposit nothing on my account 1hour ago Username: johan013p
Dag Johan.
Is het goedgekomen inmiddels?
support@pokerstars.eu
Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software) of livechat voor echt geld spelers die ingelogd zijn. Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.
Hallo,
Ik ben al sinds afgelopen zaterdag ( 5 maart ) bezig met pokerstars om mijn gewonnen bedrag uit te laten betalen. Elke keer verzinnen ze iets nieuws Eerst moest ik van alles opsturen kopies van id en bankgegevens enz. Dat was goed gekeurd! En dan is me naam weer niet correct en nu is het weer de swiftcode ( BIC ) dat volgens hun niet klopt ????
Weet 100% van wel, waarom doet Pokerstars zo lang erover, ze doen het puur voor te rekken denk ik dan ? Hoe los ik dit op ????
Gr Dennis
Dag Dennis,
Dat je allerlei kopiën moet opsturen is een normale gang van zaken.
Controleer voor de zekerheid of je BIC/Swift inderdaad goed is.
Er is een speciaal emailadres voor uitbetalingen: cashier@pokerstars.com
Er is ook een livechat als je ingelogd bent.
Het lijkt me niet dat Pokerstars met opzet de boel vertraagt.
Laat even weten hoe het afloopt?
En succes!
Met dat emailadres ben ik al bijna een week bezig die sturen me elke keer onzin op dat dit of dat niet goed. Is puur tijd rekken ? Iedereen is het met me eens, heb zelfs de 3 x met een bankmedewerker alles ingevuld van de Rabobank. En nog gaat het verkeerd
Misschien dat je via de livechat iemaand treft die je wil helpen?
Dag Jeroen,
Dat moet je aan Stars vragen:
Toll Free: (866) 744-3122
Phone: (514) 744-3122
Info – wecare@pokerstars.com
Support – support@pokerstars.com
Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
emailformulier op de website
Ik heb 55 dollar uitbetaald maar ze storten het weer terug op mijn account in plaats van op mijn bank waarom?
Men speletsrechten zijn ingetrokken wat moet ik doen om dit ongedaan te maken aub gr
Dag Rudolf,
Daarvoor moet je contact opnemen met Pokerstars zelf,
zie hierboven.
Waarom is dat gebeurd?
en wat nu te doen
Toll Free: (866) 744-3122
Phone: (514) 744-3122
Fax: (514) 744-5114
en hier een rij emailadressen:
Info – wecare@pokerstars.com
Support – support@pokerstars.com
Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
Accounts – verification@pokerstars.com
Promotions – events@pokerstars.com
Management – collections@pokerstars.com
Affiliate – affiliates@pokerstarspartners.com
Technical Support – chat@pokerstars.com
Poker – pmpurchase@pokerstars.com
Feedback – pmsales@pokerstars.com
Fraud – security@pokerstars.com
Deposit – dad@pokerstars.com
Withdrawal – cashier@pokerstars.com
Support Option – E-mail Entry Form.
ben mijn wachtwoord vergeten maar krijg in mijn mail geen bericht van jullie
ben mijn wachtwoord vergeten mijn krijg in mijn mail geen bericht van jullie
Dag Ger,
Er is inderdaad moeilijk contact met ze te krijgen, zie post hierboven
Hallo,
Kun je ook telefonisch contact opnemen met PokerStars Nederland?
Zo ja, waar kan ik het telefoon nummer vinden? Of heeft iemand voor mij het telefoon nummer hiervan?
Groetjes, Irah
Dag Irah,
Alleen van het moederbedrijf Amayagaming:
Canada
Toll Free: (866) 744-3122
Phone: (514) 744-3122
Fax: (514) 744-5114
en hier een rij emailadressen:
Info – wecare@pokerstars.com
Support – support@pokerstars.com
Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
Accounts – verification@pokerstars.com
Promotions – events@pokerstars.com
Management – collections@pokerstars.com
Affiliate – affiliates@pokerstarspartners.com
Technical Support – chat@pokerstars.com
Poker – pmpurchase@pokerstars.com
Feedback – pmsales@pokerstars.com
Fraud – security@pokerstars.com
Deposit – dad@pokerstars.com
Withdrawal – cashier@pokerstars.com
Support Option – E-mail Entry Form.
I have doen 30€ booking but get nothing on my account what the fack is this?????
Hi Ricky,
You have to contact Pokerstars support for this
look at https://www.pokerstars.eu/poker/room/support/
or email to support@pokerstars.eu
or use livechat while logged in
or use support form while logged in
Hi, I would like to know what I can deposit up to one day?
Kind regards,
Rachell Wesenhagen
Hi Rachell, from their website:
Ook al zowj waardeloze goksite,
Allemaal 1 pot nat!
I have do a booking of 20 eu got nofing on my pokerstar account !!!!
He Justin,
Heb je al gemaild naar support@pokerstars.eu?
En nog sneller is de livechat op de site van Pokerstars als je ingelogd bent.